Ja, het is een heerlijke dagquote:Op maandag 14 april 2008 11:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar ik heb continue A J Kwak in mijn hoofd: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooooit
Ja, dat is zeker top!quote:Op maandag 14 april 2008 11:57 schreef Johnny_Berra het volgende:
Rat is echt fokking para. Hij doet zijn best om er uit te komen zegt hij net.
Wat is het toch fijn, om vandaag vrij te zijn.....
quote:Op maandag 14 april 2008 11:57 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood als ie zo gestresst is over dat Amanda morgen niet mee gaat.
Slecht nieuws voor Brian is ALTIJD GOED nieuws voor mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 april 2008 11:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
hij verteld haar gewoon niet nou ik wilde het toch gelijk weten maar het is geen prettig nieuws voor brajen wel voor ons uiteraard
Wat is er gezegd dan?quote:Op maandag 14 april 2008 11:59 schreef beequeen het volgende:
Als het idd gaat om het gesprek tussen Brian en Kenniet in het papiamento, ben ik de vertaalster van NL eeuwig dankbaar.![]()
Brian vraagt zich af wat hij moet gaan doen als Amanda gaat autorijden. Wat een schijtbak is het ook.
Een partijtje sparren met Amanda, dat zal hem goed doenquote:Op maandag 14 april 2008 12:00 schreef BarryK het volgende:
Amanda gaat d'r pianoles afzeggen om te kunnen sporten met para-man
En dan maar zeggen we zijjn zo sterk omdat we hier nog zitten.quote:Op maandag 14 april 2008 11:58 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat het Hokje de rollen nu eindelijk eens een keer om gaat draaien!
Vertaling staat in de vorige COS, een post van @Schatje.quote:
die 2 zijn helemaal niks , nopes , nada waarom denken jullie dat ricardo er nog is dat is de uitlaatklep voor amanda anders maken die 2 elkaar knettergekquote:Op maandag 14 april 2008 12:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dan maar zeggen we zijjn zo sterk omdat we hier nog zitten.
Gesprek tussen Brian en zijn broer vanuit het papiaments vertaald:quote:
Astenblaftquote:Op maandag 14 april 2008 12:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik moet naar de winkel maar wil niet
Terwijl die paaldanslessen zó belangrijk zijnquote:Op maandag 14 april 2008 12:04 schreef rooie3 het volgende:
Amanda heeft pianoles maar gaat gewoon zonnebanken en haar danslessen heeft ze ook al afgezegd.Wat een verwend nest.
ja is heel gebruikelijk dat je op je verjaardag gaat zonnebanken.quote:Op maandag 14 april 2008 12:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Dat zonnebanken is puur vluchtgedrag, wedden dat ze weer "in slaap vallen"?
Vandaar dat Palma nu even haar toneelstuk op mag voerenquote:Op maandag 14 april 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
Zo, ze zijn off stream dus kan hij haar nu vertellen wat er aan de hand is. Bedankt FEBO.
Dankjewelquote:Op maandag 14 april 2008 12:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Met dank aan de vertaalster Bron Nowlive
Lekker tuig he! Leuke vriendjes en vriendinnetjes maar niks nieuws in feite, oké, nu bewijs maar we wisten dit al.quote:Op maandag 14 april 2008 12:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Gesprek tussen Brian en zijn broer vanuit het papiaments vertaald:
quote:
Gesprek Brian en Kennett! 12.40 Brian vertelt over diegene die aangereden is (zij noemen hem de 'kreupele') dat hij nog steeds kreupel is en een meisje is achtervolgd naar huis toe. Zij was een nederlandse meisje die stage liep. Ze is door deze 'kreupele' beroofd, verkracht en zwaar mishandeld. Hiervoor heeft deze 'kreupele' voor vast gezeten. Of hij nog vast zit is me niet duidelijk geworden, maar wel dat het alle krantekoppen heeft gehaald toendertijd.13.45 Ene 'Kip' is overleden. Hij heeft geld gestolen van ene Bonjo een grote drugsbaron. 'Kip' heeft toen in Bonjos tuin gegraven met een paar vriendjes van hem en zo 3 ton opgegraven.17.30 Iemand heeft Brian geholpen ene 'Potjo'. Hij schijnt de rechterhand van de overleden 'Kip' te zijn.18.30 Potjo rulez the shit nu, zegt Kenneth. Kortom deze man is nog steeds erg bekend en erg bezig op de Antillen. Niet slim om dit uit te spreken, maar goed!19.30 Brian vraagt Kenneth of hij de avond nog kan herrineren dat ze samen met Potjo iets gingen eten waarna Potjo naar binnen liep en zijn pistool op tafel achter liet.Hierop laat Brian aan Kenneth weten wat hij toen dacht. Brian dacht toen dat hij geen angst moest tonen waar hij erg trots op is, want Potjo en zijn maten zijn mensen waar je veel angst voor voelt als je ze niet kent.21.00 Hier begint hun gesprek over alle meisjes die ze hebben gehad. Of het nou een vriendin was van hun baas of gewoon op de achterbank gebeurde alles word verteld.Waaronder een erg dik meisje die Brian gepakt heeft en die hij 1 van de lekkerste sexpartijen vond die hij zich maar kon bedenken. Hij heeft dit nog nooit aan iemand verteld, zegt hij tegen Kenneth. Dan hebben ze het over een ander meisje waarop Brian vraagt of Kenneth weet hoe het daarmee afgelopen is. Kenneth antwoord dat hij daar niks meer over gehoord heeft en dat hij daar liever niet over wilt praten. Brian gaat toch door en zegt: Ja, maar het is je kind!Kenneth: Ik heb condoom gebruikt dus is niet van mij!Brian: Ja, maar stel je voor het is je kind. Doet het je niks dan?Kenneth: Nee. Brian: En als die kind over een paar jaar voor je neus staat, wat dan?Kenneth: Die meisje heeft drie kinderen en ze heeft al een man, dus...Brian: Heb je geen last van je geweten?Kenneth: Nee. Brian kijkt erg verbaasd en kan het niet geloven.Kenneth verteld dat er toen een hele toestand voor zijn deur was en dat hij beschuldigd werd dat hij de vader was om het feit dat hij geen condoom gebruikt had. En wuift het hele verhaal weg. Met dank aan de vertaalster Bron Nowlive
Bedanktquote:Op maandag 14 april 2008 12:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Gesprek tussen Brian en zijn broer vanuit het papiaments vertaald:
quote:
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |