WTF?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:42 schreef Fir3fly het volgende:
Er zijn veel hunters, maar er zijn weinig goede hunters. Ik durf te wedden dat 60% van de hunterpopulatie geen idee heeft wat shotrotations zijn.
Als je een beetje gezond verstand hebt weet je de basisprincipes van de meeste classes wel. Helaas zijn mensen met gezond verstand schaars in WoWquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
WTF?
Dat weet zelfs ik als die-hard ex mage en 'actieve' shaman :/
Maar ja, ik ben dan ook lang raidleader geweest. Zowel pre- als post TBC.
Iets met Zul' doet het altijd goedquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:26 schreef Ruzbeh het volgende:
En dan moet ik nog een goede naam verzinnen.
Dat was ook onze bedoelingquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
OMG wat een tering prutsers zijn het toch in Arathi Basin. We zijn aan het winnen en op het laatst begint iedereen te kloten en wint de Horde toch. Horde: 2000 Alliance: 1990![]()
Prutsers!!!
?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shadowsong&n=Rumahinen.
Yesquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:37 schreef tonks het volgende:
Ja maar dan wel omdat niemand anders hem wilt toch?
Komt omdat ally campende kut pussies zijn. In WSG staan ze altijd met minstens 6 man te verdedigen en dan nog presteer ik het vaak genoeg om de vlag te jatten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
OMG wat een tering prutsers zijn het toch in Arathi Basin. We zijn aan het winnen en op het laatst begint iedereen te kloten en wint de Horde toch. Horde: 2000 Alliance: 1990![]()
Prutsers!!!
Vroegah was dat handig om je pet te healen als je b.v azuregos aan het soloen wasquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shadowsong&n=Rumahinen.
Kalle gnome's met zo'n rode bril, ik kan zijn bloed wel drinken, elke keer weer weet ie tauren-steak van me te maken.quote:Op zondag 20 april 2008 14:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Komt omdat ally campende kut pussies zijn. In WSG staan ze altijd met minstens 6 man te verdedigen en dan nog presteer ik het vaak genoeg om de vlag te jatten.
zonde van je góldquote:Op zondag 20 april 2008 20:39 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Yay, server first 'of the Shattered Sun'-title! (of anders een goeie 2e maar ik was er toch eerder)
Restecp!quote:Op zondag 20 april 2008 20:39 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Yay, server first 'of the Shattered Sun'-title! (of anders een goeie 2e maar ik was er toch eerder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |