quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian: de man met de witte armband, de strijder tegen armoede, de man die de wereldgeschiedenis een andere wending gaat geven, de nieuwe Messias misschien wel.
?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
welnee hij heeft toch 2 pleegvaders die homo zijn
quote:
hij heeft er onlangs nog contact mee gehad. Zij wonen op Bonaire volgens mij.quote:
Zoiets vermoedde ik dus al, wat is het toch een loser. Mooi dat Wiki dit soort dingen goed in de gaten houdt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef Spaarne het volgende:
Brian: de man met de witte armband, de strijder tegen armoede, de man die de wereldgeschiedenis een andere wending gaat geven, de nieuwe Messias misschien wel.
nou gefliciteerd dan maarquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
![]()
Huub heeft zich op vele manieren "neergezet", voor mij de terechte winnaar
Ja klopt, en Jan-Willem de kok was er op bezoek.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij heeft er onlangs nog contact mee gehad. Zij wonen op Bonaire volgens mij.
Thanx Desii, idd mooie caps. Op sommige is goed te zien dat Huub echt een jasje heeft uitgedaan, wat een jong koppie.quote:
Dank jequote:
heb ik wat gemist ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij heeft er onlangs nog contact mee gehad. Zij wonen op Bonaire volgens mij.
wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gedateerdquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik schrijf zelf ook op Wikipedia. En ik had die pagina van Brian Kubatz al een keer voorbij zien komen. Brian heeft hem - voordat hij in de kooi zat - al aangemaakt. In de pagina afficheerde hij zichzelf als dichter. En noemde hij zijn deelname aan dat project bij het Vondelpark (naam helaas vergeten). Op Wikipedia worden wel vaker pagina's aangemaakt door mensen zelf, waarin ze vertellen hoe goed en belangrijk ze zijn. Vaak zijn dat kinderen tot een jaar of 12 a 14. Kindsterretjes die zichzelf neerzetten als zanger bijvoorbeeld. Als de persoon in de ogen van Wikipedia niet belangrijk genoeg is, dan wordt die pagina verwijderd vanwege 'vanity' ofwel 'ijdelheid'. Dat is dus ook wat er met de door Brian aangemaakte pagina is gebeurd. Brian had het ook vóór de Kooi blijkbaar al hoog in de bol. Brian: de man met de witte armband, de strijder tegen armoede, de man die de wereldgeschiedenis een andere wending gaat geven, de nieuwe Messias misschien wel.
Huub IS DGK en mag voor mij winnenquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
![]()
Huub heeft zich op vele manieren "neergezet", voor mij de terechte winnaar
en als ie verliest ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Huub IS DGK en mag voor mij winnen![]()
![]()
quote:
doet ie heul nietquote:
Hij lijkt weer wat saggo vandaagquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
Ricardo probeert een gesprek aan te knopen met Brian maar hij trekt zijn bek niet open. Hij is echt alleen maar geinteresseerd in zichzelf.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:08 schreef Nomrc2 het volgende:
der zitten een boer, een travestiet en een antilliaan aaan een tafel....................wachtende op de Ster van de show
wie maakt 'm af
Mag ik die nep Antilliaan afmaken........pleaaaaase?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:08 schreef Nomrc2 het volgende:
der zitten een boer, een travestiet en een antilliaan aaan een tafel....................
wie maakt 'm af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |