quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:43 schreef ymme het volgende:
Wij zijn gisteren heerlijk wezen zwemmen.
Kijk maar eens naar de plaatjes
Bailey: Lekker duiken
[ afbeelding ]
Puk: Ik kijk wel van een afstandje toe. Zwemmen kan ik wel, maar liever niet.
[ afbeelding ]
Puk: En nu ga ik mijn grote vriend eens lekker uitdagen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bailey geniet zichtbaar van 't water
[ afbeelding ]
Wat heerlijk te zien hoe Bailey geniet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeten we nou alweer naar huis
[ afbeelding ]
Bij de kruitvat heb je nu voor 9,99 een zwembadje, waar de grotere honden echt wel in passenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken, maar mijn hond past niet in een badje, en mijn hond wil zwemmen en niet enkel nat worden
Ach, zowel in Den Helder als in Drenthe hebben we een zwemplek op loop afstand![]()
Whahahahaha geweldig!! Kruip je er dan zelf ook nog bij?quote:Op zondag 11 mei 2008 07:55 schreef Foo_niks het volgende:
Mijn oppashonden,de eigenaresse is op vakantie.
[ afbeelding ]
Ik zit nu dus in haar huis, leek ons prettiger voor het drietal
Lag als eerste de rest volgde binnen tien minuten.quote:Op zondag 11 mei 2008 10:51 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Whahahahaha geweldig!! Kruip je er dan zelf ook nog bij?
Die twee doen mij altijd aan Timon en Pumba denken:quote:Op zondag 11 mei 2008 23:47 schreef Mich92 het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ga weg![]()
"
.
[ afbeelding ]
"".
Haha omg, nu je het zegt :p.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die twee doen mij altijd aan Timon en Pumba denken:
[ afbeelding ]
Met de eerste geen ervaring, met de tweede welquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:46 schreef Panthera1984 het volgende:
Zoals eerder gezegd heb ik geen hondje, maar wil ik er in de toekomst wel erg graag een, of twee.We hebben toen ik kleiner was, wel honden gehad, maar ik kan niet echt zeggen dat ik ervaring heb met honden. Wel is mijn intentie om puppycursus te doen, en vervolgtrainingen. Als ik (en de hond) het leuk vinden lijkt agility of flyball me wel iets leuks met een hond.
In ieder geval, heeft iemand (of kent iemand) ervaringen met:
[ afbeelding ]
het Kooikerhondje
[ afbeelding ]
flatcoated retriever
Of is er nog een heel ander ras waar ik niet aan gedacht heb, en wat wellicht heel leuk zou zijn?
quote:Op zondag 11 mei 2008 23:47 schreef Mich92 het volgende:
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Ga weg![]()
"
.
[ afbeelding ]
"".
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:40 schreef AirRaid het volgende:
Kyra
hoezo ik ben te groot voor het mandje van Beau???
[ afbeelding ]
Maar nu, door een klagende buurman moet Stichting Dierenthuis weg. Waarom?quote:Dit is Dierenthuis
Voor oude, zieke en kansarme honden en katten is er nauwelijks plek in deze maatschappij. Als ze niet meer bij hun baas kunnen wonen, komen ze dikwijls in asielen terecht, zonder enige hoop op herplaatsing of met een grote kans op onnodige euthanasie. Gelukkig is er een organisatie die zich het lot van deze stakkers aantrekt: Stichting Dierenthuis.
Wat?
Stichting Dierenthuis is een permanente huiskameropvang voor oude, zieke en kansarme honden en verwilderde katten, en via Stichting FIV-FeLV tevens voor katten besmet met het kattenaids- of leucosevirus. De dieren zijn afkomstig van asielen, waar ze vaak verwaarloosd en mishandeld binnen zijn gebracht. Maar ook van mensen die met de Stichting een regeling hebben getroffen dat zij voor haar dieren zorgt als ze er zelf door overlijden niet meer toe in staat zijn. Inmiddels leven ruim 400 dieren in een waar honden- en poezenparadijs op aarde, zonder hokken en tralies. Hier kunnen ze op continue zorg rekenen, omdat de beheerders tussen de dieren in wonen. Lees over een aantal van deze bewoners op onze bewonerspagina!
Hiervoor is dus een petitie gestart. Ik heb hem in ieder geval getekend.quote:Meneer Claassen vertelt over onze katten die in het bos zitten te schijten. Dit bos is wel ons terrein en het thuis van anders dakloze dieren. De buurman is niet blind voor dierenleed. Hij begint met de mededeling dat het waanzinnig is om op deze plaats zoveel katten te houden en vervolgens vind hij het prachtig wat wij doen, maar niet in de achtertuin van zijn omheinde villa die nota bene op bijna honderd meter hier vandaan ligt.
quote:Op zondag 18 mei 2008 01:28 schreef Juup© het volgende:
Wij kunnen ook staand slapen, het water is zo lekker
[ afbeelding ]
Dat heb ik hier ook wel eens gehad ja, je hart zit in je keel op zo'n moment.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:03 schreef rena het volgende:
Gisteravond paniek in de tent hier, Bommel was spoorloos verdwenen.. Hij was kennelijk de deur uitgeglipt toen mijn vader even niet goed oplette en is zo de woonwijk in getrippeld, op zijn gemakje
Gelukkig hebben we hem snel gevonden, maar jee wat voel je je dan kut zeg
Stel dat hij onder een auto gekomen was of zo
geweldig!quote:Op zondag 18 mei 2008 01:28 schreef Juup© het volgende:
Wij kunnen ook staand slapen, het water is zo lekker
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |