"quote:
die jongen heeft totaal geen algemene ontwikkeling. Hij komt niet verder dan sex gerelateerde onderwerpen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:09 schreef ruby het volgende:
Ricardo heeft nog nooit van Berkel en Rodenrijs gehoord.
tuurlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik die nep Antilliaan afmaken........pleaaaaase?![]()
![]()
Houwezo !quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:09 schreef ruby het volgende:
Ricardo heeft nog nooit van Berkel en Rodenrijs gehoord.
Ah, dank je. Als hij dat hok als verliezer heeft verlaten neem ik hem wel mee de Dom op, als troostprijs.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:12 schreef Nomrc2 het volgende:
tuurlijk
maar wel op je eigen verantwoording
Is Amanda nu al weer terug?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:19 schreef Nomrc2 het volgende:
ach der is ook een prostituee aangeschoven
Laat maar komenquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:17 schreef ruby het volgende:
Jaap benadrukte net dat het een hele gezellige BBQ gaat worden. Ricardo antwoordde daar weer op dat 't "het" BBQ van het jaar wordt.
Terror dus?
zwijmelen..quote:
Voelt groots hè?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:15 schreef noekje het volgende:
* noekje voelt zich een vuige Huubgroupie.
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
![]()
Huub heeft zich op vele manieren "neergezet", voor mij de terechte winnaar
En de grootste kneus van de kooi ligt nog op bed te slapen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
Die kneuzen Jaap en Brian betrekken zelfs de glazenwasser in het spel door te vragen of het huwelijk van Huub en Claire oprecht is, losers.
Heeft Kenniet foundation op, hij is plotseling zo bruin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |