Thx. Weten we dat ook weer. Geen 'codetaal' dus meer. Jammer, die domme Kenniet is wel lachen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:50 schreef Lady-night het volgende:
Spaarne Ken ligt inmiddels stoned in bed, Brian stuurde hem daar naar toe...rook even...knipooog naar Ricardo en Ken droop af
Ja, echt een aanwinstquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:52 schreef thundernoom het volgende:
[..]
Knap ook, voor iemand die pas een maand lid is
Broer van Netty met blanke huidskleur. Hmm. Het zal wel weer.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:55 schreef Lady-night het volgende:
Van het gesprek van de Kubatzen van NL:
Dit is de broer van Nettie, waar Kenneth het gister ook over had, en nog steeds op de site van vermist staat. Hij zou volgens Kenneth helemaal niet vermist zijn, maar incognito op Bonaire zitten. Had het over iets van wood, en denk dat het met illegale houtkap te maken heeft.
Dolf FINTELMAN (man)
Geboorteplaats / jaar: Nederland, 1956
Weg sinds: 2005
Laatste woonplaats: Amsterdam-Sloten
Land: Nederland
Uiterlijke kenmerken: Donkerblond krullend haar met slag (Kalend), 1.80 m. stevig postuur, blanke huidskleur.
Gezocht door: Familie
Extra info: Sinds 2005 is Dolf Fintelman niet meer gezien. Hij heeft een tijd bij zijn zus op Bonaire gewoond en gewerkt bij een aannemer. Na een ruzie is Dolf vertrokken naar Venezulela.
Ik ook niet, en ik hoef ze ook niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:59 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben nooit zo van de OP-compliments. Ik vind zoiets 'er gewoon bijhoren'
Daarom.quote:maar voor een nieuwkomer zet Spaarne toch een behoorlijk nette topicstarter neer !
En hij heeft gewoon zijn huisje in de aanbieding:quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Broer van Netty met blanke huidskleur. Hmm. Het zal wel weer.
Jeez, wat zijn het ook een fantasten daar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En hij heeft gewoon zijn huisje in de aanbieding:
http://www.allthelistings.com/home/details/32162
Eensch !!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:04 schreef thundernoom het volgende:
Ja, kunnen die complimenten over de OP en de bijbehorende kwijlkusjes niet verboden worden? Nemen de halve COS in beslag
Nettie is half Nederlands, dus het zou wel kunnen. Ik vind Brian en Kenneth ook erg bleekquote:Op zaterdag 12 april 2008 01:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Broer van Netty met blanke huidskleur. Hmm. Het zal wel weer.
Nee, Wikipedia. Als je Brian Kubatz via Google zoekt, kom je al snel een Wikipedia pagina tegen. Op die pagina staat dat Kubatz is verwijderd omdat het om vanity zou gaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 03:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedoel je dit ??
Domeinnaam brianspoetry.nl
Status actief
Houder SMA000748-INTSU
Smart Networx
adres
1324JT ALMERE
Netherlands
Administratieve contactpersoon KUB000273-INTSU
B Kubatz
mobiel
domain-admin@smartnetworx.nl
Technische contactpersonen KUB000273-INTSU
B Kubatz
mobiel
Dat was iets met het artikel over Breukelenquote:Op zaterdag 12 april 2008 03:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, Wikipedia. Als je Brian Kubatz via Google zoekt, kom je al snel een Wikipedia pagina tegen. Op die pagina staat dat Kubatz is verwijderd omdat het om vanity zou gaan.
Dat vind ik leuk
yep
Echt waar? Dus dan zou Brian het zelf nog gedaan kunnen hebben, of de buren. Dikke pret.quote:Op zaterdag 12 april 2008 03:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat was iets met het artikel over Breukelen
Onder "beroemde inwoners" stond Brian, en dat was vanuit Eemnes of zo er in gezet (kon je zien in de edit).
Ik geloof dat Schatje een klacht heeft ingediend
Amanda gaat helemaal niet, ze gaat er van afzien de komende dagen ..... SCRIPTquote:Op zaterdag 12 april 2008 03:24 schreef avonne het volgende:
Nou, een voordeel van de confrontatie tussen Amanda en Claire : Amanda gaat dinsdag
niet vrolijk mee. Ze gaat Of boos Of helemaal niet.
Het is al gepland dat Anoek dinsdag naar huis gaat.. En toevallig kan ze dan mee met het jurken-shoppen .....quote:Op zaterdag 12 april 2008 03:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Amanda gaat helemaal niet, ze gaat er van afzien de komende dagen ..... SCRIPT![]()
Ik ga denk ik dinsdag daar effe heen, ben toch vrij .......
Zo gek is dat nog niet. Claire en Anouk vonden het al een beetje raar dat Anouk aan het begin van de avond vertrekt, terwijl Claire dus die middag weg is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 03:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is al gepland dat Anoek dinsdag naar huis gaat.. En toevallig kan ze dan mee met het jurken-shoppen .....
want Amanda moet afhaken in verband met een autorijles !
Omdat het zo'n fijne jongen is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 03:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste CAPs van vanavond ......
De enige winnaar van de Gouden Kooi:
[ afbeelding ]
Dit staat op Schoolbank. Niks bijzonders dus.quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:58 schreef avonne het volgende:
Dus Fintelman is de naam die Brian nooit genoemd wil hebben, he?
Ik weet niet waarom hij zijn moedersnaam geheim wil houden. Iedereen kent Nettie toch?
Iemand lid van Schoolbank?
http://www.schoolbank.nl/person_search.html?_a=results&terms=fintelman&yob=&ccd=153&pid=-1&rid=&cid=&ps=25
vanity zit op nowlive is een die hard fan van brianquote:Op zaterdag 12 april 2008 03:06 schreef Disana het volgende:
Als ik het onderstaande
http://en.wikiquote.org/wiki/Wikiquote:Votes_for_deletion_archive/Brian_Kubatz
hmm, deze link gaat niet naar de pagina waarvan ik de url heb gecopy/pasted
http://en.wikiquote.org/w/index.php?title=Brian_Kubatz&action=edit&redlink=1
goed begrijp, heeft iemand een Brian Kubatz pagina op Wikipedia aangemaakt die vervolgens is weggestemd om reden van 'vanity'.
Ik denk dat ze het wel deed om zich een beetje te bewijzen naar Huub toe. Zij had het volgens mij liever een andere keer gedaan, maar toen zei Huub bij de paardenbak 'het vuurtje is nú brandend'. Zoiets. Denk ik hoor!quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:13 schreef Marrije het volgende:
Maar uiteindelijk deed Claire dat dus omdat ze dat zelf wilde, het is écht niet zo dat ze dat deed voor Huub.
Het wordt wel eens tijd dat claire iets gaat uitvoeren voor het spel. Ik zie haar niets anders doen dan passief zijn, huilen zuipen roken en lachen. Dat voegt toch niets toe aan dit spel. Gewoon dr mond eens opentrekken. Huub heeft gelijk dat ze ook eens in actie moet komen. Mevr wil met huub naar de finale....nou met zo n houding als zij nu heeft heb ik meelij met huubquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel deed om zich een beetje te bewijzen naar Huub toe. Zij had het volgens mij liever een andere keer gedaan, maar toen zei Huub bij de paardenbak 'het vuurtje is nú brandend'. Zoiets. Denk ik hoor!
En fröbelen, vergeet fröbelen niet!quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:39 schreef ericahysterica het volgende:
Ik zie haar niets anders doen dan passief zijn, huilen zuipen roken en lachen.
die slettebak trekt in ieder geval haar slabek wijd open.....en brian slaat deuren kapot en stookt dat is meer dan ik van onze lieve zachte eerlijke rechtschapen claire kan zeggen. Ik begin mij enorm aan haar hulpeloze vrouwtjesact te storenquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:44 schreef trettie het volgende:
dat vind ik ook van Brian en Amanda wat doen die nou helemaal?
Anderen opdrachten geven maar zelf telkens buiten schot blijven, zich verstoppen als één van de twee het huis uit is, let maar op tijdens rijlessen van Amanda zie je Brian altijd ergens zitten waar niemand anders is!
quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En fröbelen, vergeet fröbelen niet!
Ik niet want met al die kalmte krijg je zo'n slabek mooi over de rooie toch?quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die slettebak trekt in ieder geval haar slabek wijd open.....en brian slaat deuren kapot en stookt dat is meer dan ik van onze lieve zachte eerlijke rechtschapen claire kan zeggen. Ik begin mij enorm aan haar hulpeloze vrouwtjesact te storen
Dat doe ik al vanaf dat ze erin zit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die slettebak trekt in ieder geval haar slabek wijd open.....en brian slaat deuren kapot en stookt dat is meer dan ik van onze lieve zachte eerlijke rechtschapen claire kan zeggen. Ik begin mij enorm aan haar hulpeloze vrouwtjesact te storen
Kan zijn maar voor mij heeft het weinig amusementswaarde. Ik ben een ramptoeristquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:48 schreef trettie het volgende:
[..]
Ik niet want met al die kalmte krijg je zo'n slabek mooi over de rooie toch?
Die gaat toch wel over de rooiequote:Op zaterdag 12 april 2008 10:48 schreef trettie het volgende:
[..]
Ik niet want met al die kalmte krijg je zo'n slabek mooi over de rooie toch?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
Het nightshift verhaal op NL is weer super.... hier een klein stukje eruit
Guinness Book of Records,
Volgens mij zit er voor de Fam Kubatz toch een vermelding in het Guinness Book of Records in.
er zal even een wetenschappelijk onderzoekje moeten plaatsvinden, maar de kans dat 1 moe
Als Brian hier achter zou komen en para word, mag er wel extra beveiliging in en om de stallen plaatsvinden.
En dan hebben ze het nog niet eens over 'de poep van je verloofde herkennen'-Kenny.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
Guinness Book of Records,
[i]Volgens mij zit er voor de Fam Kubatz toch een vermelding in het Guinness Book of Records in.
er zal even een wetenschappelijk onderzoekje moeten plaatsvinden, maar de kans dat 1 moeder 2 van dit soort idioten, staat letterlijk voor: (iemand die zwakzinnig is in de hoogste graad ) op de wereld zet, lijkt mij uiterst klein, en wellicht een vermelding waard.
Nu wel.quote:
quote:
OMG, die überonnozele blik.....quote:
Ik zie een afwijzende blik, of een begin van een hysterische lach bij die rechter aap.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:26 schreef MissSomebody het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien toch wel...
Effe gauw Blijdorp bellen of ze nog plek hebben.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:26 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien toch wel...
Hebben ze al geneukt dan? Ze liggen wel hand in hand hé BQ.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:24 schreef beequeen het volgende:
Na een hartstochtelijke vrijpartij ( ik bedoel, hij is zijn kwakkie kwijt), en een even warm naspel (not), ligt het koningskoppel er weer voor dood bij.
[ afbeelding ]
Zouden ze niet Huub weer confronteren met bepaalde uitspraken? Dat ie iets over Kenneth had gezegd ofzo....quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:29 schreef MissSomebody het volgende:
Kanniet vertelt dat ze vandaag een nieuw topic hebben bij de barbeque.
Huub weer de klos...????
Ik wil dat helemaal niet weten! Krijg er rare asociatie's bij op z'n Kenniets gezegd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:13 schreef ruby het volgende:
Kenneth wil weten of Ricardo smeerboter heeft.
Er kan geen lief woordje of kusje af, wat een liefde hè? Het is een kwestie van pompen en afstijgen, meer is het niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:29 schreef T-lex het volgende:
Hebben ze al geneukt dan? Ze liggen wel hand in hand hé BQ.![]()
En volgens mij gaan ze nu een tentje bouwen.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:32 schreef ruby het volgende:
Kenneth vond die kok van gisteren een lekkere gozer?
Ik zeg: stap onder de douche en pak een washand!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:32 schreef Marrije het volgende:
Ricardo: je moet een hele lichte scrub hebben voor je gezicht, je moet die van L'oréal halen, die is ook niet zo duur, iets van 18 euro.
18 euro voor een scrub!
Net zo eng als Brian, misschien nog wel enger.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:34 schreef ruby het volgende:
Ricardo snapt precies wat Kenneth bedoelt.![]()
Kenneth lacht heel eng.
Brian is ook lachwekkend op zijn manier.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:35 schreef Ziet het volgende:
volgens mij hadden ze beter kenneth in de kooi kunnen doen,
daar hadden we veel meer om kunnen lachen dan om brian
+1quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:35 schreef Ziet het volgende:
volgens mij hadden ze beter kenneth in de kooi kunnen doen,
daar hadden we veel meer om kunnen lachen dan om brian
Maar ja, die ligt nog met z'n vieze stinkpik in z'n nest te rotten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:39 schreef Ziet het volgende:
kenneth wilde toch brian de boodschappenlijst laten invullen omdat die er verstand van heeft?
Waterhoofd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:40 schreef MissSomebody het volgende:
Lichterlijke platte hasses heb Kannie.......
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:40 schreef MissSomebody het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft over 20 minuten autorijles. Dat wordt weer geen quick shower.
Opstijgen en afstijgen vandaar de liefde voor Friesquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er kan geen lief woordje of kusje af, wat een liefde hè? Het is een kwestie van pompen en afstijgen, meer is het niet.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:42 schreef Ziet het volgende:
volgens mij is het syndroom van down zelfs maar half gelukt bij hem
*krant belt*quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:46 schreef T-lex het volgende:
Amanda onder de douche...
Hij is in ieder geval sympathieker. Simpel, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:47 schreef Kinga het volgende:
Ik moet ook lachen om Kenneth, vind hem iig veel leuker dan Brian, zover dat gaat
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Wat zien jullie toch in Kenniet? Hij is te stom om voor de duvel te dansen. Ik zag hem gisteren flippen toen hij tegen Huub tekeer ging, hij is net zo agressief als Brian, engerd.
Ik moet alleen lachen om zijn absolute stupiditeit.
En daar heeft hij, net als broerlief, pilletjes voor nodig om die agressie in toom te houden. Zeker nu hij niet de hele dag kan blowen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:54 schreef Ziet het volgende:
hij is ook agressiefmaar hij zal wel te horen hebben gekregen dat ie zich in moet houden
dat zie je nu ook, want eigenlijk vindt ie homo's helemaal niks
en toch zal ie er nu wel mee moeten praten
komisch dus
Heeft ie dat gezegd? En hoe valt dat te rijmen met die twee stiefhomo's op de Antillen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:54 schreef Ziet het volgende:
nouwwwwww moet je niet zeggen hoor.......dit kindje van god is verbaal heel sterk en daarom heeft zijn broertje hem nu als versterking; ben benieuwd of hij dit weekend nog uit de kast komt, deze latente homo.Ik zeg een huwelijk tussen Rikwaldo en kenniebennieboyquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Wat zien jullie toch in Kenniet? Hij is te stom om voor de duvel te dansen. Ik zag hem gisteren flippen toen hij tegen Huub tekeer ging, hij is net zo agressief als Brian, engerd.
Ik moet alleen lachen om zijn absolute stupiditeit.
Edit: Hij hoort en ziet zichzelf net zo graag als zijn infantiele broer.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd? En hoe valt dat te rijmen met die twee stiefhomo's op de Antillen?
ja ja........maar hij keek wel stiekem naar rikwaldo zijn siliconenbilletjes ennn die kok vond hij een lekkere vent.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
hij wilde toch ook niet bij ricardo in het bed
Hoef je nog geen hekel te hebben aan homos.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
hij wilde toch ook niet bij ricardo in het bed
Zeker in Ricardo z'n reet?quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:
Volgens Kenniet ligt het bed van Ricardo prettiger, hij heeft daar een betere uitkijkhoek.
Nou, geef mijn portie maar aan Fikkie. Dit is te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:53 schreef MissSomebody het volgende:
Wat een übernerdo is het ook, met zijn okeiiii okeiiiiiii, weetju weetju weetju
[ afbeelding ]
Figuren die beweren dat ze homo's helemaal niets vinden, vind ik verdacht.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:54 schreef Ziet het volgende:
[..]
hij is ook agressief
maar hij zal wel te horen hebben gekregen dat ie zich in moet houden
komisch dus
Van Brian z'n tampeloerus ofzo?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:09 schreef Dementor het volgende:
Nu weet ik ook meteen hoe dellie aan die bruine kleur komt.
Die foundation komt uit een ander potje
Hij zei 'relaxte' vent.. Maar goed, dat terzijdequote:Op zaterdag 12 april 2008 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
ennn die kok vond hij een lekkere vent.
Kennet is net Netty!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:40 schreef MissSomebody het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:16 schreef mazaru het volgende:
Net wel even moeten lachen om een stukje op Nowlive![]()
Uiteindelijk zal Amanda zelf voor dinsdag (i.o.v) de handdoek in de ring gooien en zeggen dat zij Claire en haar moeder dan maar alleen laat gaan. Op zich erg mooi bedacht want zo sla je 2 vliegen in 1 klap. Claire en moeders blij, en Amanda die overkomt als toch wel erg lief en sociaal. Maar gezichten kunnen soms meer zeggen dan woorden en Amanda haar gezicht straalde gisteren alles behalve blijdschap uit. Jaap gaf uiteindelijk een bevestiging en zei iets over streamers etc. waarop meteen een streamlock volgende. Nowlive mag dan wel een vies woord zijn, maar het is net als een boxershort….het wordt wel bekeken
Ja dat bedoel ik dus ook, dan is die Kenneth sowieso socialer, knoopt een praatje aan met iedereen en biedt de glazenwassers wat te drinken aan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:40 schreef PeterNB het volgende:
Wat een sociaal persoon is Bwian toch ook. Kom je als gast aan de ontbijttafel
blijft meneer ongeinteresseerd in zijn krantje neuzen............
Bwian zal die jongen wel als 'de vijand' zien.......quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus ook, dan is die Kenneth sowieso socialer, knoopt een praatje aan met iedereen en biedt de glazenwassers wat te drinken aan.
mensen kunnen lerenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:54 schreef Ziet het volgende:
[..]
hij is ook agressief
maar hij zal wel te horen hebben gekregen dat ie zich in moet houden
komisch dus
Vriend van Huub, Sebastiaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mensen kunnen leren
brian was eerst ook zo homofobic als de pest
btw wie is die boer aan tafel ?
ja kennyboy komt op mij veel vriendelijker overquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus ook, dan is die Kenneth sowieso socialer, knoopt een praatje aan met iedereen en biedt de glazenwassers wat te drinken aan.
welnee hij heeft toch 2 pleegvaders die homo zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mensen kunnen leren
brian was eerst ook zo homofobic als de pest
btw wie is die boer aan tafel ?
Ik schrijf zelf ook op Wikipedia. En ik had die pagina van Brian Kubatz al een keer voorbij zien komen. Brian heeft hem - voordat hij in de kooi zat - al aangemaakt. In de pagina afficheerde hij zichzelf als dichter. En noemde hij zijn deelname aan dat project bij het Vondelpark (naam helaas vergeten). Op Wikipedia worden wel vaker pagina's aangemaakt door mensen zelf, waarin ze vertellen hoe goed en belangrijk ze zijn. Vaak zijn dat kinderen tot een jaar of 12 a 14. Kindsterretjes die zichzelf neerzetten als zanger bijvoorbeeld. Als de persoon in de ogen van Wikipedia niet belangrijk genoeg is, dan wordt die pagina verwijderd vanwege 'vanity' ofwel 'ijdelheid'. Dat is dus ook wat er met de door Brian aangemaakte pagina is gebeurd. Brian had het ook vóór de Kooi blijkbaar al hoog in de bol. Brian: de man met de witte armband, de strijder tegen armoede, de man die de wereldgeschiedenis een andere wending gaat geven, de nieuwe Messias misschien wel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vanity zit op nowlive is een die hard fan van brian
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian: de man met de witte armband, de strijder tegen armoede, de man die de wereldgeschiedenis een andere wending gaat geven, de nieuwe Messias misschien wel.
?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
welnee hij heeft toch 2 pleegvaders die homo zijn
quote:
hij heeft er onlangs nog contact mee gehad. Zij wonen op Bonaire volgens mij.quote:
Zoiets vermoedde ik dus al, wat is het toch een loser. Mooi dat Wiki dit soort dingen goed in de gaten houdt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef Spaarne het volgende:
Brian: de man met de witte armband, de strijder tegen armoede, de man die de wereldgeschiedenis een andere wending gaat geven, de nieuwe Messias misschien wel.
nou gefliciteerd dan maarquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
![]()
Huub heeft zich op vele manieren "neergezet", voor mij de terechte winnaar
Ja klopt, en Jan-Willem de kok was er op bezoek.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij heeft er onlangs nog contact mee gehad. Zij wonen op Bonaire volgens mij.
Thanx Desii, idd mooie caps. Op sommige is goed te zien dat Huub echt een jasje heeft uitgedaan, wat een jong koppie.quote:
Dank jequote:
heb ik wat gemist ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij heeft er onlangs nog contact mee gehad. Zij wonen op Bonaire volgens mij.
wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gedateerdquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik schrijf zelf ook op Wikipedia. En ik had die pagina van Brian Kubatz al een keer voorbij zien komen. Brian heeft hem - voordat hij in de kooi zat - al aangemaakt. In de pagina afficheerde hij zichzelf als dichter. En noemde hij zijn deelname aan dat project bij het Vondelpark (naam helaas vergeten). Op Wikipedia worden wel vaker pagina's aangemaakt door mensen zelf, waarin ze vertellen hoe goed en belangrijk ze zijn. Vaak zijn dat kinderen tot een jaar of 12 a 14. Kindsterretjes die zichzelf neerzetten als zanger bijvoorbeeld. Als de persoon in de ogen van Wikipedia niet belangrijk genoeg is, dan wordt die pagina verwijderd vanwege 'vanity' ofwel 'ijdelheid'. Dat is dus ook wat er met de door Brian aangemaakte pagina is gebeurd. Brian had het ook vóór de Kooi blijkbaar al hoog in de bol. Brian: de man met de witte armband, de strijder tegen armoede, de man die de wereldgeschiedenis een andere wending gaat geven, de nieuwe Messias misschien wel.
Huub IS DGK en mag voor mij winnenquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
![]()
en als ie verliest ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Huub IS DGK en mag voor mij winnen![]()
![]()
quote:
doet ie heul nietquote:
Hij lijkt weer wat saggo vandaagquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
Ricardo probeert een gesprek aan te knopen met Brian maar hij trekt zijn bek niet open. Hij is echt alleen maar geinteresseerd in zichzelf.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:08 schreef Nomrc2 het volgende:
der zitten een boer, een travestiet en een antilliaan aaan een tafel....................wachtende op de Ster van de show
wie maakt 'm af
Mag ik die nep Antilliaan afmaken........pleaaaaase?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:08 schreef Nomrc2 het volgende:
der zitten een boer, een travestiet en een antilliaan aaan een tafel....................
wie maakt 'm af
"quote:
die jongen heeft totaal geen algemene ontwikkeling. Hij komt niet verder dan sex gerelateerde onderwerpen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:09 schreef ruby het volgende:
Ricardo heeft nog nooit van Berkel en Rodenrijs gehoord.
tuurlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik die nep Antilliaan afmaken........pleaaaaase?![]()
![]()
Houwezo !quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:09 schreef ruby het volgende:
Ricardo heeft nog nooit van Berkel en Rodenrijs gehoord.
Ah, dank je. Als hij dat hok als verliezer heeft verlaten neem ik hem wel mee de Dom op, als troostprijs.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:12 schreef Nomrc2 het volgende:
tuurlijk
maar wel op je eigen verantwoording
Is Amanda nu al weer terug?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:19 schreef Nomrc2 het volgende:
ach der is ook een prostituee aangeschoven
Laat maar komenquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:17 schreef ruby het volgende:
Jaap benadrukte net dat het een hele gezellige BBQ gaat worden. Ricardo antwoordde daar weer op dat 't "het" BBQ van het jaar wordt.
Terror dus?
zwijmelen..quote:
Voelt groots hè?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:15 schreef noekje het volgende:
* noekje voelt zich een vuige Huubgroupie.
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
![]()
En de grootste kneus van de kooi ligt nog op bed te slapen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
Die kneuzen Jaap en Brian betrekken zelfs de glazenwasser in het spel door te vragen of het huwelijk van Huub en Claire oprecht is, losers.
Heeft Kenniet foundation op, hij is plotseling zo bruin?
Ach, meestal is het andersom toch?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En de grootste kneus van de kooi ligt nog op bed te slapen.
Brian en Jaap doen er ten minste nog iets aan om ietwat op de streams te laten zien.
Als we het dan toch over losers hebben...
Mwah, normaal gesproken is het andersom.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian en Jaap doen er ten minste nog iets aan om ietwat op de streams te laten zien.
ik weet hem.. ik weet hem.... mag ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:39 schreef Ziet het volgende:
wat doet brian om iets op de streams te laten zien?
de krant lezen?
zijn bed opmaken/laten luchten en er een bontje overheen gooien?
Over het algemeen zijn het de ratten die niet het bed uit te roken zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En niet te vergeten konijnen en onze oren teisteren met zijn "gitaarspel".quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:40 schreef Desii het volgende:
ik weet hem.. ik weet hem.... mag ik![]()
gesprekken afluisteren![]()
nr 5 krijgt een lollyquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn het de ratten die niet het bed uit te roken zijn.
normaal zijn het de kubatzen die er niet uit geslagen worden (4)quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
alsof Brian elke morgen op tijd eruit is om "streams" te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joris is ook topquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:48 schreef Smash-it het volgende:
K: Ik vind Joris echt een topgozer. Heel anders dan Huub. Hele normale gozer. Kan het heel goed met hem vinden..
S beaamt dat Joris top is.
Het zijn gewoon topbroers en allebei leuk. Joris is hooguit iets lekkerder.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:48 schreef Smash-it het volgende:
K: Ik vind Joris echt een topgozer. Heel anders dan Huub. Hele normale gozer. Kan het heel goed met hem vinden..
S beaamt dat Joris top is.
kan niet in m'n pm box komen dus as je je adres hier ff neerzet is ie er maandagquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
alsof Brian elke morgen op tijd eruit is om "streams" te maken.![]()
als hij uberhaupt al iets toevoegt.
JEUH!
[ afbeelding ]
Joris zijn ogenquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:50 schreef Desii het volgende:
[..]
Joris is ook top![]()
Maar Huppel ook (jammer dat z'n ego wel eens teveel opspeelt)
Prosacquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:53 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kan niet in m'n pm box komen dus as je je adres hier ff neerzet is ie er maandag
Enige goede aan jou is je logo en dat je FC Groningen fan bent, maar voor de rest heb je ook weinig nuttigs te melden op dit forum, behalve steeds persoonlijk op mij te reageren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
alsof Brian elke morgen op tijd eruit is om "streams" te maken.![]()
als hij uberhaupt al iets toevoegt.
JEUH!
[ afbeelding ]
Ze zijn daar ook niet om zich actief met het spel te bemoeien maar ter ondersteuning. Dat geldt natuurlijk niet voor de Kubatzen, die bemoeien zich altijd met het spel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:55 schreef Margo37 het volgende:
Joris zijn ogen, maar denk niet dat hij veel zal toevoegen aan het spel, heeft zich er eigenlijk nooit mee bemoeit.
Die Sebastiaan en Anouk ook niet
3x slechts he. Ik wou die lolly.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Enige goede aan jou is je logo en dat je FC Groningen fan bent, maar voor de rest heb je ook weinig nuttigs te melden op dit forum, behalve steeds persoonlijk op mij te reageren.
Wat een belediging voor Joris is dit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zijn gewoon topbroers en allebei leuk. Joris is hooguit iets lekkerder.
Wat is er zo bijzonder aan BBQ'en? De Kubatzen doen alsof ze een topprestatie gaan leveren.
Nee jij bent mooiquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat een belediging voor Joris is dit.
Joris is 180 graden verschillend dan Huub.
In mijn ogen, wat je dan op de streams ziet is Joris een doodnormale leuke gozer t.o.v. dat vuile vieze ventje van een Huub, die ook nog een oerlelijk is. Hij heeft een kompleet misvormd gezicht, maar dat zie je IRL beter dan op de streams of op TV.
ben een beetje wantrouwigquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Prosac
Antwoordnummer 23587
9614AG Groningen
Onlangs nog in de spiegel gekeken?quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat een belediging voor Joris is dit.
Joris is 180 graden verschillend dan Huub.
In mijn ogen, wat je dan op de streams ziet is Joris een doodnormale leuke gozer t.o.v. dat vuile vieze ventje van een Huub, die ook nog een oerlelijk is. Hij heeft een kompleet misvormd gezicht, maar dat zie je IRL beter dan op de streams of op TV.
Mwah, met dat masker van Gaby op is het net te doen.quote:
Die Kubatzen komen uit de stront (sorry). Die vinden alles wat ze doen een hele prestatie waar ze steeds de nadruk op moeten leggen omdat ze het zelf nauwelijks kunnen geloven.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mwah, met dat masker van Gaby op is het net te doen.![]()
On Topic: Ik heb het woord BBQ al een tig keer voorbij horen komen , wat is er zo magisch aan BBQ'en?
tja das een mannen dingquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
On Topic: Ik heb het woord BBQ al een tig keer voorbij horen komen , wat is er zo magisch aan BBQ'en?
Kijk, als je nou Amanda en Brian op hun uiterlijk zou afrekenen, prima. Brian vindt zichzelf fantastisch met zijn rattenmondje en zijn spillebenen, en Amanda is totaal opgepompt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik zit dan ook niet in de kooi he?
Dat is mijn voordeel. Lelijke mensen mogen over andere lelijke mensen oordelen. En kunnen alleen maar positief zijn over anderen, omdat (bijna) iedereen knapper is, maar Huub is werkelijk oerlelijk, zowel van binnen als van buiten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet ze toch de escort-branche in ipv raamprostitutie.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:17 schreef Disana het volgende:
Amanda wil een leuke stoere auto maar ook niet té duur.
Waarvan denkt ze dat te gaan betalen. Van de nagelriemen die ze naar de kloten helpt?
japio vind je een loserquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is mijn voordeel. Lelijke mensen mogen over andere lelijke mensen oordelen. En kunnen alleen maar positief zijn over anderen, omdat (bijna) iedereen knapper is, maar Huub is werkelijk oerlelijk, zowel van binnen als van buiten.
Zie jij haar al aan tafel zitten met een stel zakenlieden uit Japan of Dubai? Met die stem en die tafelmanieren?quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:20 schreef BarryK het volgende:
[..]
Moet ze toch de escort-branche in ipv raamprostitutie.
volgens mij is het afkraken van het uiterlijk van b j en a op dit forum een goeie gewoontequote:Op zaterdag 12 april 2008 15:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, als je nou Amanda en Brian op hun uiterlijk zou afrekenen, prima. Brian vindt zichzelf fantastisch met zijn rattenmondje en zijn spillebenen, en Amanda is totaal opgepompt.
Maar mensen op hun uiterlijk beoordelen die daar verder niets mee doen of aan kunnen doen...
Dus met andere woorden, alleen mooie mensen mogen in de kooi????quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik zit dan ook niet in de kooi he?
kan ze wat tips krijgen van clair en die vriendin van haarquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:20 schreef BarryK het volgende:
[..]
Moet ze toch de escort-branche in ipv raamprostitutie.
En jij niet generaliseren danquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij is het afkraken van het uiterlijk van b j en a op dit forum een goeie gewoonte
dus niet heiliger dan paus doen enzo
Nee maar Chinezen hebben ook niet al te geweldige tafelmanieren dus misschien kan ze zich op die markt richten. Of nou ja, haar pooier Brian beslist dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie jij haar al aan tafel zitten met een stel zakenlieden uit Japan of Dubai? Met die stem en die tafelmanieren?
Betreffende Amanda: zij vraagt er gewoon om. Zij kraakt iedereen af op uiterlijk en kledingstijl en is van mening dat zij er zelf geweldig uitziet en in de prachtigste kleding loopt. Ze ziet er imo versleten en lelijk uit, er is aan gesleuteld en d'r stijl is 'geen stijl'-hoerig.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij is het afkraken van het uiterlijk van b j en a op dit forum een goeie gewoonte
dus niet heiliger dan paus doen enzo
vind??? Leer grammatica voordat je poep schrijft.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:21 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
japio vind je een loserjapio vind je een loser
japio vind je een loser
foutquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:30 schreef BarryK het volgende:
[..]
Betreffende Amanda: zij vraagt er gewoon om. Zij kraakt iedereen af om uiterlijk en kledingstijl en is van mening dat zij er zelf geweldig uitziet en in de prachtigste kleding loopt. Ze ziet er imo versleten en lelijk uit, er is aan gesleuteld en d'r stijl is 'geen stijl'-hoerig.
Brian loopt er vaak als een wannabe-gangster-crimineel bij, dat kan je van Huub niet zeggen die altijd leuk danwel miljonair-waardig gekleed is.
Jaap is voor mij juist eigenlijk de enige die ik op z'n uiterlijk aanpak.... dat gewicht van hem is dan ook buiten proportioneel. Maakt hem niet beter of slechter. Het is gewoon een vetklep die zelf elk pondje door z'n eigen mondje heeft geschoven. Veranderen wil ie wel maar kan ie niet. Gewoon geen genoeg ballen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij niet generaliseren dan![]()
Ik heb Jaap nog nooit op zijn uiterlijk beoordeeld. Ik beoordeel uiterlijk in DGK naar innerlijk. Brian en Amanda komen er dan gewoon slecht af.
blablablablablaquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
vind??? Leer grammatica voordat je poep schrijft.![]()
+1quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:30 schreef BarryK het volgende:
Betreffende Amanda: zij vraagt er gewoon om. Zij kraakt iedereen af op uiterlijk en kledingstijl en is van mening dat zij er zelf geweldig uitziet en in de prachtigste kleding loopt. Ze ziet er imo versleten en lelijk uit, er is aan gesleuteld en d'r stijl is 'geen stijl'-hoerig.
Brian loopt er vaak als een wannabe-gangster-crimineel bij, dat kan je van Huub niet zeggen die altijd leuk danwel miljonair-waardig gekleed is.
Geen tijd voor. Een dag heeft maar 24 uur. Ik werk 40 uur per week en daarbuiten houd ik me bezig met mijn huisdieren en vrienden. En af en toe maak ik wat tijd voor DGK.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:32 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
blablablablabla
ga een leven zoeken
Nu weet het: LS is Nienke Disco.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:32 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
blablablablabla
ga een leven zoeken
quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu weet het: LS is Nienke Disco.
Remember het belspelletje?
LS....................... is MrD zo heete hij voorheen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
snap gewoon echt niet wat die dwaas hier altijd komt doenquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jezus, kap eens met deze vete.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:39 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
snap gewoon echt niet wat die dwaas hier altijd komt doen
beetje interesant lopen vertellen wat en wie ie allemaal wel niet kent en wat ie allemaal wel niet doet voor jaap....
pleur lekker op naar je eigen site, verneuk dat lekker
kerel je ben niet interesant
FOUT!!! Je gaat niet door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
LS....................... is MrD zo heete hij voorheen.
Dank u wel beleefd voor dit vriendelijke verzoekquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus, kap eens met deze vete.
Gewoon ontopic blijven, meer niet.
hij is wel belangrijk, via Gaby, de gemaskerde hoer van Huub is hij opgeklommen tot nabij sjoerd het maatje van Jaap.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:39 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
snap gewoon echt niet wat die dwaas hier altijd komt doen
beetje interesant lopen vertellen wat en wie ie allemaal wel niet kent en wat ie allemaal wel niet doet voor jaap....
pleur lekker op naar je eigen site, verneuk dat lekker
kerel je ben niet interesant
Mijn god dat zijn echt rampenfilms.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:42 schreef Smash-it het volgende:
R geeft ode aan de film 'Showgirls'. Hij heeft hem al zeker 200x gezien, want de film gaat echt gewoon over hem. Het is net zijn leven. Amanda vindt Glitter en Crossroads echt 'vet!!'.
Waarom verbaasd me dit niet, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |