Je houdt wel heel erg van Draenei hequote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef GI het volgende:
Ik zat nog geeneens aan de userIcons te denken eerlijk gezegd.
Meer een lijstje in de OP:
Knut ( GI ) : Steamwheedle cartel
Farlad, level 70 Draenei mage.
Yoshua level 42 Draenei Shaman.
Corsoil level 19 Draenei Paladin.
Smugso level 22 Dwarf Priest.
Eventueel met screenshots. De verschillende info dingen uit de OP leest toch geen hond.
Mwah, ik maak nu ~100g per dag winst met het maken van elemental seaforium chargesquote:Op woensdag 16 april 2008 09:58 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb zelf ook eens engineering gehad op 375 maar je hebt er eigenlijk niet heel veel aan
Hmmm wil het wel maxed out hebben voor dat WOTLK uit komt eingelijkquote:
Uurtje in org op de bank gaan staan schreeuwen dat je alles wat je kan openen opent en je komt een heel eindquote:Op woensdag 16 april 2008 09:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Je ziet er steeds meer zonder lockpicking -_-
Nice, welke?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:54 schreef tonks het volgende:
Nog 8 primal fires en een nether vortex en ik heb een nieuwe trinket
Even snel naar 40/0/21 speccen danquote:Op woensdag 16 april 2008 11:00 schreef Metonae het volgende:
Misschien moet ik op mijn Paladin ook eens die dailies gaan doen op dat eiland. Ik kan die healer versie ervan wel gebruiken. Maar tjeuzus.. Holy Paladins hebben de DPS van een natte krant
Doe mij maar gewoon Cheapshot > AP Trinket > Mutilate > Kidney Shot > Cold Blood > Mutilate.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:25 schreef Metonae het volgende:
Rogues zijn yummie <3 Ik hou van Ambush![]()
Een clothie in 2 Ambushes neerhalen is grappig
Och jochie tochquote:
Mutilate is 100 keer zo tof, en dat zeg ik als ex-Shadowstep verslaafde.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:33 schreef Metonae het volgende:
Subtlety Rogue > All.. We doen niet aan Mutliate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |