abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58037845
Mijn eerste COS

Gisteren was het een zeer zware dag met name voor Claire .
Haar vader had een interview afgegeven aan de telegraaf over de gebeurtenissen van afgelopen dagen
die er gebeurden in de Kooi.
Oom Twan had een CC voor Claire en vroeg haar naar huis te komen .
Papa Ron heeft een gesprek gehad met de regie en met Claire en Huub en alles is duidelijk voor de 2 .

Later op de avond arriveerd Joris en die blijft tot woensdag Huub en Joris hebben heen fijn gesprek evenals Claire en Anouk.

Kenneth is erg dronken en erg loslippig geworden, Jaap wil zijn adres maar dat mag niet van broer brian die verbied het en zegt alles loopt via mij , "zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten"

Om 12 uur is Brian jarig en dit wordt gevierd met champagne en muziek en dansen.

Vandaag wordt ook zeer zeker weer spraakmakend komt er terror op Brian vandaag ???.Of is de regie bang voor Brian zijn dreigementen ? Vandaag gaan we het allemaal beleven !!!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58037869

ze loopt dr pootjes onder dr lijf vandaan
pi_58037883
Kom op Jaap haal die borden weg.
  maandag 14 april 2008 @ 09:53:03 #4
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58037884
Ik vind het een prima eerste OP! Ik vind Joris wel erg leuk trouwens! Volgens mij moet ik hem hier met heeeeel veel mensen delen haha..
pi_58037891
is TerrorJaap al gereed om het ontbijtje te verstoren?

goedemorgen
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_58037897
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:53 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind het een prima eerste OP! Ik vind Joris wel erg leuk trouwens! Volgens mij moet ik hem hier met heeeeel veel mensen delen haha..
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 09:55:23 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_58037910
Mooie OP hoor, JEEtjuuh.

Huub wil niet dat Jaap de boel gaat verneuken voor Brian. Wat is het toch een oen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58037928
nou amanda ga alvast maar zitten meid
pi_58037949
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP hoor, JEEtjuuh.

Huub wil niet dat Jaap de boel gaat verneuken voor Brian. Wat is het toch een oen.
Godsallejezus, die Huub.

Thanks JEE!
Go hard or go home
pi_58037950
quote:
Mooie OP hoor, JEEtjuuh.

Ik dacht daar nog wel een sarcastische ondertoon in te horen, dat hoop ik mss wel teveel.
Goedemorgen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_58037962
Tja het is wel weer duidelijk hoe bang en onzeker dellie is, die flipt hem al de hele dag om dat stomme nietszeggende feestje van die rat.
Kom op Jaap ben je nu nog zo vol terror om de taart die vandaag binnen komt in het gezicht van dellie of van die rat te gooien?

I dont think so.
  maandag 14 april 2008 @ 09:58:49 #12
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58037966
quote:
Mooie OP hoor, JEEtjuuh.

Brian rekent erop dat het verneukt wordt, dus dan is het ook niet nodig om het te doen, want dan reageert Brian ook niet. En ik denkt dat Huub dat ook doet om te kunnen zeggen als Brian toch iets doet met de bruiloft van 'zie je wel wat een lul, ik laat hem met rust maar hij mij niet' .
pi_58037970
Wat is dat met die gewaden van Amanda? Ze heeft ze in veel verschillende kleuren en welke kleur dan ook, het ziet er niet uit.
Go hard or go home
pi_58037973
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:57 schreef 2live het volgende:

[..]

Ik dacht daar nog wel een sarcastische ondertoon in te horen, dat hoop ik mss wel teveel.
Goedemorgen.
Nee hoor het was heel sarcastische hoor.
pi_58037974

die pruik is scheef die lengtes whahhahahahah
pi_58037976
Brian laat weer op zich wachten..zoals gebruikelijk een antilliaans kwartiertje te laat.
pi_58037991
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:59 schreef noekje het volgende:
Wat is dat met die gewaden van Amanda? Ze heeft ze in veel verschillende kleuren en welke kleur dan ook, het ziet er niet uit.
lekker trashy toch, ik hou der van heeeeerlijk
pi_58037999

het zit
  maandag 14 april 2008 @ 10:00:52 #19
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58038005
Palma verteld over N. die bij Paul de Leeuw was als Gouden Kooi karper

P: dat had ik nooit gedaan..
H: die chick doet alles
pi_58038010
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:59 schreef T-lex het volgende:
Brian laat weer op zich wachten..zoals gebruikelijk een antilliaans kwartiertje te laat.
Amanda is al tig keer gaan zitten om dan pas tot de ontdekking te komen dat er geen stoel stond voor Brian.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_58038013
Als Jaap dat nu om gaat gooien dan vallen er doden. Zijn heilige Antilliaanse ontbijt.
Go for it, Jaap!
Go hard or go home
pi_58038025
De rat checked nog even of het eten vanmorgen wel gebracht is tot aan de poort.

En dellie had natuurlijk al een hap genomen voor het andere kindje van god aan tafel kwam.
pi_58038040
amanda wilde zoenen met brian maar hij niet begon heel snel te praten goeie afleiding brajen TOP!!!
  maandag 14 april 2008 @ 10:04:11 #24
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58038053
H: Heb je de Telegraaf gister nog gelezen? De hele middig heeft er een auto tussen het hek gestaan, als echte bescherming. Ik heb me hier maar 1x onveilig gevoeld, dat was toen N. helemaal onder de cocaine hier binnen kwam en Lieke begon te meppen.

P: het is haar neus, dat moet ze zelf weten..

Ivarrrrr is er!!
pi_58038056
Zij hebben eigenlijk nooit een leuk gesprek ofzo. Het is zo kunstmatig. Brian bromt en Amanda blijft maar trekken aan het dode paard.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')