quote:Op maandag 14 april 2008 09:53 schreef Smash-it het volgende:
Ik vind het een prima eerste OP! Ik vind Joris wel erg leuk trouwens! Volgens mij moet ik hem hier met heeeeel veel mensen delen haha..
Godsallejezus, die Huub.quote:Op maandag 14 april 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP hoor, JEEtjuuh.![]()
Huub wil niet dat Jaap de boel gaat verneuken voor Brian. Wat is het toch een oen.
Ik dacht daar nog wel een sarcastische ondertoon in te horen, dat hoop ik mss wel teveel.quote:Op maandag 14 april 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
Huub wil niet dat Jaap de boel gaat verneuken voor Brian. Wat is het toch een oen.
Brian rekent erop dat het verneukt wordt, dus dan is het ook niet nodig om het te doen, want dan reageert Brian ook niet. En ik denkt dat Huub dat ook doet om te kunnen zeggen als Brian toch iets doet met de bruiloft van 'zie je wel wat een lul, ik laat hem met rust maar hij mij niet' .quote:Op maandag 14 april 2008 09:55 schreef beequeen het volgende:
Nee hoor het was heel sarcastische hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 09:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik dacht daar nog wel een sarcastische ondertoon in te horen, dat hoop ik mss wel teveel.
Goedemorgen.
lekker trashy toch, ik hou der van heeeeerlijkquote:Op maandag 14 april 2008 09:59 schreef noekje het volgende:
Wat is dat met die gewaden van Amanda? Ze heeft ze in veel verschillende kleuren en welke kleur dan ook, het ziet er niet uit.
Amanda is al tig keer gaan zitten om dan pas tot de ontdekking te komen dat er geen stoel stond voor Brian.quote:Op maandag 14 april 2008 09:59 schreef T-lex het volgende:
Brian laat weer op zich wachten..zoals gebruikelijk een antilliaans kwartiertje te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |