quote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Mauro het volgende:
Ik hoop dat ze aan het einde van S4 eens die kutarena afschaffen, samen met alle PvP gear
Is dat niet die dinges met een cd van 24 uur?quote:
Jepquote:Op woensdag 23 april 2008 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is dat niet die dinges met een cd van 24 uur?
Ik ookquote:Op woensdag 23 april 2008 11:45 schreef GI het volgende:
Ik heb nu ook gewoon wellfare epics![]()
Suf geneuzel allemaal, end-game is niks aan voor mij. Ik ben iemand die questen genoeg vind en battegrounds grappig vind.
Natuurlijk, maar ik doel meer op mensen die dat spul voor PVE gebruiken.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk, er zijn zat pvpers die alleen battlegrounds of worldpvp doen en arena niks vinden.
Zit je net als mij ook een beetje te niksen op je werk?quote:Op woensdag 23 april 2008 11:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Jepdenk dat het voor iedereen slim is nu void crystals te kopen
Ja okee maar daar kom je ook niet heel ver mee, en het duurt ook net zo lang om een pve item te krijgen dan een pvp item denk ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik doel meer op mensen die dat spul voor PVE gebruiken.
Nee thuisquote:Op woensdag 23 april 2008 11:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit je net als mij ook een beetje te niksen op je werk?
Vakantie?quote:
Nergens voor nodig. Kan me best voorstellen dat mensen PvP leuk vinden en dan juist met name Arena. In Arena krijg je iig nog een schifting tussen goede en slechte pvp'ers. In BG's maakt het echt geen drol uit. De grootste noobs lopen straks met S2 gear rond.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:41 schreef Mauro het volgende:
Ik hoop dat ze aan het einde van S4 eens die kutarena afschaffen, samen met alle PvP gear
* Volledig met deze post eensch is *quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Kan me best voorstellen dat mensen PvP leuk vinden en dan juist met name Arena. In Arena krijg je iig nog een schifting tussen goede en slechte pvp'ers. In BG's maakt het echt geen drol uit. De grootste noobs lopen straks met S2 gear rond.
Ik vind het echte probleem van de pvp gear echter resilience. Het maakt complete builds zinloos (bijv dagger rogues). Daarnaast is het als pve'er niet meer mogelijk om fatsoenlijk te pvpen door resilience. PVP gear zou net als vroeger gewoon om shitloads stamina moeten gaan. Dat zou beter zijn. De extra dmg van pve'ers ten opzichte van pvp'ers zou daarmee teniet gedaan worden. En dan gaat het dus weer om kunde in plaats van om resilience. En het zou leuk zijn als blizz eens de tijd zou nemen om nieuwe graphics te maken voor pvp gear. Beetje goedkoop om het net even anders te kleuren, zodat iedereen er hetzelfde uitziet.
Ook in Arena lopen enorme noobs rond, en in BGs kom je ook hele goede PvPers tegen...quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Kan me best voorstellen dat mensen PvP leuk vinden en dan juist met name Arena. In Arena krijg je iig nog een schifting tussen goede en slechte pvp'ers. In BG's maakt het echt geen drol uit. De grootste noobs lopen straks met S2 gear rond.
Ik vind het echte probleem van de pvp gear echter resilience. Het maakt complete builds zinloos (bijv dagger rogues). Daarnaast is het als pve'er niet meer mogelijk om fatsoenlijk te pvpen door resilience. PVP gear zou net als vroeger gewoon om shitloads stamina moeten gaan. Dat zou beter zijn. De extra dmg van pve'ers ten opzichte van pvp'ers zou daarmee teniet gedaan worden. En dan gaat het dus weer om kunde in plaats van om resilience. En het zou leuk zijn als blizz eens de tijd zou nemen om nieuwe graphics te maken voor pvp gear. Beetje goedkoop om het net even anders te kleuren, zodat iedereen er hetzelfde uitziet.
Over die kleuren: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=5784447684&postId=58345271664&sid=1#42quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Werkt wel alleen mijn framerates dropte van 75 naar ongeveer 20quote:Op donderdag 24 april 2008 09:43 schreef WyriHaximus het volgende:
En ga dit (detail) vanavond ff uit proberenhttp://www.mmo-champion.com/index.php?topic=6637.0
Hehe ben benieuwt, de mijne komt nooit boven de 60 uit, ben wel benieuwt vanavondquote:Op donderdag 24 april 2008 10:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Werkt wel alleen mijn framerates dropte van 75 naar ongeveer 20
En dat terugzetten is niet gaaf
Dus zelf maar wat zitten tweaken in die macro's en kom nu uit op een nette 50 fps met zeer mooie graphics
Dat heben ze express gedaan. Vraag me niet waarom, maar de speculatie is dat je dan in een oogopslag kunt zien wat voor speler je tegenover je hebt ofzo. Ik vind het ronduit belachelijk, er is een duidelijke scheiding tussen PvE en PvP, het wordt tijd dat Blizz dat eens onderkent.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
En het zou leuk zijn als blizz eens de tijd zou nemen om nieuwe graphics te maken voor pvp gear. Beetje goedkoop om het net even anders te kleuren, zodat iedereen er hetzelfde uitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |