Vervolg van:
[COS # 3525] Carry on...Er stond voor vanavond een stemming op de agenda. Die stemming zou gaan over het kiezen van een trouwjurk voor Claire. Er komt een brief de villa binnen, helaas - geen stemming. Amanda mag gewoon mee zónder stemming. Amanda is blij en zegt: "Dan wordt het tenminste wél een mooie jurk." Claire baalt dat Amanda mee moet. Ze wilde met haar moeder gaan. Claire lacht als een boer met kiespijn. Later loopt ze met Huub naar buiten, naar de paarden en moet huilen. "Ik vind Amanda gewoon een stom kind", zegt Claire. En huilt verder.
![]()
![]()
Huub verklapt dat hij mama Claire heeft uitgenodigd voor 2 uur bij 'Le Mariage' . Het was een verassing maar aangezien Claire dit slechte nieuws heeft gekregen dat Amanda mee mag de jurk uitzoeken, verklapt hij het toch.
![]()
Jaap heeft last van zijn hart. TV-moment of voor het eggie? Maar Jaap overleeft het.
![]()
Binnen vertelt Claire tegen Brian en Amanda dat ze het niet leuk vindt dat Amanda mee gaat.. Amanda: "Nou ik vind het wel leuk, lekker winkelen." De rattenclub heeft dikke lol om het verdriet van Claire. Brian stelt voor dat Amanda ook nog een vriendin mee neemt, Gaby bijvoorbeeld.
De rattenclub gaat naar de slaapkamer en hebben lol om Claire. Huub en co zitten boven en praten over het spel. Huub heeft het hoogste woord, de rest hoort toe. Huub gaat ook nog even naar de FEBO.
Onderbroekenlol in de slaapkamer. Kennie met pruik van Richel.
![]()
![]()
Huub komt terug van achter. Hij heeft geregeld dat Claire's moeder ook in Purmerend is, bij Le Mariage.
Huub: "Dat is helemaal zuur voor Amanda, want die heeft - waar het DGK betreft - een slechte relatie met haar moeder." Huub hoopt dat Claire Amanda daar jaloers mee maakt. Claire moet huilen, zo blij is ze dat Huub dit geregeld heeft.
![]()
Claire loopt naar beneden en vertelt Amanda daat haar moeder mee gaat. Amanda reageert niet blij, ze zegt cynisch: "Goh, leuk, dan ontmoet ik je moeder ook een keer." En StreamLock - niet duidelijk waarom.
Amanda is niet blij met de boodschap van Claire en zet haar ontevreden hoofd op.
![]()
Claire is opgelucht:
![]()
Huub en Claire gaan even buiten wandelen. Huub probeert Claire ervan te overtuigen dat ze Amanda moet taggen met het feit dat haar moeder wel komt en die van Amanda niet. En daar waren we gebleven.
[ Bericht 99% gewijzigd door Spaarne op 12-04-2008 00:06:25 ]