quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft over 20 minuten autorijles. Dat wordt weer geen quick shower.
Opstijgen en afstijgen vandaar de liefde voor Friesquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er kan geen lief woordje of kusje af, wat een liefde hè? Het is een kwestie van pompen en afstijgen, meer is het niet.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:42 schreef Ziet het volgende:
volgens mij is het syndroom van down zelfs maar half gelukt bij hem
*krant belt*quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:46 schreef T-lex het volgende:
Amanda onder de douche...
Hij is in ieder geval sympathieker. Simpel, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:47 schreef Kinga het volgende:
Ik moet ook lachen om Kenneth, vind hem iig veel leuker dan Brian, zover dat gaat
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Wat zien jullie toch in Kenniet? Hij is te stom om voor de duvel te dansen. Ik zag hem gisteren flippen toen hij tegen Huub tekeer ging, hij is net zo agressief als Brian, engerd.
Ik moet alleen lachen om zijn absolute stupiditeit.
En daar heeft hij, net als broerlief, pilletjes voor nodig om die agressie in toom te houden. Zeker nu hij niet de hele dag kan blowen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:54 schreef Ziet het volgende:
hij is ook agressiefmaar hij zal wel te horen hebben gekregen dat ie zich in moet houden
dat zie je nu ook, want eigenlijk vindt ie homo's helemaal niks
en toch zal ie er nu wel mee moeten praten
komisch dus
Heeft ie dat gezegd? En hoe valt dat te rijmen met die twee stiefhomo's op de Antillen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:54 schreef Ziet het volgende:
dat zie je nu ook, want eigenlijk vindt ie homo's helemaal niks
nouwwwwww moet je niet zeggen hoor.......dit kindje van god is verbaal heel sterk en daarom heeft zijn broertje hem nu als versterking; ben benieuwd of hij dit weekend nog uit de kast komt, deze latente homo.Ik zeg een huwelijk tussen Rikwaldo en kenniebennieboyquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Wat zien jullie toch in Kenniet? Hij is te stom om voor de duvel te dansen. Ik zag hem gisteren flippen toen hij tegen Huub tekeer ging, hij is net zo agressief als Brian, engerd.
Ik moet alleen lachen om zijn absolute stupiditeit.
Edit: Hij hoort en ziet zichzelf net zo graag als zijn infantiele broer.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd? En hoe valt dat te rijmen met die twee stiefhomo's op de Antillen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |