Wat bedoel je? Een soort van plaatje met alle namen en usericons van de vaste posters ofzo?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:34 schreef GI het volgende:
Ik denk dat het wel eens tijd wordt om de OP aan te passen, we zijn met een klein groepje actieve spelers hier op FOK! volgens mij, tenminste. Die in de reeks posten. Kunnen we daar niet wat mee ?
Ik vind een nieuwe OP wel een leuk idee maar ik vind avatars in de OP altijd iets van andere mensen buitensluiten.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:34 schreef GI het volgende:
Ik denk dat het wel eens tijd wordt om de OP aan te passen, we zijn met een klein groepje actieve spelers hier op FOK! volgens mij, tenminste. Die in de reeks posten. Kunnen we daar niet wat mee ?
Hoewel het me wel opeens cool lijkt om ieder zijn char met WoW model viewer te laden en dan een groepfoto te makenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik vind een nieuwe OP wel een leuk idee maar ik vind avatars in de OP altijd iets van andere mensen buitensluiten.
Tsja, deze char was ooit een low-level BG char, en toen ik eenmaal besloot om ‘m naar 70 te levellen en mijn main te maken had ik geen zin meer om terug te gaan naar Ashenvale e.d. om LP te levellen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dan ben jij geen rogue..Een rogue zonder Lockpicking is als een druid zonder zn shapeshifts
Nee? Je kan geen deuren openen? Geen lockboxes open sleutelen?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tsja, deze char was ooit een low-level BG char, en toen ik eenmaal besloot om ‘m naar 70 te levellen en mijn main te maken had ik geen zin meer om terug te gaan naar Ashenvale e.d. om LP te levellen.
Heb er verder zelf toch niets aan.
Linkje?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoewel het me wel opeens cool lijkt om ieder zijn char met WoW model viewer te laden en dan een groepfoto te maken!
http://www.wowmodelviewer.org/quote:Op woensdag 16 april 2008 09:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nee? Je kan geen deuren openen? Geen lockboxes open sleutelen?
Je hebt er degelijk wel veel aan
[..]
Linkje?![]()
Ik kom amper in instances, en lockboxes vind ik ook vrijwel nooit.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nee? Je kan geen deuren openen? Geen lockboxes open sleutelen?
Je hebt er degelijk wel veel aan
Ik ben geen luie rogue. Ik heb lockpicking op max. Net zoals 390 engineering (wat een hell om dat te doen), en 375 mining, first aid, cooking en fishing.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Je ziet er steeds meer zonder lockpicking -_-
Woah! Tof!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:49 schreef DikkeSmikkel het volgende:
En ik heb sinds 2 dagen een http://www.wowhead.com/?item=33225 btw.
Tab is bij mij ice blockquote:Op woensdag 16 april 2008 09:57 schreef Metonae het volgende:
Hoeveel heb je daarvoor betaald?390 Engi he? Gnome Rogue.. die zijn zo godskolere irritant he
Klein, snel, kut te targetten
jaja, ik weet het. Long Live the Tab button.
Vandaar dat ik altijd Iron Grenades maakte, Iron was nooit zo duur.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:01 schreef tonks het volgende:
Maar aan het eind van de dag als je geen Mining hebt ben je gewoon geld naar horde/alliance aan het gooien
Ze verkochten op mijn realm wel die pattern voor de nieuwe goggles voor ele shamans (5000g)quote:Op woensdag 16 april 2008 10:16 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ach, engineering is wel tof eigenlijk. Voor het geld hoef ik het toch niet te doen, dan kan ik mijn alchemist of mooncloth tailor nog wel gebruiken. Ik hoop eigenlijk wel http://www.wowhead.com/?item=35197 te kunnen krijgen op een redelijke termijn.
Je houdt wel heel erg van Draenei hequote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef GI het volgende:
Ik zat nog geeneens aan de userIcons te denken eerlijk gezegd.
Meer een lijstje in de OP:
Knut ( GI ) : Steamwheedle cartel
Farlad, level 70 Draenei mage.
Yoshua level 42 Draenei Shaman.
Corsoil level 19 Draenei Paladin.
Smugso level 22 Dwarf Priest.
Eventueel met screenshots. De verschillende info dingen uit de OP leest toch geen hond.
Mwah, ik maak nu ~100g per dag winst met het maken van elemental seaforium chargesquote:Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb zelf ook eens engineering gehad op 375 maar je hebt er eigenlijk niet heel veel aan
Hmmm wil het wel maxed out hebben voor dat WOTLK uit komt eingelijkquote:
Uurtje in org op de bank gaan staan schreeuwen dat je alles wat je kan openen opent en je komt een heel eindquote:Op woensdag 16 april 2008 09:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Je ziet er steeds meer zonder lockpicking -_-
Nice, welke?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:54 schreef tonks het volgende:
Nog 8 primal fires en een nether vortex en ik heb een nieuwe trinket
Even snel naar 40/0/21 speccen danquote:Op woensdag 16 april 2008 11:00 schreef Metonae het volgende:
Misschien moet ik op mijn Paladin ook eens die dailies gaan doen op dat eiland. Ik kan die healer versie ervan wel gebruiken. Maar tjeuzus.. Holy Paladins hebben de DPS van een natte krant
Doe mij maar gewoon Cheapshot > AP Trinket > Mutilate > Kidney Shot > Cold Blood > Mutilate.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:25 schreef Metonae het volgende:
Rogues zijn yummie <3 Ik hou van Ambush![]()
Een clothie in 2 Ambushes neerhalen is grappig
Och jochie tochquote:
Mutilate is 100 keer zo tof, en dat zeg ik als ex-Shadowstep verslaafde.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:33 schreef Metonae het volgende:
Subtlety Rogue > All.. We doen niet aan Mutliate.
Zielige quotequote:Op woensdag 16 april 2008 10:50 schreef Mauro het volgende:
btw langs de weg,
ik kan mijn account met mage ruilen als ik wil.
ik ruil dan een full epic met dito mounts gegearde grindmachine + een lowlevel priest (50+) in op een matig gegearde warlock (destro), een lvl 69 rogue en een lvl 63 enh. shaman....
Zal ik?
Wordt ik nog eens gedwongen om rogue te spelen
40/0/21 is shockadin!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:05 schreef Metonae het volgende:
Hand over Retri Gear! En ik ben dus echt niet van plan om 2x per week te gaan respeccen (dailies voor Retri dan en Holy voor Arena)ik ben aan het sparen voor de Epic Flying Mount voor mn Rogue als hij eenmaal 70 is
Shock heeft een 15 sec CD.. Slope gaat wel heel erg lang duren dan hequote:
Zo beter?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:01 schreef Metonae het volgende:
Blijf nou eens met je poten van die TT af!
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:33 schreef tonks het volgende:
[..]! die wilde ik net posten
had hem al opgezocht en alles
Kate speelt Warcraft! OMG! Wat lekker boeiuhquote:
Rightquote:Op woensdag 16 april 2008 14:54 schreef Metonae het volgende:
[..]
Kate speelt Warcraft! OMG! Wat lekker boeiuhMijn vriendin speelt ook Warcraft en dies is veule malen knapper dan Keet!
Dus wat een interessant nieuwtje
Wat nou Right?quote:
Hmm, niks veranderd aan de template, zo maar eens handmatig het cronnetje draaien ding hoort het gewoon te pakken. (Ja of fok is weer eens traagquote:Op woensdag 16 april 2008 14:23 schreef Metonae het volgende:
Joah! En nu moet jij! Wyri!! Nog ff je linkje in je signature veranderenIk kom nog steeds terecht op 151!
Gefixed iigquote:Op woensdag 16 april 2008 15:01 schreef Metonae het volgende:
Fok! heeft gewoon een nieuwe server nodig
Nou komop! vertel! vertel! niet te snel! we schrijven mee!!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gefixed iig. * WyriHaximus heeft leuke ideetjes om de OP op te frissen
.
Nolifer!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:17 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nou komop! vertel! vertel! niet te snel! we schrijven mee!!
Edit! OMFG!! Ik zit over de 100 posts!!
Dedicated Fok!erquote:
Zone links + kaarten,meer film info, WOTLK info updaten, links naar de verschillende sites updaten en meer komt er nu ff niet uit me hoofdquote:Op woensdag 16 april 2008 15:17 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nou komop! vertel! vertel! niet te snel! we schrijven mee!!
Edit! OMFG!! Ik zit over de 100 posts!!
OMGquote:Op woensdag 16 april 2008 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eindelijk http://wowhead.com/?item=32262 geloot heerlijk wapen!
Niet mijn schuld!quote:
Nog steeds.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Omen > KTM
Tenminste, dat was zo toen ik nog aan raiden deed.
Garotte van Moroes ga je niet dood aan. Of je moet kuthealers hebben.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:43 schreef tonks het volgende:
Ja dat doet moroes altijd volgens mij en dan krijg je een garotte op je
Serieus? Want sinds 2.4 is het bij ons meer 'op gevoel' raiden, aangezien omen, ondanks zijn 200 updates per dag, nog steeds niet als gewenst werkt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
KTM is nu beter dan Omen in raids (door updates etc)
Wanneer wil je dat ie tank wordt? 2012?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nu een Tauren Warrior aan het lvlen (12), hij wordt een tankBen dus al actief bezig met 1h + shield, en de survivability is meteen stukken beter
Liefst voor 2012, want dan vergaat de wereld enzoquote:Op donderdag 17 april 2008 13:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wanneer wil je dat ie tank wordt? 2012?
Ik snap dus nu uit de reactie's dat iedereen in de group/raid dat programa moet hebben draaien?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nog steeds.
KTM is loadheavy en Omen lekker licht.
Ook is omen beter in multitargetting, het is sneller etc.
Enig nadeel is wel dat het niet compatible is met KTM (of KLH ThreatMeter). Het kan wel de data van KTM ontvangen maar er niet naar zenden dus de rest van de raid ziet je niet.
Ook hiervoor is weer een kleine lichte addon nodig: ThreatToKTM oid.
Alle tanks + DPS hebben sowieso de addon nodig. Healers kunnen hem ook gebruiken (ik doe het zelf wel, maar niet per sé.)quote:Op donderdag 17 april 2008 14:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik snap dus nu uit de reactie's dat iedereen in de group/raid dat programa moet hebben draaien?
Ik wil het gaan gebruiken om het losbreken van mobs te voorkomen en alvast wat te gaan sunder'en op juist die mob.
Welke is hiervoor dan geschikt?
Geen van beiden of een van de twee?
Vet filmpje!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:36 schreef tonks het volgende:
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=70655 deze pvp video is echt een aanrader
Arme Athenalolquote:Op donderdag 17 april 2008 14:36 schreef tonks het volgende:
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=70655 deze pvp video is echt een aanrader
hij ging op zijn account op een rp server mensen verkrachtenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
wtf
Hoe dat zo
Wel lekker verlost van die kneus.
lol wtf hoe zielig wow-sexquote:Op donderdag 17 april 2008 16:35 schreef tonks het volgende:
[..]
hij ging op zijn account op een rp server mensen verkrachten
Als ik jou was zou ik eerst fury speccen (dual wield) en dan naar 70 levelen en pas op 70 naar prot speccenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nu een Tauren Warrior aan het lvlen (12), hij wordt een tankBen dus al actief bezig met 1h + shield, en de survivability is meteen stukken beter
Jamaar ik heb heb al 2 fury warriors (eentje 70, de andere nog 50), en een arms warrior (38 ofzo), deze wil ik gewoon van begin af aan prot spec lvlen (al zal ik wel vnl. in battle stance lvlen, en leren tanken in instances als RFC, BFD, SFK etc)quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:26 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eerst fury speccen (dual wield) en dan naar 70 levelen en pas op 70 naar prot speccen
ga weg met je gliderquote:Op donderdag 17 april 2008 17:03 schreef tonks het volgende:
Ga nu een druid gliden hoorde dat dat de snelste class is om te gliden dus maar eens proberen
heb je nog niet genoeg chars / warriorsquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik kan opzich wel fury/prot spec pakken, maar dan niet dualwield gaan lvlen (wil nl. toch een paar mooie prot abilities hebben tijdens het tanken van een instance). Of slaat dat ook nergens op?
Neujquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:16 schreef viezerdt het volgende:
[..]
heb je nog niet genoeg chars / warriors?
tanking =quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jamaar ik heb heb al 2 fury warriors (eentje 70, de andere nog 50), en een arms warrior (38 ofzo), deze wil ik gewoon van begin af aan prot spec lvlen (al zal ik wel vnl. in battle stance lvlen, en leren tanken in instances als RFC, BFD, SFK etc)
Slaat nergens op tot level 70 kan je makkelijk fury tanken. je moet dan shield bash gebruiken inplaats van shield slamquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik kan opzich wel fury/prot spec pakken, maar dan niet dualwield gaan lvlen (wil nl. toch een paar mooie prot abilities hebben tijdens het tanken van een instance). Of slaat dat ook nergens op?
Zeker nog nooit caster gespeeld.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:37 schreef Hanstin het volgende:
Slaat nergens op tot level 70 kan je makkelijk fury tanken. je moet dan shield bash gebruiken inplaats van shield slam
Ik denk dat ie Drizzt wilde quoten. (1 post boven degene die ie quote)quote:
Nope.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Drizzt wilde quoten. (1 post boven degene die ie quote)
Of feral druids omdat die geen crushing blows krijgen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Nope.
Ik hekel dps warriors.
Warriors zouden alleen maar tank mogen speccen als het aan mij zou liggen en dan nog heb ik tot nu toe betere ervaringen met Pala tanks.
Waarom mag iemand niet de spec kiezen die ze willen? ze hebben daarvoor toch het spel gekocht om te doen wat hun willen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Nope.
Ik hekel dps warriors.
Warriors zouden alleen maar tank mogen speccen als het aan mij zou liggen en dan nog heb ik tot nu toe betere ervaringen met Pala tanks.
Ouchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:13 schreef Mauro het volgende:
Succes en veel plezier
Alleen hunter
En dan ook nog Horde
Ben je bang dat er niet genoeg hunters zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, aangezien ik nog nooit WoW gespeeld heb, ben ik maar aan dezelfde kant als vrienden van mij gaan zitten, Horde dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:44 schreef Rikketik het volgende:
Hunter is wel de meest gespeelde class inderdaad. Maar de meeste kiezen dan voor Night Elf, bij de Horde zit je nog wel aardig goed.Kan ik iig om hulp vragen als ik er niet meer uit kom
![]()
Dus het zegt me tot nu toe allemaal nog niet zoveelEr zijn dus veel Hunters?
![]()
16% van alle chars boven level 10, om precies te zijn.quote:
WTF?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Fir3fly het volgende:
Er zijn veel hunters, maar er zijn weinig goede hunters. Ik durf te wedden dat 60% van de hunterpopulatie geen idee heeft wat shotrotations zijn.
Als je een beetje gezond verstand hebt weet je de basisprincipes van de meeste classes wel. Helaas zijn mensen met gezond verstand schaars in WoWquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
WTF?
Dat weet zelfs ik als die-hard ex mage en 'actieve' shaman :/
Maar ja, ik ben dan ook lang raidleader geweest. Zowel pre- als post TBC.
Iets met Zul' doet het altijd goedquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:26 schreef Ruzbeh het volgende:
En dan moet ik nog een goede naam verzinnen.
Dat was ook onze bedoelingquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
OMG wat een tering prutsers zijn het toch in Arathi Basin. We zijn aan het winnen en op het laatst begint iedereen te kloten en wint de Horde toch. Horde: 2000 Alliance: 1990![]()
Prutsers!!!
?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shadowsong&n=Rumahinen.
Yesquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:37 schreef tonks het volgende:
Ja maar dan wel omdat niemand anders hem wilt toch?
Komt omdat ally campende kut pussies zijn. In WSG staan ze altijd met minstens 6 man te verdedigen en dan nog presteer ik het vaak genoeg om de vlag te jatten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
OMG wat een tering prutsers zijn het toch in Arathi Basin. We zijn aan het winnen en op het laatst begint iedereen te kloten en wint de Horde toch. Horde: 2000 Alliance: 1990![]()
Prutsers!!!
Vroegah was dat handig om je pet te healen als je b.v azuregos aan het soloen wasquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shadowsong&n=Rumahinen.
Kalle gnome's met zo'n rode bril, ik kan zijn bloed wel drinken, elke keer weer weet ie tauren-steak van me te maken.quote:Op zondag 20 april 2008 14:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Komt omdat ally campende kut pussies zijn. In WSG staan ze altijd met minstens 6 man te verdedigen en dan nog presteer ik het vaak genoeg om de vlag te jatten.
zonde van je góldquote:Op zondag 20 april 2008 20:39 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Yay, server first 'of the Shattered Sun'-title! (of anders een goeie 2e maar ik was er toch eerder)
Restecp!quote:Op zondag 20 april 2008 20:39 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Yay, server first 'of the Shattered Sun'-title! (of anders een goeie 2e maar ik was er toch eerder)
quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Kalle gnome's met zo'n rode bril, ik kan zijn bloed wel drinken, elke keer weer weet ie tauren-steak van me te maken.![]()
Klacht : gnome twink's zijn klote.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik een Troll priest ga maken.
Jomanda?quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:26 schreef Ruzbeh het volgende:
En dan moet ik nog een goede naam verzinnen.
2 hander als je arms gaat en dual wield als ge fury specced (grofweg genomen) je verdeeld je punten over die 2 trees met zeg 2/3e - 1/3equote:Op vrijdag 18 april 2008 19:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is nou het beste voor een warrior? Een one-handed melee wapen met een lage snelheid van aanvallen of een hoge snelheid? Krijg je nou meer rage als je wapen sneller is?
Ik ben dus protection... watvoor one-handed is nou het beste? Ik kan bijv. ook daggers gebruiken.quote:Op zondag 20 april 2008 23:39 schreef __________ het volgende:
[..]
2 hander als je arms gaat en dual wield als ge fury specced (grofweg genomen) je verdeeld je punten over die 2 trees met zeg 2/3e - 1/3e
Als je wat damage wil doen voor questen / farmen / grinden.
Arms is meer pvp en dual wield is meer steady damage wat makkelijker is in instances als ge als dps meegaat.
Ikzelf heb een 2h axe. Niks mooier dan n'en gnome op z'n kopke te meppen met dat ding.
Flauw.quote:
Wacht maar tot je zo 70 bent en Warriors tegenkomt met goeie gear.quote:Op zondag 20 april 2008 13:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Warriors en mages krijg ik behoorlijk goed neer, zelfs lvl 70 tegen mijn 69 zo lang ze maar niet onwijs veel resistance gear hebben, hunters en vooral rogues zijn erg lastig, maar ook te doen. Gelijk fear op pet en dan death coil op hunter en dan je DoTs, om draaien en dan hopen dat je nog kans hebt om nog een fear op de pet te gooien en rogues, tja, daar moet je echt je felhunter voor hebben en ze voor zijn anders krijg je het echt lastig.
Nope.quote:Op maandag 21 april 2008 10:20 schreef tonks het volgende:
Kan je zonder tbc gewoon naar outlands?
www.maxdps.comquote:Op maandag 21 april 2008 17:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Überdinged.
758 spell dmg nu. Ik ga even kijken in de DPS caster bla op wowwiki waar nu goed te questen valt voor gear, morgen prolly kara proberen.
Je normal flying mount of je epic flying mount?>quote:Op dinsdag 22 april 2008 05:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Snel? valt opzich wel mee, ben iets korter dan 2 maandjes bezig geweest en voornamelijk dungeons gespeeld gezien ik het leuker vind dan questen.
Anyway, ik heb dus gold nodig voor mn flying mount, waar kan ik goed farmen?
Ik heb nu 8x imbued netherweave bags op AH voor 45g maar ja, dan red ik de 800+100 nog steeds niet voor mount.
Nu nog 8 miljoen jaar voor mn complete shadoweave set.
ga ik ook doen deze weekquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:37 schreef D.zire het volgende:
soms ben ik toch wel blij dat ik op kazzak zit, zondag pug MH
stacked er wel mee denk ik, en trouwens, de cap heb je echt niet nodig.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:16 schreef Stranger het volgende:
hmmzz
Neck - 40
Cloak - 40 + 15 enchant
Bracer -40
Boots - 54
Belt - 54
En dan nog een buff van maximaal 70
Dan kom je uit op 313, terwjil 365 het maximum is. Aangezien het de eerste keer is dat we deze baas gaan doen wil ik toch wel aan de cap zitten. (druid buff stackt toch niet met shadow protection/shadow aura?)
quote:While Season 3 is still going strong, we wanted to announce ahead of time the rating requirements that will be present for arena items once Season 4 begins. We also wanted to give everyone a heads up to some changes that will be in an upcoming patch, altering how points are gained and players are matched in the arena system. The patch with these changes is scheduled to release before the start of Season 4.
First though, the rating requirement changes:
When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to:
Shoulders: 1950
Weapon: 1800
The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements:
Shoulders: 2200
Weapon: 2050
Head: 1700
Chest: 1600
Legs: 1550
Gloves: none
Off-hand: none
In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:
Boots: 1700
Ring: 1650
Bracers: 1575
Belt: none
Necklace: none
Trinket: none
The Season 2 items, which will move to the honor system when Season 4 begins, will continue to have no rating requirement.
The changes to the rating requirements for these items reflect the nature of the items, their power, and the relative difficulty that should be had when attempting to obtain them. These items are comparable to those found in the newest 25 person raid zone, Sunwell Plateau, and should therefore also feel very challenging to obtain.
To help ensure that the challenge in obtaining these items stays true to those achieving these ratings, we'll also be implementing new rules with an upcoming patch to curb practices that undermine the core concepts of the arena system. These rules are as follows:
If a character’s personal rating is more than 150 points below the team rating, they will earn points based on their personal rating instead of the team rating.
This means that a player cannot join a highly rated team and begin earning points based purely on the pre-established rating of the team before they joined it. They'll need to compete, improve, and gain a personal rating worthy of the points they would receive.
If the average personal rating of the players queuing for a game is more than 150 points below the team’s rating, the team will be queued against an opponent matching or similar to the average personal rating.
This means that players cannot join a highly rated team and immediately face highly rated opponents, easily and quickly bringing their personal rating up. Instead they'll need to again compete, improve, and earn their rating.
We're excited to see these changes implemented, which will continue to emphasize the strong competitive nature of the arenas, and the challenge in obtaining the highest end rewards available for PvP.
Bullshit natuurlijk, er zijn zat pvpers die alleen battlegrounds of worldpvp doen en arena niks vinden.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het juist wel mooi. Minder wellfare.
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Mauro het volgende:
Ik hoop dat ze aan het einde van S4 eens die kutarena afschaffen, samen met alle PvP gear
Is dat niet die dinges met een cd van 24 uur?quote:
Jepquote:Op woensdag 23 april 2008 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dat niet die dinges met een cd van 24 uur?
Ik ookquote:Op woensdag 23 april 2008 11:45 schreef GI het volgende:
Ik heb nu ook gewoon wellfare epics![]()
Suf geneuzel allemaal, end-game is niks aan voor mij. Ik ben iemand die questen genoeg vind en battegrounds grappig vind.
Natuurlijk, maar ik doel meer op mensen die dat spul voor PVE gebruiken.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk, er zijn zat pvpers die alleen battlegrounds of worldpvp doen en arena niks vinden.
Zit je net als mij ook een beetje te niksen op je werk?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Jepdenk dat het voor iedereen slim is nu void crystals te kopen
Ja okee maar daar kom je ook niet heel ver mee, en het duurt ook net zo lang om een pve item te krijgen dan een pvp item denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik doel meer op mensen die dat spul voor PVE gebruiken.
Nee thuisquote:Op woensdag 23 april 2008 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit je net als mij ook een beetje te niksen op je werk?
Vakantie?quote:
Nergens voor nodig. Kan me best voorstellen dat mensen PvP leuk vinden en dan juist met name Arena. In Arena krijg je iig nog een schifting tussen goede en slechte pvp'ers. In BG's maakt het echt geen drol uit. De grootste noobs lopen straks met S2 gear rond.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Mauro het volgende:
Ik hoop dat ze aan het einde van S4 eens die kutarena afschaffen, samen met alle PvP gear
* Volledig met deze post eensch is *quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Kan me best voorstellen dat mensen PvP leuk vinden en dan juist met name Arena. In Arena krijg je iig nog een schifting tussen goede en slechte pvp'ers. In BG's maakt het echt geen drol uit. De grootste noobs lopen straks met S2 gear rond.
Ik vind het echte probleem van de pvp gear echter resilience. Het maakt complete builds zinloos (bijv dagger rogues). Daarnaast is het als pve'er niet meer mogelijk om fatsoenlijk te pvpen door resilience. PVP gear zou net als vroeger gewoon om shitloads stamina moeten gaan. Dat zou beter zijn. De extra dmg van pve'ers ten opzichte van pvp'ers zou daarmee teniet gedaan worden. En dan gaat het dus weer om kunde in plaats van om resilience. En het zou leuk zijn als blizz eens de tijd zou nemen om nieuwe graphics te maken voor pvp gear. Beetje goedkoop om het net even anders te kleuren, zodat iedereen er hetzelfde uitziet.
Ook in Arena lopen enorme noobs rond, en in BGs kom je ook hele goede PvPers tegen...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Kan me best voorstellen dat mensen PvP leuk vinden en dan juist met name Arena. In Arena krijg je iig nog een schifting tussen goede en slechte pvp'ers. In BG's maakt het echt geen drol uit. De grootste noobs lopen straks met S2 gear rond.
Ik vind het echte probleem van de pvp gear echter resilience. Het maakt complete builds zinloos (bijv dagger rogues). Daarnaast is het als pve'er niet meer mogelijk om fatsoenlijk te pvpen door resilience. PVP gear zou net als vroeger gewoon om shitloads stamina moeten gaan. Dat zou beter zijn. De extra dmg van pve'ers ten opzichte van pvp'ers zou daarmee teniet gedaan worden. En dan gaat het dus weer om kunde in plaats van om resilience. En het zou leuk zijn als blizz eens de tijd zou nemen om nieuwe graphics te maken voor pvp gear. Beetje goedkoop om het net even anders te kleuren, zodat iedereen er hetzelfde uitziet.
Over die kleuren: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=5784447684&postId=58345271664&sid=1#42quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Werkt wel alleen mijn framerates dropte van 75 naar ongeveer 20quote:Op donderdag 24 april 2008 09:43 schreef WyriHaximus het volgende:
En ga dit (detail) vanavond ff uit proberenhttp://www.mmo-champion.com/index.php?topic=6637.0
Hehe ben benieuwt, de mijne komt nooit boven de 60 uit, ben wel benieuwt vanavondquote:Op donderdag 24 april 2008 10:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Werkt wel alleen mijn framerates dropte van 75 naar ongeveer 20
En dat terugzetten is niet gaaf
Dus zelf maar wat zitten tweaken in die macro's en kom nu uit op een nette 50 fps met zeer mooie graphics
Dat heben ze express gedaan. Vraag me niet waarom, maar de speculatie is dat je dan in een oogopslag kunt zien wat voor speler je tegenover je hebt ofzo. Ik vind het ronduit belachelijk, er is een duidelijke scheiding tussen PvE en PvP, het wordt tijd dat Blizz dat eens onderkent.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
En het zou leuk zijn als blizz eens de tijd zou nemen om nieuwe graphics te maken voor pvp gear. Beetje goedkoop om het net even anders te kleuren, zodat iedereen er hetzelfde uitziet.
Net als de oude lvl 60 pvp itemsquote:Op donderdag 24 april 2008 12:29 schreef Fir3fly het volgende:
Nope die items zien er exact hetzelfde uit als de Sunwell items. En wat nog belachelijker is, elke set wordt gedeeld door een paar classes. Warriors en Paladins in full S4 zien er exact hetzelfde uit.
motw stacked niet met andere resist buffsquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
stacked er wel mee denk ik, en trouwens, de cap heb je echt niet nodig.
Heb het gedaan net en het ziet er een heel stuk toffer uit moet ik zeggen, terwijl me FPS vrolijk op 60 blijftquote:Op donderdag 24 april 2008 10:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Werkt wel alleen mijn framerates dropte van 75 naar ongeveer 20
En dat terugzetten is niet gaaf
Dus zelf maar wat zitten tweaken in die macro's en kom nu uit op een nette 50 fps met zeer mooie graphics
Terug zetten zet het bij mij alles op ze laagstquote:Op donderdag 24 april 2008 20:40 schreef sanakthe het volgende:
Ben benieuwd hoe mijn pc dat zal trekken.
Gelijk even proberen. Oja, hoezo is dat terugzetten niet fijn?
Klopt, maar duurt nog wel eventjes.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef nubie het volgende:
Heb ik net full vindicators, blijkt dat er nieuwe boots, rings en bracers (voor honor) komen? Of zit ik er nu naast?
Hoe doe je dat dan? heb je geen professions?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom is de Riding skill zo ongelofelijk fucking duur terwijl het voor paladin's gratis is? Ik ben eindelijk level 40 maar heb alleen 7 gold op zak.
Hunter, zegt ie alquote:
Jawel. Maar dat kost juist alleen maar geld.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? heb je geen professions?
Heell de BC expansion is vrijwel niets anders dan dezelfde modellen met een nieuw kleurtje. Voor de onvoorstelbare bedragen die ze binnen halen, weten ze weinig tot niets terug te geven. Er wordt niet naar spelers geluisterd, het is niet leuk meer maar een eindeloze repetitie van grinds, PvP is iets wat alleen nog in een arena gebeurt, balans is totaal de deur uit en WOTLK belooft niets anders te worden. Nadat Kalgan UO vernielde, is hij hard op weg hetzelfde met WoW te doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:29 schreef Fir3fly het volgende:
Nope die items zien er exact hetzelfde uit als de Sunwell items. En wat nog belachelijker is, elke set wordt gedeeld door een paar classes. Warriors en Paladins in full S4 zien er exact hetzelfde uit.
Mwoah, de outlands zijn toch wel het leukste stukje van de PVE (questing) eigenlijk. Ik heb met BC meer plezier dan met de nieuwe 2.4 toevoegingen. Je bent vast zo'n hard-core gamer die al level 60 was toen er nog geeneens gesproken werd over BC of wat voor add-on dan ook. Ik denk dat je moet accepteren dat het spel veranderd. Als het dat niet deed, had je net zo goed zitten piepenquote:Op vrijdag 25 april 2008 02:59 schreef StefanP het volgende:
Heell de BC expansion is vrijwel niets anders dan dezelfde modellen met een nieuw kleurtje. Voor de onvoorstelbare bedragen die ze binnen halen, weten ze weinig tot niets terug te geven.
Typische pre-TBC huilie responsequote:Op vrijdag 25 april 2008 02:59 schreef StefanP het volgende:
[..]
Heell de BC expansion is vrijwel niets anders dan dezelfde modellen met een nieuw kleurtje. Voor de onvoorstelbare bedragen die ze binnen halen, weten ze weinig tot niets terug te geven. Er wordt niet naar spelers geluisterd, het is niet leuk meer maar een eindeloze repetitie van grinds, PvP is iets wat alleen nog in een arena gebeurt, balans is totaal de deur uit en WOTLK belooft niets anders te worden. Nadat Kalgan UO vernielde, is hij hard op weg hetzelfde met WoW te doen.
Gelukkig is AoC bijna uit.
Tja, vroegâh verkocht ik meestal een paar big iron fishing poles. Volgens mij kan je die nog steeds voor een redelijke prijs kwijt op de AH. Kost even wat tijd maar met 3 fishing poles per uur á 25 gold. Verdiende toch altijd lekker.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat kost juist alleen maar geld.Ik had daarnet 22 gold ofzo. Toen had ik wat skills gekocht..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodat je niet lang op de volgende hoeft te wachtenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom vetrekken die trams zo ongelofelijk fucking snel.
Dan had je 'm voor 50g start bid en 70g buy out in de AH moeten zetten. Paar dagen volhouden en hij is vanzelf foetsie. Meestal spaar ik dingen op voor het weekend omdat er dan meestal meer mensen actief zijn (en dus meer potentiele kopers!quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Op mijn server blijkbaar niet, want ik had 'm voor een paar dagen @ AH en ik zag ook andere mensen die 'm probeerde te verkopen rond 70g, 80g etc en zoveel is die blijkbaar niet waard.
Twink wapens zijn belachelijk, stond er eentje op AH op silvermoon eu horde, lvl 19 (met spell dmg geloof ik) voor 2500g.quote:
bla bla blaquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:03 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Twink wapens zijn belachelijk, stond er eentje op AH op silvermoon eu horde, lvl 19 (met spell dmg geloof ik) voor 2500g.
Sommige mensen hebben zo geen leven dat ze het nog gewoon kopen ook. Twinkers zijn mensen die niet goed genoeg zijn voor lvl 70 bg. Net als de oudste kinderen op de basis school die niet naar de middelbare school durven.
Duelquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach botters moete niet praten en dan helemaal niet ally mages.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:07 schreef Mauro het volgende:
Laatst dit ding verkocht voor 1500g.
En het is niet eens een twinkwapen of epic
Ik heb die voor 500g gekochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |