ja ja maar DUH vraag of die Slabek HET al weet?quote:Op maandag 14 april 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
Tot wanneer blijft broertje Joris eigenlijk?
En wie zal er straks voor Brian binnenkomen, als Kenneth 'm nokt? Sandy?
En ... zal er ooit nog iemand komen voor Jaap of voor Amanda?
Vragen, vragen op de maandagochtend.
Aha, een stiekeme lezer vanaf de werkplek, ik zal af en toe een capje proberenquote:Op maandag 14 april 2008 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thuis natuurlijk wel, maar hier op mijn werk niet. Hoop dus wel dat er vandaag een paar mooie caps geplaatst worden
Ik weet het niet, meisje.quote:Op maandag 14 april 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
Vragen, vragen op de maandagochtend.
quote:Op maandag 14 april 2008 10:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Aha, een stiekeme lezer vanaf de werkplek, ik zal af en toe een capje proberen
Amanda: Mijn zusje Danielle kan maar 2 of 3 dagen of helemaal niet,quote:Op maandag 14 april 2008 10:20 schreef Copycat het volgende:
kenneit gaat vandaag weg en dan komt shandy nog voor brajenquote:Op maandag 14 april 2008 10:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Amanda: Mijn zusje Danielle kan maar 2 of 3 dagen of helemaal niet,
Tiffany en Cementha heb ik ook uitgenodigd.
Broer Joris tot woensdag.
Kennith vertrekt dinsdag? Moeder Netty komt vandaag met 3 nichtjes op de verjaardag van Brian,
Shandy, wiskundeleraar, mentor en kledingman wil graag komen voor Brian.
Dank je wel Flierefluitert!quote:Op maandag 14 april 2008 10:30 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Mijn zusje Danielle kan maar 2 of 3 dagen of helemaal niet,
Tiffany en Cementha heb ik ook uitgenodigd.
Broer Joris tot woensdag.
Kennith vertrekt dinsdag? Moeder Netty komt vandaag met 3 nichtjes op de verjaardag van Brian,
Shandy, wiskundeleraar, mentor en kledingman wil graag komen voor Brian.
Palma is best oké, heel lief dat ze even knuffelde!quote:
maar dat is voor de showquote:Op maandag 14 april 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar zo wist Huub weer wat Lieke en Nadia hadden gezegd over Brian.
Zo gescript als de pest..Jaap zei tot 2x toe dat Palma d'r zender goed moest doen voor ze samen naar beneden gingen.quote:Op maandag 14 april 2008 10:50 schreef Kaat38 het volgende:
Mooooooi, Palma pakt de heren schoonmakers even terug.
Die hebben de zooi opgeruimd van Japio (dineetje Claire/Huub) en nu mogen ze de doucheputjes schrobben met een tandenborstel!![]()
Hahaha, deed al een verwoede poging maar kreeg een beest in beeld, ik cap ook op de africam.quote:Op maandag 14 april 2008 10:55 schreef Desii het volgende:
zit op mijn werk, zonder streams.... ikhou van caps
stille hint.... joris, ivar, huub
Tuurlijk, was voor de show. Steek het lekker achter "de show", Huub fan zeker?quote:Op maandag 14 april 2008 10:54 schreef Desii het volgende:
[..]
maar dat is voor de show
plan Bever, was een poging om Amanda en Brian uit elkaar te krijgen
ze gaven het zelf ook maar 5%..... maar toch (een poging is beter dan nix)quote:Op maandag 14 april 2008 10:58 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tuurlijk, was voor de show. Steek het lekker achter "de show", Huub fan zeker?![]()
Same shit different day!![]()
En net of dat hem gaat worden....Brian die Amanda gaat inruilen voor Jaap.Dat was wel het ubberplan, een beter plan was er nog niet ingezet volgens Huub. Jammer dat de kans van slagen alleen zo brak is.
Ach, ze heeft het gehaald denk ik dan maar, zenuwen kunnen lastig zijn, ik ben een babbelkous eerste klas maar zet me alsjeblieft niet voor een grote groep, podiumangst eerste klas heb ik.quote:Op maandag 14 april 2008 11:06 schreef Smash-it het volgende:
Claire heeft dr rijbewijs via staatsexamen gehaald.....
Gaan ze die gitaarpinata aan die struik ophangen?quote:
Brian is para en die mafketel van een Japio erachter aan sjokken!quote:Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
brajen wordt gek van jaap ik lig in een deuk en jaap doet niks
Uiteindelijk lukte het niet (een normaal mens ziet dat meteen). Toen hebben ze hem aan een touw tussen twee bomen opgehangen. Brian wordt er nu geblinddoekt heen gevoerd.quote:Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaan ze die gitaarpinata aan die struik ophangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |