quote:Op maandag 14 april 2008 09:53 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind het een prima eerste OP! Ik vind Joris wel erg leuk trouwens! Volgens mij moet ik hem hier met heeeeel veel mensen delen haha..
Godsallejezus, die Huub.quote:Op maandag 14 april 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP hoor, JEEtjuuh.![]()
Huub wil niet dat Jaap de boel gaat verneuken voor Brian. Wat is het toch een oen.
Ik dacht daar nog wel een sarcastische ondertoon in te horen, dat hoop ik mss wel teveel.quote:Op maandag 14 april 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
Huub wil niet dat Jaap de boel gaat verneuken voor Brian. Wat is het toch een oen.
Brian rekent erop dat het verneukt wordt, dus dan is het ook niet nodig om het te doen, want dan reageert Brian ook niet. En ik denkt dat Huub dat ook doet om te kunnen zeggen als Brian toch iets doet met de bruiloft van 'zie je wel wat een lul, ik laat hem met rust maar hij mij niet' .quote:Op maandag 14 april 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
Nee hoor het was heel sarcastische hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 09:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik dacht daar nog wel een sarcastische ondertoon in te horen, dat hoop ik mss wel teveel.
Goedemorgen.
lekker trashy toch, ik hou der van heeeeerlijkquote:Op maandag 14 april 2008 09:59 schreef noekje het volgende:
Wat is dat met die gewaden van Amanda? Ze heeft ze in veel verschillende kleuren en welke kleur dan ook, het ziet er niet uit.
Amanda is al tig keer gaan zitten om dan pas tot de ontdekking te komen dat er geen stoel stond voor Brian.quote:Op maandag 14 april 2008 09:59 schreef T-lex het volgende:
Brian laat weer op zich wachten..zoals gebruikelijk een antilliaans kwartiertje te laat.
Nou ze hebben soms wel een heel leuk gesprek over Huub en Claire hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
Zij hebben eigenlijk nooit een leuk gesprek ofzo. Het is zo kunstmatig. Brian bromt en Amanda blijft maar trekken aan het dode paard.
Wie is N? Nadia of Natasia?quote:Op maandag 14 april 2008 10:00 schreef Smash-it het volgende:
Palma verteld over N. die bij Paul de Leeuw was als Gouden Kooi karper
Wat niet verrassend is...is dat Huubje (alias Nix2) zonder Jaap ook geen actie zal ondernemen.quote:Op maandag 14 april 2008 10:06 schreef noekje het volgende:
Jaap is in geen velden of wegen te bekennen. Verrassend!
Met een stoel over hem heen zei hij er nog bijquote:Op maandag 14 april 2008 10:08 schreef Smash-it het volgende:
Palma moet binnenkort naar het ziekenhuis, maar niemand kan haar brengen
H: dan leg je hem toch gewoon onder aan de trap en dan bel je 112!
Joris aanwezig en dan geen streams? Kan niet, verplicht streams aanschaffen t/m woensdag!quote:Op maandag 14 april 2008 10:13 schreef Deisyy het volgende:
Joris![]()
Het wordt steeds gezelliger in die kooi.
Ik heb hier geen streams, maar vroeg me af of Brian een leuke verjaardag heeft. Want een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest
Thuis natuurlijk wel, maar hier op mijn werk niet. Hoop dus wel dat er vandaag een paar mooie caps geplaatst wordenquote:Op maandag 14 april 2008 10:15 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Joris aanwezig en dan geen streams? Kan niet, verplicht streams aanschaffen t/m woensdag!
Wat ik wel kwalijk vind is dat Brian dus via "achter" de info van plan Bever, Giraffe en Olifant ontvangen heeftquote:Op maandag 14 april 2008 09:36 schreef beequeen het volgende:
Dank je wel @Schatje en natuurlijk de vertaalster van NL. Wie durft er nu nog te zeggen dat Kenniet zo'n onschuldig en vertederend mannetje is?
Een engerd van het zuiverste water, maar dat wist ik al.
Maar zo wist Huub weer wat Lieke en Nadia hadden gezegd over Brian.quote:Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Wat ik wel kwalijk vind is dat Brian dus via "achter" de info van plan Bever, Giraffe en Olifant ontvangen heeft
Kan ook gewoon via Kenneth hé...hoeft niet van achter te komen.quote:Op maandag 14 april 2008 10:21 schreef Desii het volgende:
[..]
Wat ik wel kwalijk vind is dat Brian dus via "achter" de info van plan Bever, Giraffe en Olifant ontvangen heeft
ja ja maar DUH vraag of die Slabek HET al weet?quote:Op maandag 14 april 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
Tot wanneer blijft broertje Joris eigenlijk?
En wie zal er straks voor Brian binnenkomen, als Kenneth 'm nokt? Sandy?
En ... zal er ooit nog iemand komen voor Jaap of voor Amanda?
Vragen, vragen op de maandagochtend.
Aha, een stiekeme lezer vanaf de werkplek, ik zal af en toe een capje proberenquote:Op maandag 14 april 2008 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thuis natuurlijk wel, maar hier op mijn werk niet. Hoop dus wel dat er vandaag een paar mooie caps geplaatst worden
Ik weet het niet, meisje.quote:Op maandag 14 april 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
Vragen, vragen op de maandagochtend.
quote:Op maandag 14 april 2008 10:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Aha, een stiekeme lezer vanaf de werkplek, ik zal af en toe een capje proberen
Amanda: Mijn zusje Danielle kan maar 2 of 3 dagen of helemaal niet,quote:Op maandag 14 april 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
kenneit gaat vandaag weg en dan komt shandy nog voor brajenquote:Op maandag 14 april 2008 10:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda: Mijn zusje Danielle kan maar 2 of 3 dagen of helemaal niet,
Tiffany en Cementha heb ik ook uitgenodigd.
Broer Joris tot woensdag.
Kennith vertrekt dinsdag? Moeder Netty komt vandaag met 3 nichtjes op de verjaardag van Brian,
Shandy, wiskundeleraar, mentor en kledingman wil graag komen voor Brian.
Dank je wel Flierefluitert!quote:Op maandag 14 april 2008 10:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Mijn zusje Danielle kan maar 2 of 3 dagen of helemaal niet,
Tiffany en Cementha heb ik ook uitgenodigd.
Broer Joris tot woensdag.
Kennith vertrekt dinsdag? Moeder Netty komt vandaag met 3 nichtjes op de verjaardag van Brian,
Shandy, wiskundeleraar, mentor en kledingman wil graag komen voor Brian.
Palma is best oké, heel lief dat ze even knuffelde!quote:
maar dat is voor de showquote:Op maandag 14 april 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar zo wist Huub weer wat Lieke en Nadia hadden gezegd over Brian.
Zo gescript als de pest..Jaap zei tot 2x toe dat Palma d'r zender goed moest doen voor ze samen naar beneden gingen.quote:Op maandag 14 april 2008 10:50 schreef Kaat38 het volgende:
Mooooooi, Palma pakt de heren schoonmakers even terug.
Die hebben de zooi opgeruimd van Japio (dineetje Claire/Huub) en nu mogen ze de doucheputjes schrobben met een tandenborstel!![]()
Hahaha, deed al een verwoede poging maar kreeg een beest in beeld, ik cap ook op de africam.quote:Op maandag 14 april 2008 10:55 schreef Desii het volgende:
zit op mijn werk, zonder streams.... ikhou van caps
stille hint.... joris, ivar, huub
Tuurlijk, was voor de show. Steek het lekker achter "de show", Huub fan zeker?quote:Op maandag 14 april 2008 10:54 schreef Desii het volgende:
[..]
maar dat is voor de show
plan Bever, was een poging om Amanda en Brian uit elkaar te krijgen
ze gaven het zelf ook maar 5%..... maar toch (een poging is beter dan nix)quote:Op maandag 14 april 2008 10:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tuurlijk, was voor de show. Steek het lekker achter "de show", Huub fan zeker?![]()
Same shit different day!![]()
En net of dat hem gaat worden....Brian die Amanda gaat inruilen voor Jaap.Dat was wel het ubberplan, een beter plan was er nog niet ingezet volgens Huub. Jammer dat de kans van slagen alleen zo brak is.
Ach, ze heeft het gehaald denk ik dan maar, zenuwen kunnen lastig zijn, ik ben een babbelkous eerste klas maar zet me alsjeblieft niet voor een grote groep, podiumangst eerste klas heb ik.quote:Op maandag 14 april 2008 11:06 schreef Smash-it het volgende:
Claire heeft dr rijbewijs via staatsexamen gehaald.....
Gaan ze die gitaarpinata aan die struik ophangen?quote:
Brian is para en die mafketel van een Japio erachter aan sjokken!quote:Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen wordt gek van jaap ik lig in een deuk en jaap doet niks
Uiteindelijk lukte het niet (een normaal mens ziet dat meteen). Toen hebben ze hem aan een touw tussen twee bomen opgehangen. Brian wordt er nu geblinddoekt heen gevoerd.quote:Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaan ze die gitaarpinata aan die struik ophangen?
I'm lovin it.quote:Op maandag 14 april 2008 11:17 schreef noekje het volgende:
Wat een blamage. Ding is al naar de haaien en Ricardo gaat nu uitleggen hoe het eigenlijk moet.
Ze hadden beter een punani in de boom kunnen hangen, daar kunnen ze beter mee overwegquote:Op maandag 14 april 2008 11:17 schreef noekje het volgende:
Wat een blamage. Ding is al naar de haaien en Ricardo gaat nu uitleggen hoe het eigenlijk moet.
ze zijn te grootquote:Op maandag 14 april 2008 11:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Riept U mij![]()
![]()
Nu hopen dat de schoenen te klein zijn.
Zouden die paaldanslessen van Amanda toch nog enig nut hebben!quote:Op maandag 14 april 2008 11:19 schreef -Blurk- het volgende:
Ze hadden beter een punani in de boom kunnen hangen, daar kunnen ze beter mee overweg
die del wilde niet wachten was net een klein kind en ze heeft de andere niet eens geroepen heeft ze helemaal niet aan gedacht.quote:Op maandag 14 april 2008 11:17 schreef noekje het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
Ze zitten elkaar lekker op te fokken over hun teammattie.
Brian is al helemaal opgefokt en het is nog maar half twaalf, het belooft een práchtige dag te wordenquote:Op maandag 14 april 2008 11:21 schreef ericahysterica het volgende:
heeft slabek zich zooooooo uitgesloofd en nu krijgt ze op haar donder van Rat
quote:Op maandag 14 april 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
Jezus, ze draaien volledig door.
Niemand doet iets maar ze schijten bagger.
ik moet dat kind niet maar dit is gewoon te lachwekkend.quote:Op maandag 14 april 2008 11:21 schreef ericahysterica het volgende:
heeft slabek zich zooooooo uitgesloofd en nu krijgt ze op haar donder van Rat
jaha en ik ben vrij vandaag!quote:Op maandag 14 april 2008 11:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Brian is al helemaal opgefolt en het is nog maar half twaalf, het belooft een práchtige dag te worden
Ik ook!quote:Op maandag 14 april 2008 11:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jaha en ik ben vrij vandaag!![]()
![]()
alle bommen los!
en dat. Gelijk gaan zeiken over boetes. Zelf altijd Jaap opstoken maar zelf niks durven maar gelijk de huillies uithangen.quote:Op maandag 14 april 2008 11:23 schreef BarryK het volgende:
Zielig dit zooitje weer hoor, maken maar weer even duidelijk dat als Jaap wat tegen hun flikt hij boetes gaat krijgen.
Goedemorgen Fokkers
Je zag het al toen Amanda hem mee wilde nemen en een blinddoek om wilde doen, en steeds Jaap op hun hielen, daar werd Brian gek van. Alleen al de aanwezigheid van Jaap maakt hem helemaal dolquote:Op maandag 14 april 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
Kijk, en daarom mag Jaap niet los op B&A. Zijn aanwezigheid in de villa zorgt er al voor dat ze doordraaien. Laat staan dat hij echt actie gaat ondernemen. Fuckers, gaan met die banaan.
We doen ons bestquote:Op maandag 14 april 2008 11:28 schreef Desii het volgende:
ik geniet van jullie commentaren.......
*zit met big smile achter der burootje*
Hier nog één. Gelukkig heb ik een groot inlevingsvermogenquote:Op maandag 14 april 2008 11:28 schreef Desii het volgende:
ik geniet van jullie commentaren.......
*zit met big smile achter der burootje*
sneu voor amanda????????????????????????HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 14 april 2008 11:34 schreef Kaat38 het volgende:
Amandel moet huilen in de kapsolone, Ricardo troost haar.
En ik moet echt toegeven dat ik het sneu voor haar vind, wat ik ook van haar vind (ik mag haar echt niet) ze heeft haar best gedaan en dan word ze weer door de kubatzjes afgekat!
ik durf gewoon niet te gaan plassen ik mag nietsssss missenquote:Op maandag 14 april 2008 11:34 schreef beequeen het volgende:
Zo zie je maar weer. Alleen al het achterna lopen van Jaap brengt Brian en Amanda al over de rooie, kun je nagaan.
Let the real terror begin.![]()
Ja ik vind het zelf ook komisch maar ach...........ze deed haar best en dat zie je niet vaak, dat dus.quote:Op maandag 14 april 2008 11:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sneu voor amanda????????????????????????HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Vind niks sneu voor haar.Ze geniet als andere verdriet hebben.Nu geniet ik van haar tranen,top streamsquote:Op maandag 14 april 2008 11:34 schreef Kaat38 het volgende:
Amandel moet huilen in de kapsolone, Ricardo troost haar.
En ik moet echt toegeven dat ik het sneu voor haar vind, wat ik ook van haar vind (ik mag haar echt niet) ze heeft haar best gedaan en dan word ze weer door de kubatzjes afgekat!
Tena Lady's, ideaal spul tijdens streamuurtjesquote:Op maandag 14 april 2008 11:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik durf gewoon niet te gaan plassen ik mag nietsssss missen
quote:Op maandag 14 april 2008 11:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf ook komisch maar ach...........ze deed haar best en dat zie je niet vaak, dat dus.
Is toch logisch,hoe genoot ze gisteren niet van het verdriet van Claire.quote:Op maandag 14 april 2008 11:36 schreef BarryK het volgende:
Kijk nou hoe mooi iedereen dit vindt, check die comments
Het is toch verdomme slachtofferhulp niet!!quote:Op maandag 14 april 2008 11:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is toch logisch,hoe genoot ze gisteren niet van het verdriet van Claire.
Haha, sadistquote:Op maandag 14 april 2008 11:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind niks sneu voor haar.Ze geniet als andere verdriet hebben.Nu geniet ik van haar tranen,top streams
Nou ja, zij komt ook zeldenquote:Op maandag 14 april 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
A: Toen riep ik hem net en toen wilde die niet komen.
Wat een losers.
Ga je mond spoelen met zeep pleaseeequote:Op maandag 14 april 2008 11:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf ook komisch maar ach...........ze deed haar best en dat zie je niet vaak, dat dus.
Heb ik anderhalf jaar gewerkt dus dat zal dan wel de oorzaak zijn.quote:Op maandag 14 april 2008 11:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is toch verdomme slachtofferhulp niet!!
Done, ik zit nu te schuimbekken!quote:Op maandag 14 april 2008 11:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zeep pleaseee
Effe paar filmpjes terugkijken met die slabek op de voorgrond,kijk die van lieke en de aanranding anders effe.quote:Op maandag 14 april 2008 11:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haha, sadistmaar je hebt nog gelijk ook, hellup, ik ben denk te lief, medelijden met amandel hebben.
Wie helpt mij hier vanaf?
Ach over 38 dagen hebben we weer tijd zat.quote:Op maandag 14 april 2008 11:41 schreef Ziet het volgende:
door jullie commentaren hier ga ik meteen de streams weer aanzetten (wilde eigenlijk mijn huis eens opruimen, maar dat komt later wel)
Vind je het erg dat ik pas, ik verdraag geen Liekequote:Op maandag 14 april 2008 11:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Effe paar filmpjes terugkijken met die slabek op de voorgrond,kijk die van lieke en de aanranding anders effe.
quote:Op maandag 14 april 2008 11:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach over 38 dagen hebben we weer tijd zat.
Dat huis loopt niet weg hoor Ziet, je ziet niet vaak dat Amanda en Brian het zwaar hebben, dus ik zou er lekker van genietenquote:Op maandag 14 april 2008 11:41 schreef Ziet het volgende:
door jullie commentaren hier ga ik meteen de streams weer aanzetten (wilde eigenlijk mijn huis eens opruimen, maar dat komt later wel)
quote:Op maandag 14 april 2008 11:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
volgens mij weet brajen al dat del niet mee mag
Ik hou durvanquote:Op maandag 14 april 2008 11:45 schreef ericahysterica het volgende:
rat ziet er gespannen uit, bijt op zijn lippen
Wat een leuke verjaardag heeft hij en straks nog zijn moeder in toom houden, hahaha, ik geniet nu ook weer ouderwets, super dit!quote:Op maandag 14 april 2008 11:44 schreef rooie3 het volgende:
Ach Brian heeft weer wat gehoord,daarom is hij zo gestresst.Maar hij zegt het straks pas.
Ik denk het ook..gerechtigheidquote:Op maandag 14 april 2008 11:47 schreef Verida het volgende:
Misschien hebben ze hem wel verteld dat het gesprek met Kennie is vertaald....
quote:Op maandag 14 april 2008 11:50 schreef noekje het volgende:
A: hoe erg is het?
B: klote!
hoor ik dat goed?
hij heeft gehoord dat alle ballen op hun 2 los gaanquote:Op maandag 14 april 2008 11:50 schreef ericahysterica het volgende:
ja ja nu doet hij het voor de bestwil van slabek.Amanda: ik voel me gewoon kut.
Rat: AMANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
amanda jankstemmetje en maar doorzeiken die meid.
A: hoe erg is het
B: klote
waar zou dit over gaan?
Dat is dus de grote vraag.quote:Op maandag 14 april 2008 11:53 schreef Kinga het volgende:
Amanda begrijpt waarom ie zich gestresst voelt.
Waarom is ie gestresst dan?!
quote:Op maandag 14 april 2008 11:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is toch verdomme slachtofferhulp niet!!
Ik kan er niets aan doen maar ik heb continue A J Kwak in mijn hoofd: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooooitquote:Op maandag 14 april 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik kan me absoluut niet relaxen vandaag. MOOOOOOIIIIIIII
Ja, het is een heerlijke dagquote:Op maandag 14 april 2008 11:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar ik heb continue A J Kwak in mijn hoofd: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooooit
Ja, dat is zeker top!quote:Op maandag 14 april 2008 11:57 schreef Johnny_Berra het volgende:
Rat is echt fokking para. Hij doet zijn best om er uit te komen zegt hij net.
Wat is het toch fijn, om vandaag vrij te zijn.....
quote:Op maandag 14 april 2008 11:57 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood als ie zo gestresst is over dat Amanda morgen niet mee gaat.
Slecht nieuws voor Brian is ALTIJD GOED nieuws voor mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 april 2008 11:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
hij verteld haar gewoon niet nou ik wilde het toch gelijk weten maar het is geen prettig nieuws voor brajen wel voor ons uiteraard
Wat is er gezegd dan?quote:Op maandag 14 april 2008 11:59 schreef beequeen het volgende:
Als het idd gaat om het gesprek tussen Brian en Kenniet in het papiamento, ben ik de vertaalster van NL eeuwig dankbaar.![]()
Brian vraagt zich af wat hij moet gaan doen als Amanda gaat autorijden. Wat een schijtbak is het ook.
Een partijtje sparren met Amanda, dat zal hem goed doenquote:Op maandag 14 april 2008 12:00 schreef BarryK het volgende:
Amanda gaat d'r pianoles afzeggen om te kunnen sporten met para-man
En dan maar zeggen we zijjn zo sterk omdat we hier nog zitten.quote:Op maandag 14 april 2008 11:58 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat het Hokje de rollen nu eindelijk eens een keer om gaat draaien!
Vertaling staat in de vorige COS, een post van @Schatje.quote:
die 2 zijn helemaal niks , nopes , nada waarom denken jullie dat ricardo er nog is dat is de uitlaatklep voor amanda anders maken die 2 elkaar knettergekquote:Op maandag 14 april 2008 12:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dan maar zeggen we zijjn zo sterk omdat we hier nog zitten.
Gesprek tussen Brian en zijn broer vanuit het papiaments vertaald:quote:
Astenblaftquote:Op maandag 14 april 2008 12:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik moet naar de winkel maar wil niet
Terwijl die paaldanslessen zó belangrijk zijnquote:Op maandag 14 april 2008 12:04 schreef rooie3 het volgende:
Amanda heeft pianoles maar gaat gewoon zonnebanken en haar danslessen heeft ze ook al afgezegd.Wat een verwend nest.
ja is heel gebruikelijk dat je op je verjaardag gaat zonnebanken.quote:Op maandag 14 april 2008 12:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dat zonnebanken is puur vluchtgedrag, wedden dat ze weer "in slaap vallen"?
Vandaar dat Palma nu even haar toneelstuk op mag voerenquote:Op maandag 14 april 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
Zo, ze zijn off stream dus kan hij haar nu vertellen wat er aan de hand is. Bedankt FEBO.
Dankjewelquote:Op maandag 14 april 2008 12:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Met dank aan de vertaalster Bron Nowlive
Lekker tuig he! Leuke vriendjes en vriendinnetjes maar niks nieuws in feite, oké, nu bewijs maar we wisten dit al.quote:Op maandag 14 april 2008 12:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Gesprek tussen Brian en zijn broer vanuit het papiaments vertaald:
quote:
Gesprek Brian en Kennett! 12.40 Brian vertelt over diegene die aangereden is (zij noemen hem de 'kreupele') dat hij nog steeds kreupel is en een meisje is achtervolgd naar huis toe. Zij was een nederlandse meisje die stage liep. Ze is door deze 'kreupele' beroofd, verkracht en zwaar mishandeld. Hiervoor heeft deze 'kreupele' voor vast gezeten. Of hij nog vast zit is me niet duidelijk geworden, maar wel dat het alle krantekoppen heeft gehaald toendertijd.13.45 Ene 'Kip' is overleden. Hij heeft geld gestolen van ene Bonjo een grote drugsbaron. 'Kip' heeft toen in Bonjos tuin gegraven met een paar vriendjes van hem en zo 3 ton opgegraven.17.30 Iemand heeft Brian geholpen ene 'Potjo'. Hij schijnt de rechterhand van de overleden 'Kip' te zijn.18.30 Potjo rulez the shit nu, zegt Kenneth. Kortom deze man is nog steeds erg bekend en erg bezig op de Antillen. Niet slim om dit uit te spreken, maar goed!19.30 Brian vraagt Kenneth of hij de avond nog kan herrineren dat ze samen met Potjo iets gingen eten waarna Potjo naar binnen liep en zijn pistool op tafel achter liet.Hierop laat Brian aan Kenneth weten wat hij toen dacht. Brian dacht toen dat hij geen angst moest tonen waar hij erg trots op is, want Potjo en zijn maten zijn mensen waar je veel angst voor voelt als je ze niet kent.21.00 Hier begint hun gesprek over alle meisjes die ze hebben gehad. Of het nou een vriendin was van hun baas of gewoon op de achterbank gebeurde alles word verteld.Waaronder een erg dik meisje die Brian gepakt heeft en die hij 1 van de lekkerste sexpartijen vond die hij zich maar kon bedenken. Hij heeft dit nog nooit aan iemand verteld, zegt hij tegen Kenneth. Dan hebben ze het over een ander meisje waarop Brian vraagt of Kenneth weet hoe het daarmee afgelopen is. Kenneth antwoord dat hij daar niks meer over gehoord heeft en dat hij daar liever niet over wilt praten. Brian gaat toch door en zegt: Ja, maar het is je kind!Kenneth: Ik heb condoom gebruikt dus is niet van mij!Brian: Ja, maar stel je voor het is je kind. Doet het je niks dan?Kenneth: Nee. Brian: En als die kind over een paar jaar voor je neus staat, wat dan?Kenneth: Die meisje heeft drie kinderen en ze heeft al een man, dus...Brian: Heb je geen last van je geweten?Kenneth: Nee. Brian kijkt erg verbaasd en kan het niet geloven.Kenneth verteld dat er toen een hele toestand voor zijn deur was en dat hij beschuldigd werd dat hij de vader was om het feit dat hij geen condoom gebruikt had. En wuift het hele verhaal weg. Met dank aan de vertaalster Bron Nowlive
Bedanktquote:Op maandag 14 april 2008 12:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Gesprek tussen Brian en zijn broer vanuit het papiaments vertaald:
quote:
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |