OMGquote:Op woensdag 16 april 2008 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Eindelijk http://wowhead.com/?item=32262 geloot heerlijk wapen!
Niet mijn schuld!quote:
Nog steeds.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Omen > KTM
Tenminste, dat was zo toen ik nog aan raiden deed.
Garotte van Moroes ga je niet dood aan. Of je moet kuthealers hebben.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:43 schreef tonks het volgende:
Ja dat doet moroes altijd volgens mij en dan krijg je een garotte op je
Serieus? Want sinds 2.4 is het bij ons meer 'op gevoel' raiden, aangezien omen, ondanks zijn 200 updates per dag, nog steeds niet als gewenst werkt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
KTM is nu beter dan Omen in raids (door updates etc)
Wanneer wil je dat ie tank wordt? 2012?quote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nu een Tauren Warrior aan het lvlen (12), hij wordt een tankBen dus al actief bezig met 1h + shield, en de survivability is meteen stukken beter
Liefst voor 2012, want dan vergaat de wereld enzoquote:Op donderdag 17 april 2008 13:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wanneer wil je dat ie tank wordt? 2012?
Ik snap dus nu uit de reactie's dat iedereen in de group/raid dat programa moet hebben draaien?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nog steeds.
KTM is loadheavy en Omen lekker licht.
Ook is omen beter in multitargetting, het is sneller etc.
Enig nadeel is wel dat het niet compatible is met KTM (of KLH ThreatMeter). Het kan wel de data van KTM ontvangen maar er niet naar zenden dus de rest van de raid ziet je niet.
Ook hiervoor is weer een kleine lichte addon nodig: ThreatToKTM oid.
Alle tanks + DPS hebben sowieso de addon nodig. Healers kunnen hem ook gebruiken (ik doe het zelf wel, maar niet per sé.)quote:Op donderdag 17 april 2008 14:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik snap dus nu uit de reactie's dat iedereen in de group/raid dat programa moet hebben draaien?
Ik wil het gaan gebruiken om het losbreken van mobs te voorkomen en alvast wat te gaan sunder'en op juist die mob.
Welke is hiervoor dan geschikt?
Geen van beiden of een van de twee?
Vet filmpje!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:36 schreef tonks het volgende:
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=70655 deze pvp video is echt een aanrader
Arme Athenalolquote:Op donderdag 17 april 2008 14:36 schreef tonks het volgende:
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=70655 deze pvp video is echt een aanrader
hij ging op zijn account op een rp server mensen verkrachtenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
wtf
Hoe dat zo
Wel lekker verlost van die kneus.
lol wtf hoe zielig wow-sexquote:Op donderdag 17 april 2008 16:35 schreef tonks het volgende:
[..]
hij ging op zijn account op een rp server mensen verkrachten
Als ik jou was zou ik eerst fury speccen (dual wield) en dan naar 70 levelen en pas op 70 naar prot speccenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben nu een Tauren Warrior aan het lvlen (12), hij wordt een tankBen dus al actief bezig met 1h + shield, en de survivability is meteen stukken beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |