En jij niet generaliseren danquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij is het afkraken van het uiterlijk van b j en a op dit forum een goeie gewoonte
dus niet heiliger dan paus doen enzo
Nee maar Chinezen hebben ook niet al te geweldige tafelmanieren dus misschien kan ze zich op die markt richten. Of nou ja, haar pooier Brian beslist dat natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie jij haar al aan tafel zitten met een stel zakenlieden uit Japan of Dubai? Met die stem en die tafelmanieren?
Betreffende Amanda: zij vraagt er gewoon om. Zij kraakt iedereen af op uiterlijk en kledingstijl en is van mening dat zij er zelf geweldig uitziet en in de prachtigste kleding loopt. Ze ziet er imo versleten en lelijk uit, er is aan gesleuteld en d'r stijl is 'geen stijl'-hoerig.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
volgens mij is het afkraken van het uiterlijk van b j en a op dit forum een goeie gewoonte
dus niet heiliger dan paus doen enzo
vind??? Leer grammatica voordat je poep schrijft.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:21 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
japio vind je een loserjapio vind je een loser
japio vind je een loser
foutquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:30 schreef BarryK het volgende:
[..]
Betreffende Amanda: zij vraagt er gewoon om. Zij kraakt iedereen af om uiterlijk en kledingstijl en is van mening dat zij er zelf geweldig uitziet en in de prachtigste kleding loopt. Ze ziet er imo versleten en lelijk uit, er is aan gesleuteld en d'r stijl is 'geen stijl'-hoerig.
Brian loopt er vaak als een wannabe-gangster-crimineel bij, dat kan je van Huub niet zeggen die altijd leuk danwel miljonair-waardig gekleed is.
Jaap is voor mij juist eigenlijk de enige die ik op z'n uiterlijk aanpak.... dat gewicht van hem is dan ook buiten proportioneel. Maakt hem niet beter of slechter. Het is gewoon een vetklep die zelf elk pondje door z'n eigen mondje heeft geschoven. Veranderen wil ie wel maar kan ie niet. Gewoon geen genoeg ballen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En jij niet generaliseren dan![]()
Ik heb Jaap nog nooit op zijn uiterlijk beoordeeld. Ik beoordeel uiterlijk in DGK naar innerlijk. Brian en Amanda komen er dan gewoon slecht af.
blablablablablaquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
vind??? Leer grammatica voordat je poep schrijft.![]()
+1quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:30 schreef BarryK het volgende:
Betreffende Amanda: zij vraagt er gewoon om. Zij kraakt iedereen af op uiterlijk en kledingstijl en is van mening dat zij er zelf geweldig uitziet en in de prachtigste kleding loopt. Ze ziet er imo versleten en lelijk uit, er is aan gesleuteld en d'r stijl is 'geen stijl'-hoerig.
Brian loopt er vaak als een wannabe-gangster-crimineel bij, dat kan je van Huub niet zeggen die altijd leuk danwel miljonair-waardig gekleed is.
Geen tijd voor. Een dag heeft maar 24 uur. Ik werk 40 uur per week en daarbuiten houd ik me bezig met mijn huisdieren en vrienden. En af en toe maak ik wat tijd voor DGK.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:32 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
blablablablabla
ga een leven zoeken
Nu weet het: LS is Nienke Disco.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:32 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
blablablablabla
ga een leven zoeken
quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu weet het: LS is Nienke Disco.
Remember het belspelletje?
LS....................... is MrD zo heete hij voorheen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
snap gewoon echt niet wat die dwaas hier altijd komt doenquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jezus, kap eens met deze vete.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:39 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
snap gewoon echt niet wat die dwaas hier altijd komt doen
beetje interesant lopen vertellen wat en wie ie allemaal wel niet kent en wat ie allemaal wel niet doet voor jaap....
pleur lekker op naar je eigen site, verneuk dat lekker
kerel je ben niet interesant
FOUT!!! Je gaat niet door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
LS....................... is MrD zo heete hij voorheen.
Dank u wel beleefd voor dit vriendelijke verzoekquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus, kap eens met deze vete.
Gewoon ontopic blijven, meer niet.
hij is wel belangrijk, via Gaby, de gemaskerde hoer van Huub is hij opgeklommen tot nabij sjoerd het maatje van Jaap.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:39 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
snap gewoon echt niet wat die dwaas hier altijd komt doen
beetje interesant lopen vertellen wat en wie ie allemaal wel niet kent en wat ie allemaal wel niet doet voor jaap....
pleur lekker op naar je eigen site, verneuk dat lekker
kerel je ben niet interesant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |