abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2008 @ 18:33:09 #251
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_58047320
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:16 schreef Mauro het volgende:
ik haat jouw screenshots

moet telkens 2 keer klikken voordat ik t plaatje kan zien.
en nee, nog nooit gehad
Kan wel ff gaan knutselen .

Zo handiger?
phluphy for president!
  maandag 14 april 2008 @ 18:45:30 #252
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_58047575
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:33 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Kan wel ff gaan knutselen .

Zo handiger?
  maandag 14 april 2008 @ 20:32:18 #253
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_58050643
heb et ook weer ens geinstalleerd nu maar ens horde spelen
kankerspel
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  maandag 14 april 2008 @ 21:26:39 #254
2738 Knut
Loyal Dog
pi_58052558
*ding* 18. En na quests inleveren alweer 18.5

Paladin is nog best grappig
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  maandag 14 april 2008 @ 21:58:13 #255
84926 WyriHaximus
pi_58053775
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef MaddoxX het volgende:
heb et ook weer ens geinstalleerd nu maar ens horde spelen
kankerspel
Ik blijf er bij: Resistance is futile!
phluphy for president!
pi_58055007
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:26 schreef Knut het volgende:
*ding* 18. En na quests inleveren alweer 18.5

Paladin is nog best grappig
Paladins zijn Fok!ing hard in PvP..
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_58055179
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:33 schreef Metonae het volgende:

[..]

Paladins zijn Fok!ing hard in PvP..
nou
pi_58055898
Eerste baas eindelijk down in Sunwell
  maandag 14 april 2008 @ 23:26:59 #259
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_58056908
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:37 schreef tonks het volgende:

[..]

nou
idd
pi_58058034
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
die webcomic lees ik lees sinds episode 89#
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 15 april 2008 @ 05:55:10 #261
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_58059299
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb heel lang warlock gespeelt en ik kan je deze levelbuild/semi raidbuild aanraden:

http://www.worldofwarcraf(...)05000510000000000000

Suppression omdat mobs standaard 4% resist hebben op gelijke level (hoe hoger hoe meer). Shadow embrace om je syphon life een +4% bonus te geven en shadowburn omdat een finisher heerlijk is om te hebben.

CoEX voor pvp en omdat je soms een mob wil kiten omdat hij of heel sterk is of je bent bijna dood.

Ik heb lifetap achterwege gelaten omdat vanuit mijn ervaring ik zelden tot nooit manaproblemen had. Zeker niet wanneer ik mobs 1 voor 1 pakte (ik pakte er vaak 2 tot 3 tegelijk).

De extra punten kun je steken in destructive reach en intensity voor pve. Extra range heb je op sommige bosses namelijk nodig en de -10% threat is ideaal voor pve. Let wel, voor PvP zou ik eerder impr hs en vampiric embrace aanraden omdat je de range zelden nodig hebt en wanneer er een rogue of warrior op je aan het beaten zijn de 70% helaas niet voldoende is (ze lopen vaak door je heen waardoor je los breekt etc, althans de betere melee'ers).
Met life tap heb je wel een punt, maar shadow embrace komt me nog steeds vrij loos over, maar die life tap puntjes kun je weer in suppresion gooien en als ik CuAux weg laat (die ik tijdje heb gehad maar niet zo heel boeiend vond (behalve op flag carriers in WSG)).

Ik sluit zelf altijd af met drain soul omdat die kans heeft om mana te restoren en je een soul shard krijgt (voor shadowburn heb je er eentje nodig en heb je de kans dat je 'm niet terug krijgt).

Dus in feite verander ik dan alleen 2/2 life tap naar 2/5 suppresion.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_58060013
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:37 schreef tonks het volgende:

[..]

nou
Zeker nooit een full vengeful Retri Pala gedueled Die halen je in no time neer
pi_58060537
Iemand hier op Grim Batol Horde kant ?

Zo ja, whisper Evylle even en zeg dat ie gvd een eigen naam moet bedenken ipv die van mij steelt !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_58060563
Ga dan zelf ff Maak een char genaamd 'Therealevylle' en spam away
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:39:55 #265
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_58060893
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 05:55 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Met life tap heb je wel een punt, maar shadow embrace komt me nog steeds vrij loos over, maar die life tap puntjes kun je weer in suppresion gooien en als ik CuAux weg laat (die ik tijdje heb gehad maar niet zo heel boeiend vond (behalve op flag carriers in WSG)).

Ik sluit zelf altijd af met drain soul omdat die kans heeft om mana te restoren en je een soul shard krijgt (voor shadowburn heb je er eentje nodig en heb je de kans dat je 'm niet terug krijgt).

Dus in feite verander ik dan alleen 2/2 life tap naar 2/5 suppresion.
Shadow embrace is niet loos. Als je 5/5 embrace hebt, dan krijgt de main-tank in raids 5% minder physical damage te verduren. 5% minder harde klappen dus. Dat kan af en toe op sommige bosses net het verschil maken tussen een wipe of niet.

Om terug te komen op jouw eerdere vraag: Malediction is een echte 25-man raid talent. Als je alleen speelt of in een 5-man met 1 shadow of 1 fire/frost dps dan gebruik je CoS en CoE inderdaad niet. Als je straks echter bijvoorbeeld in een raid zit met 3 mages dan MOET je CoE gebruiken. Dat geeft alledrie de mages een dmg increase van 13%. Die damage increase kan jij van zijn lang zal zijn leven niet bereiken met Agony.

In raids is improved life tap ook echt noodzakelijk, aangezien een gemiddelde affliction lock in 1-1,5 minuut voluit dpsen OOM is. Je moet in raids vrij veel tappen en elke tap die je moet doen verlaagt jouw dps. Je kan die tijd immers niet gebruiken om te dotten/bolten. Meer mana/tap is dus erg lekker. Het ziet er dus niet zo uit, maar improved lifetap is dus in werkelijkheid een talent die je DPS verhoogt.

Bovenstaande is allemaal vanuit een raid optiek en geldt in mindere mate of helemaal niet in solo-play of group-play. Embrace en malediction zijn zinloos bij het levelen en life tap is ook niet zo belangrijk in dat geval.

Mijn beste ervaring met leveling is echter nog steeds felguard met mana feed. Guard erin, dot dot, life tap (zodat je pet ook mana krijgt) en drain life, dan health funnel en de mob (of 2-3 mobs) zijn dood en zowel jij als je felguard hebben 100% health en 100% mana. Nu ik voidstar talisman al vrij lang heb en de 2/2 corruptor bonus wordt dat helemaal heerlijk levelen.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_58061071
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:19 schreef Metonae het volgende:
Ga dan zelf ff Maak een char genaamd 'Therealevylle' en spam away
Misschien doe ik dat wel ff ja, het kan nml. niet anders dan dat ie ‘m echt ‘’gepikt’’ heeft, de naam was tot nu toe uniek in WoW, en ineens is er nog een 70 UD Rogue in dezelfde battlegroup die ook zo heet…
  dinsdag 15 april 2008 @ 09:59:08 #267
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_58061200
geen 1 naam is uniek in wow
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_58061218
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:59 schreef D.zire het volgende:
Zolang het niet meerdere malen in armory voorkomt is ie uniek
pi_58061221
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:59 schreef D.zire het volgende:
Dat was ie dus wel, heb het nog gechecked voor ik 'm koos.

Maar goed, het is natuurlijk ook wel leuk dat iemand er schijnbaar zo van onder de indruk was dat ie geld uit heeft gegeven om ook zo te heten.
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:32:02 #270
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_58061735
OMFG mijn gekozen naam komt zo vaak voor: http://www.wowarmory.com/search.xml?searchQuery=Sumner&searchType=all

Ik had eerst een ander naam gekozen en die kwam maar één keer voor... misschien had ik die maar moeten kiezen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_58062035
De namen van mijn paladin en priest zijn ook uniek... De naam van mn Paladin komt vaker voor in Armory, maar dat zijn mijn alts Op andere realms.. dus nog steeds uniek.
....toch?
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:53:19 #272
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_58062123
Farlad was uniek, maar er is nu een BE en een dwarf bij
Mijn Paladin heet Corsoil, das nog uniek.
pi_58062367
!!! Tonks is een shemale !!!
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:06:36 #275
65330 Ruzbeh
pi_58063691
RP servers zijn tof.

Ik heb maar erg weinig gespeeld maar wat ik tot dusver heb gezien is echt helemaal fantastisch. Ik heb er erg veel zin in.

Vroeger toen ik op m'n paladin speelde droeg ik soms een robe (paladins dragen dus mail/plate). Ik deed dat dus omdat het mij gewoon erg raar leek om constant met je gear en je schild en zwaard te sjouwen terwijl je helemaal niet aan het vechten bent enzo, dus dan kan je toch beter iets gemakkelijks dragen. Ik vond het dus jammer dat andere mensen dit vrijwel nooit deden. Ook zag ik nooit iemand lopen, maar altijd rennen. Dit was op een PvP server.

Erg stom dat ik er nu pas achter kom want dit soort speelgedrag past precies bij een RP server. En jawel hoor, ik zie allerlei mensen met robes en shirt rondlopen, zoals warriors, mensen die binnen een Inn of iets dergelijks lopen en niet rennen. Mensen die op stoelen zitten in een Inn, mensen die als een NPC praten en echt doen alsof ze geen player zijn maar een Dranei, Night Elf etc zijn. Helemaal fantastisch. Superleuke sfeer. Ik zie verder weinig roleplaying in de general chat en trade channel maar wel in local chat.
  dinsdag 15 april 2008 @ 12:58:04 #276
147416 voskat
Half Vos, Half Kat
pi_58064997
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand dit ooit wel eens gehad? Relogde en daarna was het weg
[ link | afbeelding ]
Identical hair twin!

ot: nee nog nooit gehad, is het iets met addons?
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:58:17 #277
117776 OFfSprngr
pi_58067291
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 09:39 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Shadow embrace is niet loos. Als je 5/5 embrace hebt, dan krijgt de main-tank in raids 5% minder physical damage te verduren. 5% minder harde klappen dus. Dat kan af en toe op sommige bosses net het verschil maken tussen een wipe of niet.

Om terug te komen op jouw eerdere vraag: Malediction is een echte 25-man raid talent. Als je alleen speelt of in een 5-man met 1 shadow of 1 fire/frost dps dan gebruik je CoS en CoE inderdaad niet. Als je straks echter bijvoorbeeld in een raid zit met 3 mages dan MOET je CoE gebruiken. Dat geeft alledrie de mages een dmg increase van 13%. Die damage increase kan jij van zijn lang zal zijn leven niet bereiken met Agony.

In raids is improved life tap ook echt noodzakelijk, aangezien een gemiddelde affliction lock in 1-1,5 minuut voluit dpsen OOM is. Je moet in raids vrij veel tappen en elke tap die je moet doen verlaagt jouw dps. Je kan die tijd immers niet gebruiken om te dotten/bolten. Meer mana/tap is dus erg lekker. Het ziet er dus niet zo uit, maar improved lifetap is dus in werkelijkheid een talent die je DPS verhoogt.

Bovenstaande is allemaal vanuit een raid optiek en geldt in mindere mate of helemaal niet in solo-play of group-play. Embrace en malediction zijn zinloos bij het levelen en life tap is ook niet zo belangrijk in dat geval.

Mijn beste ervaring met leveling is echter nog steeds felguard met mana feed. Guard erin, dot dot, life tap (zodat je pet ook mana krijgt) en drain life, dan health funnel en de mob (of 2-3 mobs) zijn dood en zowel jij als je felguard hebben 100% health en 100% mana. Nu ik voidstar talisman al vrij lang heb en de 2/2 corruptor bonus wordt dat helemaal heerlijk levelen.
Daar zit wat in, maar ja, op dit moment ben ik nog steeds aan het levelen.

Maar goed, is een 10% extra stamina buff niet beter dan 1% minder psychical dmg? (plus meer mana voor mij is niet zonder mana te zitten voor nieuwe ronde DoTs (incl bv CoS)).

Anyway, ik denk toch imp IMP te nemen gezien ik wel een beetje zelf-zuchtig mag zijn op 1 punt (want dps warriors pakken zelfs een hele zelf-zuchtige spec -_- (en dan ook nog eens veel meer healing nodig dan casters)).
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:25:48 #278
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_58067730
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:06 schreef Ruzbeh het volgende:
RP servers zijn tof.

Ik heb maar erg weinig gespeeld maar wat ik tot dusver heb gezien is echt helemaal fantastisch. Ik heb er erg veel zin in.

Vroeger toen ik op m'n paladin speelde droeg ik soms een robe (paladins dragen dus mail/plate). Ik deed dat dus omdat het mij gewoon erg raar leek om constant met je gear en je schild en zwaard te sjouwen terwijl je helemaal niet aan het vechten bent enzo, dus dan kan je toch beter iets gemakkelijks dragen. Ik vond het dus jammer dat andere mensen dit vrijwel nooit deden. Ook zag ik nooit iemand lopen, maar altijd rennen. Dit was op een PvP server.

Erg stom dat ik er nu pas achter kom want dit soort speelgedrag past precies bij een RP server. En jawel hoor, ik zie allerlei mensen met robes en shirt rondlopen, zoals warriors, mensen die binnen een Inn of iets dergelijks lopen en niet rennen. Mensen die op stoelen zitten in een Inn, mensen die als een NPC praten en echt doen alsof ze geen player zijn maar een Dranei, Night Elf etc zijn. Helemaal fantastisch. Superleuke sfeer. Ik zie verder weinig roleplaying in de general chat en trade channel maar wel in local chat.
Dit gaat me echt iets te ver, no-lifer.
I love black cocks
pi_58067784
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:25 schreef Baret-V2 het volgende:

[..]

nou dat mag ook wel wat vriendelijker
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:32:12 #280
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_58067816
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:29 schreef tonks het volgende:

[..]

nou dat mag ook wel wat vriendelijker
Mag is heel iets anders dan moet? Love freedom of speech.
I love black cocks
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:33:34 #281
84926 WyriHaximus
pi_58067841
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:58 schreef voskat het volgende:

[..]

Identical hair twin!

ot: nee nog nooit gehad, is het iets met addons?

Heb een aantal addons draaien die data uit het spel verzamelen. Waar onder de coords die een FP volgt (dus de route), coords waar ik screenshots neem en coords waar ik allemaal geweest ben. Nou verzamelen die eerste 2 corods in 2 en 4 cijfers per as. En die 4 cijfers loopt als een gek up natuurlijk. Dus waarschijnlijk was dat vol, heeft wow een error gegeven en die kluit data gereset . Nu heb ik het 4 cijferige laatst uit de 2e gesloopt maar dat stond nog wel in die bestanden dus weaarschijnlijk ben ik als nog veel te hoog met me geheugen gebruikt uitgekomen waar door wow ff boos op me was .
phluphy for president!
pi_58068030
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:32 schreef Baret-V2 het volgende:

[..]

Mag is heel iets anders dan moet? Love freedom of speech.
Je kan toch gewoon zeggen dat het jou niets lijkt? Nu begin je meteen te schelden
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:45:26 #283
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_58068044
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Maar goed, is een 10% extra stamina buff niet beter dan 1% minder psychical dmg? (plus meer mana voor mij is niet zonder mana te zitten voor nieuwe ronde DoTs (incl bv CoS)).
Wel goed lezen he . Als je solo'ed is shadow embrace zinloos en is 15% meer health zeker veel nuttiger. CoS gebruik je niet als je alleen speelt.
quote:
Anyway, ik denk toch imp IMP te nemen gezien ik wel een beetje zelf-zuchtig mag zijn op 1 punt (want dps warriors pakken zelfs een hele zelf-zuchtige spec -_- (en dan ook nog eens veel meer healing nodig dan casters)).
imp IMP is een prima talent en ook zeker niet zelfzuchtig. Als afflcition lock zit je vaak in de tank-group waardoor jouw imp ook de MT buffed. Prima raid talent dus. DPS warriors zijn niet helemaal zelfzuchtig. Ze buffen de melee group voor iets van 400 AP ofzo en doen echt zeer goede dmg (met goede gear weliswaar). Daarnaast is het erg afhankelijk van het gevecht of melee wel of geen extra healing nodig heeft.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  dinsdag 15 april 2008 @ 18:11:09 #284
117776 OFfSprngr
pi_58070566
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:45 schreef Merkowitz het volgende:
Wel goed lezen he . Als je solo'ed is shadow embrace zinloos en is 15% meer health zeker veel nuttiger. CoS gebruik je niet als je alleen speelt.
Mja precies, ik wil voornamelijk gaan raiden, maar ik wil niet een gewillig slachtoffer zijn in pvp.
quote:
imp IMP is een prima talent en ook zeker niet zelfzuchtig. Als afflcition lock zit je vaak in de tank-group waardoor jouw imp ook de MT buffed. Prima raid talent dus. DPS warriors zijn niet helemaal zelfzuchtig. Ze buffen de melee group voor iets van 400 AP ofzo en doen echt zeer goede dmg (met goede gear weliswaar). Daarnaast is het erg afhankelijk van het gevecht of melee wel of geen extra healing nodig heeft.
Die attack power buff is toch alleen melee en voor 2 minuten? Zie niet veel in waarom dat als je er vanuit gaat dat de MT meestal een Warrior is (of is die buff Fury/Arms spec?) dat dat handig is.

Mijn probleem met dps warriors is dat ze er praktisch vanuit gaan dat ze wel kunnen tanken als ze een schild hebben. Als ik zelf group leader ben komen ze er niet eens in, maar als andere leader zijn en ik leg hun uit dat een dps warrior niet kan tanken willen ze toch altijd wel dps warrior als tank totdat je halverwege (meestal bij de eerste paar mobs al ) wiped en toch je gelijk krijgt. Daarnaast ligt het misschien aan de server zelf maar de dps warriors waarmee ik zit zijn vaak arrogante, ontwetende of totale kinderachtige zelfzuchtige klerelijers in de trant van huntards. Ik heb zelfs mee gemaakt dat een dps warrior naast de prot tank staan te hakken en aggro over nemen en dan gelijk dood gaan.
.
.
  dinsdag 15 april 2008 @ 18:18:40 #285
65330 Ruzbeh
pi_58070698
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon zeggen dat het jou niets lijkt? Nu begin je meteen te schelden
Eensch.
  dinsdag 15 april 2008 @ 18:56:29 #286
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_58071362
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:25 schreef Baret-V2 het volgende:

[..]

Zolang je iets doet wat je leuk vindt, boeit het geen ene flikker wát je doet.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:42:27 #287
133629 Mauro