sneu voor amanda????????????????????????HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 14 april 2008 11:34 schreef Kaat38 het volgende:
Amandel moet huilen in de kapsolone, Ricardo troost haar.
En ik moet echt toegeven dat ik het sneu voor haar vind, wat ik ook van haar vind (ik mag haar echt niet) ze heeft haar best gedaan en dan word ze weer door de kubatzjes afgekat!
ik durf gewoon niet te gaan plassen ik mag nietsssss missenquote:Op maandag 14 april 2008 11:34 schreef beequeen het volgende:
Zo zie je maar weer. Alleen al het achterna lopen van Jaap brengt Brian en Amanda al over de rooie, kun je nagaan.
Let the real terror begin.![]()
Ja ik vind het zelf ook komisch maar ach...........ze deed haar best en dat zie je niet vaak, dat dus.quote:Op maandag 14 april 2008 11:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
sneu voor amanda????????????????????????HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Vind niks sneu voor haar.Ze geniet als andere verdriet hebben.Nu geniet ik van haar tranen,top streamsquote:Op maandag 14 april 2008 11:34 schreef Kaat38 het volgende:
Amandel moet huilen in de kapsolone, Ricardo troost haar.
En ik moet echt toegeven dat ik het sneu voor haar vind, wat ik ook van haar vind (ik mag haar echt niet) ze heeft haar best gedaan en dan word ze weer door de kubatzjes afgekat!
Tena Lady's, ideaal spul tijdens streamuurtjesquote:Op maandag 14 april 2008 11:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik durf gewoon niet te gaan plassen ik mag nietsssss missen
quote:Op maandag 14 april 2008 11:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf ook komisch maar ach...........ze deed haar best en dat zie je niet vaak, dat dus.
Is toch logisch,hoe genoot ze gisteren niet van het verdriet van Claire.quote:Op maandag 14 april 2008 11:36 schreef BarryK het volgende:
Kijk nou hoe mooi iedereen dit vindt, check die comments
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |