Ach, meestal is het andersom toch?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En de grootste kneus van de kooi ligt nog op bed te slapen.
Brian en Jaap doen er ten minste nog iets aan om ietwat op de streams te laten zien.
Als we het dan toch over losers hebben...
Mwah, normaal gesproken is het andersom.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Brian en Jaap doen er ten minste nog iets aan om ietwat op de streams te laten zien.
ik weet hem.. ik weet hem.... mag ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:39 schreef Ziet het volgende:
wat doet brian om iets op de streams te laten zien?
de krant lezen?
zijn bed opmaken/laten luchten en er een bontje overheen gooien?
Over het algemeen zijn het de ratten die niet het bed uit te roken zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En niet te vergeten konijnen en onze oren teisteren met zijn "gitaarspel".quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:40 schreef Desii het volgende:
ik weet hem.. ik weet hem.... mag ik![]()
gesprekken afluisteren![]()
nr 5 krijgt een lollyquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn het de ratten die niet het bed uit te roken zijn.
normaal zijn het de kubatzen die er niet uit geslagen worden (4)quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
alsof Brian elke morgen op tijd eruit is om "streams" te maken.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joris is ook topquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:48 schreef Smash-it het volgende:
K: Ik vind Joris echt een topgozer. Heel anders dan Huub. Hele normale gozer. Kan het heel goed met hem vinden..
S beaamt dat Joris top is.
Het zijn gewoon topbroers en allebei leuk. Joris is hooguit iets lekkerder.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:48 schreef Smash-it het volgende:
K: Ik vind Joris echt een topgozer. Heel anders dan Huub. Hele normale gozer. Kan het heel goed met hem vinden..
S beaamt dat Joris top is.
kan niet in m'n pm box komen dus as je je adres hier ff neerzet is ie er maandagquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
alsof Brian elke morgen op tijd eruit is om "streams" te maken.![]()
als hij uberhaupt al iets toevoegt.
JEUH!
[ afbeelding ]
Joris zijn ogenquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:50 schreef Desii het volgende:
[..]
Joris is ook top![]()
Maar Huppel ook (jammer dat z'n ego wel eens teveel opspeelt)
Prosacquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:53 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kan niet in m'n pm box komen dus as je je adres hier ff neerzet is ie er maandag
Enige goede aan jou is je logo en dat je FC Groningen fan bent, maar voor de rest heb je ook weinig nuttigs te melden op dit forum, behalve steeds persoonlijk op mij te reageren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
alsof Brian elke morgen op tijd eruit is om "streams" te maken.![]()
als hij uberhaupt al iets toevoegt.
JEUH!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |