?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shadowsong&n=Rumahinen.
Yesquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:37 schreef tonks het volgende:
Ja maar dan wel omdat niemand anders hem wilt toch?
Komt omdat ally campende kut pussies zijn. In WSG staan ze altijd met minstens 6 man te verdedigen en dan nog presteer ik het vaak genoeg om de vlag te jatten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:56 schreef Ruzbeh het volgende:
OMG wat een tering prutsers zijn het toch in Arathi Basin. We zijn aan het winnen en op het laatst begint iedereen te kloten en wint de Horde toch. Horde: 2000 Alliance: 1990![]()
Prutsers!!!
Vroegah was dat handig om je pet te healen als je b.v azuregos aan het soloen wasquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:10 schreef Fir3fly het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shadowsong&n=Rumahinen.
Kalle gnome's met zo'n rode bril, ik kan zijn bloed wel drinken, elke keer weer weet ie tauren-steak van me te maken.quote:Op zondag 20 april 2008 14:00 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Komt omdat ally campende kut pussies zijn. In WSG staan ze altijd met minstens 6 man te verdedigen en dan nog presteer ik het vaak genoeg om de vlag te jatten.
zonde van je góldquote:Op zondag 20 april 2008 20:39 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Yay, server first 'of the Shattered Sun'-title! (of anders een goeie 2e maar ik was er toch eerder)
Restecp!quote:Op zondag 20 april 2008 20:39 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Yay, server first 'of the Shattered Sun'-title! (of anders een goeie 2e maar ik was er toch eerder)
quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Kalle gnome's met zo'n rode bril, ik kan zijn bloed wel drinken, elke keer weer weet ie tauren-steak van me te maken.![]()
Klacht : gnome twink's zijn klote.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat ik een Troll priest ga maken.
Jomanda?quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:26 schreef Ruzbeh het volgende:
En dan moet ik nog een goede naam verzinnen.
2 hander als je arms gaat en dual wield als ge fury specced (grofweg genomen) je verdeeld je punten over die 2 trees met zeg 2/3e - 1/3equote:Op vrijdag 18 april 2008 19:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is nou het beste voor een warrior? Een one-handed melee wapen met een lage snelheid van aanvallen of een hoge snelheid? Krijg je nou meer rage als je wapen sneller is?
Ik ben dus protection... watvoor one-handed is nou het beste? Ik kan bijv. ook daggers gebruiken.quote:Op zondag 20 april 2008 23:39 schreef __________ het volgende:
[..]
2 hander als je arms gaat en dual wield als ge fury specced (grofweg genomen) je verdeeld je punten over die 2 trees met zeg 2/3e - 1/3e
Als je wat damage wil doen voor questen / farmen / grinden.
Arms is meer pvp en dual wield is meer steady damage wat makkelijker is in instances als ge als dps meegaat.
Ikzelf heb een 2h axe. Niks mooier dan n'en gnome op z'n kopke te meppen met dat ding.
Flauw.quote:
Wacht maar tot je zo 70 bent en Warriors tegenkomt met goeie gear.quote:Op zondag 20 april 2008 13:56 schreef OFfSprngr het volgende:
Warriors en mages krijg ik behoorlijk goed neer, zelfs lvl 70 tegen mijn 69 zo lang ze maar niet onwijs veel resistance gear hebben, hunters en vooral rogues zijn erg lastig, maar ook te doen. Gelijk fear op pet en dan death coil op hunter en dan je DoTs, om draaien en dan hopen dat je nog kans hebt om nog een fear op de pet te gooien en rogues, tja, daar moet je echt je felhunter voor hebben en ze voor zijn anders krijg je het echt lastig.
Nope.quote:Op maandag 21 april 2008 10:20 schreef tonks het volgende:
Kan je zonder tbc gewoon naar outlands?
www.maxdps.comquote:Op maandag 21 april 2008 17:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Überdinged.
758 spell dmg nu. Ik ga even kijken in de DPS caster bla op wowwiki waar nu goed te questen valt voor gear, morgen prolly kara proberen.
Je normal flying mount of je epic flying mount?>quote:Op dinsdag 22 april 2008 05:00 schreef OFfSprngr het volgende:
Snel? valt opzich wel mee, ben iets korter dan 2 maandjes bezig geweest en voornamelijk dungeons gespeeld gezien ik het leuker vind dan questen.
Anyway, ik heb dus gold nodig voor mn flying mount, waar kan ik goed farmen?
Ik heb nu 8x imbued netherweave bags op AH voor 45g maar ja, dan red ik de 800+100 nog steeds niet voor mount.
Nu nog 8 miljoen jaar voor mn complete shadoweave set.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |