Er kan geen lief woordje of kusje af, wat een liefde hè? Het is een kwestie van pompen en afstijgen, meer is het niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:29 schreef T-lex het volgende:
Hebben ze al geneukt dan? Ze liggen wel hand in hand hé BQ.![]()
En volgens mij gaan ze nu een tentje bouwen.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:32 schreef ruby het volgende:
Kenneth vond die kok van gisteren een lekkere gozer?
Ik zeg: stap onder de douche en pak een washand!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:32 schreef Marrije het volgende:
Ricardo: je moet een hele lichte scrub hebben voor je gezicht, je moet die van L'oréal halen, die is ook niet zo duur, iets van 18 euro.
18 euro voor een scrub!
Net zo eng als Brian, misschien nog wel enger.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:34 schreef ruby het volgende:
Ricardo snapt precies wat Kenneth bedoelt.![]()
Kenneth lacht heel eng.
Brian is ook lachwekkend op zijn manier.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:35 schreef Ziet het volgende:
volgens mij hadden ze beter kenneth in de kooi kunnen doen,
daar hadden we veel meer om kunnen lachen dan om brian
+1quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:35 schreef Ziet het volgende:
volgens mij hadden ze beter kenneth in de kooi kunnen doen,
daar hadden we veel meer om kunnen lachen dan om brian
Maar ja, die ligt nog met z'n vieze stinkpik in z'n nest te rotten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:39 schreef Ziet het volgende:
kenneth wilde toch brian de boodschappenlijst laten invullen omdat die er verstand van heeft?
Waterhoofd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:40 schreef MissSomebody het volgende:
Lichterlijke platte hasses heb Kannie.......
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:40 schreef MissSomebody het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:41 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft over 20 minuten autorijles. Dat wordt weer geen quick shower.
Opstijgen en afstijgen vandaar de liefde voor Friesquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er kan geen lief woordje of kusje af, wat een liefde hè? Het is een kwestie van pompen en afstijgen, meer is het niet.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:42 schreef Ziet het volgende:
volgens mij is het syndroom van down zelfs maar half gelukt bij hem
*krant belt*quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:46 schreef T-lex het volgende:
Amanda onder de douche...
Hij is in ieder geval sympathieker. Simpel, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:47 schreef Kinga het volgende:
Ik moet ook lachen om Kenneth, vind hem iig veel leuker dan Brian, zover dat gaat
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Wat zien jullie toch in Kenniet? Hij is te stom om voor de duvel te dansen. Ik zag hem gisteren flippen toen hij tegen Huub tekeer ging, hij is net zo agressief als Brian, engerd.
Ik moet alleen lachen om zijn absolute stupiditeit.
En daar heeft hij, net als broerlief, pilletjes voor nodig om die agressie in toom te houden. Zeker nu hij niet de hele dag kan blowen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:54 schreef Ziet het volgende:
hij is ook agressiefmaar hij zal wel te horen hebben gekregen dat ie zich in moet houden
dat zie je nu ook, want eigenlijk vindt ie homo's helemaal niks
en toch zal ie er nu wel mee moeten praten
komisch dus
Heeft ie dat gezegd? En hoe valt dat te rijmen met die twee stiefhomo's op de Antillen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:54 schreef Ziet het volgende:
nouwwwwww moet je niet zeggen hoor.......dit kindje van god is verbaal heel sterk en daarom heeft zijn broertje hem nu als versterking; ben benieuwd of hij dit weekend nog uit de kast komt, deze latente homo.Ik zeg een huwelijk tussen Rikwaldo en kenniebennieboyquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:53 schreef beequeen het volgende:
Wat zien jullie toch in Kenniet? Hij is te stom om voor de duvel te dansen. Ik zag hem gisteren flippen toen hij tegen Huub tekeer ging, hij is net zo agressief als Brian, engerd.
Ik moet alleen lachen om zijn absolute stupiditeit.
Edit: Hij hoort en ziet zichzelf net zo graag als zijn infantiele broer.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd? En hoe valt dat te rijmen met die twee stiefhomo's op de Antillen?
ja ja........maar hij keek wel stiekem naar rikwaldo zijn siliconenbilletjes ennn die kok vond hij een lekkere vent.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
hij wilde toch ook niet bij ricardo in het bed
Hoef je nog geen hekel te hebben aan homos.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
hij wilde toch ook niet bij ricardo in het bed
Zeker in Ricardo z'n reet?quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:
Volgens Kenniet ligt het bed van Ricardo prettiger, hij heeft daar een betere uitkijkhoek.
Nou, geef mijn portie maar aan Fikkie. Dit is te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:53 schreef MissSomebody het volgende:
Wat een übernerdo is het ook, met zijn okeiiii okeiiiiiii, weetju weetju weetju
[ afbeelding ]
Figuren die beweren dat ze homo's helemaal niets vinden, vind ik verdacht.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:54 schreef Ziet het volgende:
[..]
hij is ook agressief
maar hij zal wel te horen hebben gekregen dat ie zich in moet houden
komisch dus
Van Brian z'n tampeloerus ofzo?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:09 schreef Dementor het volgende:
Nu weet ik ook meteen hoe dellie aan die bruine kleur komt.
Die foundation komt uit een ander potje
Hij zei 'relaxte' vent.. Maar goed, dat terzijdequote:Op zaterdag 12 april 2008 13:03 schreef ericahysterica het volgende:
ennn die kok vond hij een lekkere vent.
Kennet is net Netty!quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:40 schreef MissSomebody het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:16 schreef mazaru het volgende:
Net wel even moeten lachen om een stukje op Nowlive![]()
Uiteindelijk zal Amanda zelf voor dinsdag (i.o.v) de handdoek in de ring gooien en zeggen dat zij Claire en haar moeder dan maar alleen laat gaan. Op zich erg mooi bedacht want zo sla je 2 vliegen in 1 klap. Claire en moeders blij, en Amanda die overkomt als toch wel erg lief en sociaal. Maar gezichten kunnen soms meer zeggen dan woorden en Amanda haar gezicht straalde gisteren alles behalve blijdschap uit. Jaap gaf uiteindelijk een bevestiging en zei iets over streamers etc. waarop meteen een streamlock volgende. Nowlive mag dan wel een vies woord zijn, maar het is net als een boxershort….het wordt wel bekeken
Ja dat bedoel ik dus ook, dan is die Kenneth sowieso socialer, knoopt een praatje aan met iedereen en biedt de glazenwassers wat te drinken aan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:40 schreef PeterNB het volgende:
Wat een sociaal persoon is Bwian toch ook. Kom je als gast aan de ontbijttafel
blijft meneer ongeinteresseerd in zijn krantje neuzen............
Bwian zal die jongen wel als 'de vijand' zien.......quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus ook, dan is die Kenneth sowieso socialer, knoopt een praatje aan met iedereen en biedt de glazenwassers wat te drinken aan.
mensen kunnen lerenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:54 schreef Ziet het volgende:
[..]
hij is ook agressief
maar hij zal wel te horen hebben gekregen dat ie zich in moet houden
komisch dus
Vriend van Huub, Sebastiaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mensen kunnen leren
brian was eerst ook zo homofobic als de pest
btw wie is die boer aan tafel ?
ja kennyboy komt op mij veel vriendelijker overquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus ook, dan is die Kenneth sowieso socialer, knoopt een praatje aan met iedereen en biedt de glazenwassers wat te drinken aan.
welnee hij heeft toch 2 pleegvaders die homo zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
mensen kunnen leren
brian was eerst ook zo homofobic als de pest
btw wie is die boer aan tafel ?
Ik schrijf zelf ook op Wikipedia. En ik had die pagina van Brian Kubatz al een keer voorbij zien komen. Brian heeft hem - voordat hij in de kooi zat - al aangemaakt. In de pagina afficheerde hij zichzelf als dichter. En noemde hij zijn deelname aan dat project bij het Vondelpark (naam helaas vergeten). Op Wikipedia worden wel vaker pagina's aangemaakt door mensen zelf, waarin ze vertellen hoe goed en belangrijk ze zijn. Vaak zijn dat kinderen tot een jaar of 12 a 14. Kindsterretjes die zichzelf neerzetten als zanger bijvoorbeeld. Als de persoon in de ogen van Wikipedia niet belangrijk genoeg is, dan wordt die pagina verwijderd vanwege 'vanity' ofwel 'ijdelheid'. Dat is dus ook wat er met de door Brian aangemaakte pagina is gebeurd. Brian had het ook vóór de Kooi blijkbaar al hoog in de bol. Brian: de man met de witte armband, de strijder tegen armoede, de man die de wereldgeschiedenis een andere wending gaat geven, de nieuwe Messias misschien wel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 09:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vanity zit op nowlive is een die hard fan van brian
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian: de man met de witte armband, de strijder tegen armoede, de man die de wereldgeschiedenis een andere wending gaat geven, de nieuwe Messias misschien wel.
?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
welnee hij heeft toch 2 pleegvaders die homo zijn
quote:
hij heeft er onlangs nog contact mee gehad. Zij wonen op Bonaire volgens mij.quote:
Zoiets vermoedde ik dus al, wat is het toch een loser. Mooi dat Wiki dit soort dingen goed in de gaten houdt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef Spaarne het volgende:
Brian: de man met de witte armband, de strijder tegen armoede, de man die de wereldgeschiedenis een andere wending gaat geven, de nieuwe Messias misschien wel.
nou gefliciteerd dan maarquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
![]()
Huub heeft zich op vele manieren "neergezet", voor mij de terechte winnaar
Ja klopt, en Jan-Willem de kok was er op bezoek.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij heeft er onlangs nog contact mee gehad. Zij wonen op Bonaire volgens mij.
Thanx Desii, idd mooie caps. Op sommige is goed te zien dat Huub echt een jasje heeft uitgedaan, wat een jong koppie.quote:
Dank jequote:
heb ik wat gemist ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hij heeft er onlangs nog contact mee gehad. Zij wonen op Bonaire volgens mij.
wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gedateerdquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:48 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik schrijf zelf ook op Wikipedia. En ik had die pagina van Brian Kubatz al een keer voorbij zien komen. Brian heeft hem - voordat hij in de kooi zat - al aangemaakt. In de pagina afficheerde hij zichzelf als dichter. En noemde hij zijn deelname aan dat project bij het Vondelpark (naam helaas vergeten). Op Wikipedia worden wel vaker pagina's aangemaakt door mensen zelf, waarin ze vertellen hoe goed en belangrijk ze zijn. Vaak zijn dat kinderen tot een jaar of 12 a 14. Kindsterretjes die zichzelf neerzetten als zanger bijvoorbeeld. Als de persoon in de ogen van Wikipedia niet belangrijk genoeg is, dan wordt die pagina verwijderd vanwege 'vanity' ofwel 'ijdelheid'. Dat is dus ook wat er met de door Brian aangemaakte pagina is gebeurd. Brian had het ook vóór de Kooi blijkbaar al hoog in de bol. Brian: de man met de witte armband, de strijder tegen armoede, de man die de wereldgeschiedenis een andere wending gaat geven, de nieuwe Messias misschien wel.
Huub IS DGK en mag voor mij winnenquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:56 schreef Margo37 het volgende:
[..]
![]()
Huub heeft zich op vele manieren "neergezet", voor mij de terechte winnaar
en als ie verliest ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Huub IS DGK en mag voor mij winnen![]()
![]()
quote:
doet ie heul nietquote:
Hij lijkt weer wat saggo vandaagquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
Ricardo probeert een gesprek aan te knopen met Brian maar hij trekt zijn bek niet open. Hij is echt alleen maar geinteresseerd in zichzelf.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:08 schreef Nomrc2 het volgende:
der zitten een boer, een travestiet en een antilliaan aaan een tafel....................wachtende op de Ster van de show
wie maakt 'm af
Mag ik die nep Antilliaan afmaken........pleaaaaase?quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:08 schreef Nomrc2 het volgende:
der zitten een boer, een travestiet en een antilliaan aaan een tafel....................
wie maakt 'm af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |