Ja, het is een heerlijke dagquote:Op maandag 14 april 2008 11:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen maar ik heb continue A J Kwak in mijn hoofd: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooooit
Ja, dat is zeker top!quote:Op maandag 14 april 2008 11:57 schreef Johnny_Berra het volgende:
Rat is echt fokking para. Hij doet zijn best om er uit te komen zegt hij net.
Wat is het toch fijn, om vandaag vrij te zijn.....
quote:Op maandag 14 april 2008 11:57 schreef Kinga het volgende:
Ik lach me dood als ie zo gestresst is over dat Amanda morgen niet mee gaat.
Slecht nieuws voor Brian is ALTIJD GOED nieuws voor mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 april 2008 11:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
hij verteld haar gewoon niet nou ik wilde het toch gelijk weten maar het is geen prettig nieuws voor brajen wel voor ons uiteraard
Wat is er gezegd dan?quote:Op maandag 14 april 2008 11:59 schreef beequeen het volgende:
Als het idd gaat om het gesprek tussen Brian en Kenniet in het papiamento, ben ik de vertaalster van NL eeuwig dankbaar.![]()
Brian vraagt zich af wat hij moet gaan doen als Amanda gaat autorijden. Wat een schijtbak is het ook.
Een partijtje sparren met Amanda, dat zal hem goed doenquote:Op maandag 14 april 2008 12:00 schreef BarryK het volgende:
Amanda gaat d'r pianoles afzeggen om te kunnen sporten met para-man
En dan maar zeggen we zijjn zo sterk omdat we hier nog zitten.quote:Op maandag 14 april 2008 11:58 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat het Hokje de rollen nu eindelijk eens een keer om gaat draaien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |