quote:
Op dinsdag 15 april 2008 05:55 schreef OFfSprngr het volgende:[..]
Met life tap heb je wel een punt, maar shadow embrace komt me nog steeds vrij loos over, maar die life tap puntjes kun je weer in suppresion gooien en als ik CuAux weg laat (die ik tijdje heb gehad maar niet zo heel boeiend vond (behalve op flag carriers in WSG)).
Ik sluit zelf altijd af met drain soul omdat die kans heeft om mana te restoren en je een soul shard krijgt (voor shadowburn heb je er eentje nodig en heb je de kans dat je 'm niet terug krijgt).
Dus in feite verander ik dan alleen 2/2 life tap naar 2/5 suppresion.
Shadow embrace is niet loos. Als je 5/5 embrace hebt, dan krijgt de main-tank in raids 5% minder physical damage te verduren. 5% minder harde klappen dus. Dat kan af en toe op sommige bosses net het verschil maken tussen een wipe of niet.
Om terug te komen op jouw eerdere vraag: Malediction is een echte 25-man raid talent. Als je alleen speelt of in een 5-man met 1 shadow of 1 fire/frost dps dan gebruik je CoS en CoE inderdaad niet. Als je straks echter bijvoorbeeld in een raid zit met 3 mages dan MOET je CoE gebruiken. Dat geeft alledrie de mages een dmg increase van 13%. Die damage increase kan jij van zijn lang zal zijn leven niet bereiken met Agony.
In raids is improved life tap ook echt noodzakelijk, aangezien een gemiddelde affliction lock in 1-1,5 minuut voluit dpsen OOM is. Je moet in raids vrij veel tappen en elke tap die je moet doen verlaagt jouw dps. Je kan die tijd immers niet gebruiken om te dotten/bolten. Meer mana/tap is dus erg lekker. Het ziet er dus niet zo uit, maar improved lifetap is dus in werkelijkheid een talent die je DPS verhoogt.
Bovenstaande is allemaal vanuit een raid optiek en geldt in mindere mate of helemaal niet in solo-play of group-play. Embrace en malediction zijn zinloos bij het levelen en life tap is ook niet zo belangrijk in dat geval.
Mijn beste ervaring met leveling is echter nog steeds felguard met mana feed. Guard erin, dot dot, life tap (zodat je pet ook mana krijgt) en drain life, dan health funnel en de mob (of 2-3 mobs) zijn dood en zowel jij als je felguard hebben 100% health en 100% mana. Nu ik voidstar talisman al vrij lang heb en de 2/2 corruptor bonus wordt dat helemaal heerlijk levelen.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!