Het is toch verdomme slachtofferhulp niet!!quote:Op maandag 14 april 2008 11:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is toch logisch,hoe genoot ze gisteren niet van het verdriet van Claire.
Haha, sadistquote:Op maandag 14 april 2008 11:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind niks sneu voor haar.Ze geniet als andere verdriet hebben.Nu geniet ik van haar tranen,top streams
Nou ja, zij komt ook zeldenquote:Op maandag 14 april 2008 11:37 schreef noekje het volgende:
A: Toen riep ik hem net en toen wilde die niet komen.
Wat een losers.
Ga je mond spoelen met zeep pleaseeequote:Op maandag 14 april 2008 11:36 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja ik vind het zelf ook komisch maar ach...........ze deed haar best en dat zie je niet vaak, dat dus.
Heb ik anderhalf jaar gewerkt dus dat zal dan wel de oorzaak zijn.quote:Op maandag 14 april 2008 11:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is toch verdomme slachtofferhulp niet!!
Done, ik zit nu te schuimbekken!quote:Op maandag 14 april 2008 11:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zeep pleaseee
Effe paar filmpjes terugkijken met die slabek op de voorgrond,kijk die van lieke en de aanranding anders effe.quote:Op maandag 14 april 2008 11:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Haha, sadistmaar je hebt nog gelijk ook, hellup, ik ben denk te lief, medelijden met amandel hebben.
Wie helpt mij hier vanaf?
Ach over 38 dagen hebben we weer tijd zat.quote:Op maandag 14 april 2008 11:41 schreef Ziet het volgende:
door jullie commentaren hier ga ik meteen de streams weer aanzetten (wilde eigenlijk mijn huis eens opruimen, maar dat komt later wel)
Vind je het erg dat ik pas, ik verdraag geen Liekequote:Op maandag 14 april 2008 11:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Effe paar filmpjes terugkijken met die slabek op de voorgrond,kijk die van lieke en de aanranding anders effe.
quote:Op maandag 14 april 2008 11:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach over 38 dagen hebben we weer tijd zat.
Dat huis loopt niet weg hoor Ziet, je ziet niet vaak dat Amanda en Brian het zwaar hebben, dus ik zou er lekker van genietenquote:Op maandag 14 april 2008 11:41 schreef Ziet het volgende:
door jullie commentaren hier ga ik meteen de streams weer aanzetten (wilde eigenlijk mijn huis eens opruimen, maar dat komt later wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |