jaha en ik ben vrij vandaag!quote:Op maandag 14 april 2008 11:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Brian is al helemaal opgefolt en het is nog maar half twaalf, het belooft een práchtige dag te worden
Ik ook!quote:Op maandag 14 april 2008 11:23 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jaha en ik ben vrij vandaag!![]()
![]()
alle bommen los!
en dat. Gelijk gaan zeiken over boetes. Zelf altijd Jaap opstoken maar zelf niks durven maar gelijk de huillies uithangen.quote:Op maandag 14 april 2008 11:23 schreef BarryK het volgende:
Zielig dit zooitje weer hoor, maken maar weer even duidelijk dat als Jaap wat tegen hun flikt hij boetes gaat krijgen.
Goedemorgen Fokkers
Je zag het al toen Amanda hem mee wilde nemen en een blinddoek om wilde doen, en steeds Jaap op hun hielen, daar werd Brian gek van. Alleen al de aanwezigheid van Jaap maakt hem helemaal dolquote:Op maandag 14 april 2008 11:24 schreef noekje het volgende:
Kijk, en daarom mag Jaap niet los op B&A. Zijn aanwezigheid in de villa zorgt er al voor dat ze doordraaien. Laat staan dat hij echt actie gaat ondernemen. Fuckers, gaan met die banaan.
We doen ons bestquote:Op maandag 14 april 2008 11:28 schreef Desii het volgende:
ik geniet van jullie commentaren.......
*zit met big smile achter der burootje*
Hier nog één. Gelukkig heb ik een groot inlevingsvermogenquote:Op maandag 14 april 2008 11:28 schreef Desii het volgende:
ik geniet van jullie commentaren.......
*zit met big smile achter der burootje*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |