Maar toch handel je niet conform de regels. Zeker omdat je het gejank van Meki laat staanquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan, hoor. Lang en breed.
Ik mag het gejank van Meki niet wegmodden. Lijkt me ook onzin.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar toch handel je niet conform de regels. Zeker omdat je het gejank van Meki laat staan
Dat je een bash topic zoals dit nu verworden open laat. Als mod hoor je dan dat topic te sluiten en het opruimen en eventueel weer opstellen over te laten aan een NWS modquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mag het gejank van Meki niet wegmodden. Lijkt me ook onzin.
En dat spreekt toch wel uit mijn reactie op hem?
En wat is er niet conform de regels?
Er worden ook wel eens gastslotjes geplaatst, is toch ook modden?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik mag het gejank van Meki niet wegmodden. Lijkt me ook onzin.
En dat spreekt toch wel uit mijn reactie op hem?
En wat is er niet conform de regels?
Je hoeft het niet eens te zijn met die regels. Maar als deze er zijn moeten ze door iedereen nageleefd worden dus ook door Modsquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:15 schreef Floripas het volgende:
Ik begrijp overigens dat iedereen die zich zo druk maakt om of mijn topic aan de regels voldoet voorstander is van diezelfde regels? Anders zou je niet zo'n moeite doen om die te helpen handhaven.
Doe niet alsof je dom bent. Het gaat om consequentie. De NWS-mods sluiten alle topics die ook maar in de verste verte moslim-gerelateerd zijn, maar sluiten hun ogen voor topics waar wangedrag van autochtonen besporken wordt. Dat is inconsequent en in strijd met het nieuwe beleid. Kennelijk moet het nieuwe beleid geherformuleerd worden: geen negatief over moslims meer, negatief nieuws over andere groepen mag wel nog.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:15 schreef Floripas het volgende:
Ik begrijp overigens dat iedereen die zich zo druk maakt om of mijn topic aan de regels voldoet voorstander is van diezelfde regels? Anders zou je niet zo'n moeite doen om die te helpen handhaven.
Regels zijn nu eenmaal regels hequote:Op zaterdag 12 april 2008 17:15 schreef Floripas het volgende:
Logisch dat er geageerd wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:15 schreef Floripas het volgende:
Dat hoor ik helemaal niet te doen. Dat moet ik doen in C&H.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat je een bash topic zoals dit nu verworden open laat. Als mod hoor je dan dat topic te sluiten en het opruimen en eventueel weer opstellen over te laten aan een NWS mod
Ja, in het geval van goatse of IRL-gegevens. Maar ik heb in NWS nog nooit een slotje geplaatst, dus ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er worden ook wel eens gastslotjes geplaatst, is toch ook modden?
Onzin. Als je het gaat gebruiken ben je het er mee eens.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te zijn met die regels. Maar als deze er zijn moeten ze door iedereen nageleefd worden dus ook door Mods
Ik hoef dat nieuwe beleid helemaal niet te handhaven. Dat doet NWS zelf maar.quote:Zeker door Mods want deze zijn aangesteld om te helpen om deze regels te handhaven
Gastslotjes plaatsen mag je ook buiten C&H. Het opruimen en het eventueel weer openen van het topic dat mag je niet dat is een taak van de NWS mods.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:22 schreef Floripas het volgende:
Dat hoor ik helemaal niet te doen. Dat moet ik doen in C&H.
He, heb niets gedaan. Dat krijg je als je topic gegijzeld wordt en je er als Mod niet tegen optreedquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:22 schreef Floripas het volgende:
En het is geen bashtopic geworden, jullie hebben het een bashtopic gemáákt. Bedankt, hè?
Dat lees ik anders niet in de MED. Ik lees daar dat topics die bedoeld zijn om extremisten te bashen op slot gaan. Waar lees jij in mijn OP dat dat mijn intentie is?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:18 schreef StemDesVolks het volgende:
[..]
Doe niet alsof je dom bent. Het gaat om consequentie. De NWS-mods sluiten alle topics die ook maar in de verste verte moslim-gerelateerd zijn, maar sluiten hun ogen voor topics waar wangedrag van autochtonen besporken wordt. Dat is inconsequent en in strijd met het nieuwe beleid. Kennelijk moet het nieuwe beleid geherformuleerd worden: geen negatief over moslims meer, negatief nieuws over andere groepen mag wel nog.
Ik? Ik heb niks verzonnen, hoor. Hoe kom je d'r bij.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Regels zijn nu eenmaal regels he![]()
Als dan blijkt dat degenen die die nieuwe regels verzonnen hebben, zich er zelf niet aan houden, dan is het wel duidelijk (al was dat daarvoor ook wel overduidelijk) dat er met 2 maten gemeten wordt helaas.
Goatse e.d. zijn in strijd met de regels. Dat topic ook.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, in het geval van goatse of IRL-gegevens. Maar ik heb in NWS nog nooit een slotje geplaatst, dus ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen.
Dus als jouw fiets wordt gestolen, hetgeen jij onrechtbvaardig vindt, ga jij ervoor zorgen dat de fiets van je buurman ook wordt gejat, want gelijke monniken, gelijke kappen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Logisch dat er geageerd wordt.
Zegt monniken en kappen je iets?
Ik beweer ook nergens dat jij die verzonnen hebt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik? Ik heb niks verzonnen, hoor. Hoe kom je d'r bij.
Wat weet jij nu van de huidige policy wat betreft gastmodden?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gastslotjes plaatsen mag je ook buiten C&H. Het opruimen en het eventueel weer openen van het topic dat mag je niet dat is een taak van de NWS mods.
[..]
Wat een onzin, die OP is helemaal niet positief over moslims.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:25 schreef StemDesVolks het volgende:
Veelzeggend is ook dat topic open blijft: Allochtone Paboers worden vaak afgewezen bij zoektocht stage . Over stoute autochtonen die allochtonen discrimineren mag wel gesproken worden, maar over ministers die terreurorganisaties subsidieren, kinderen die met Jodenhaat geindoctrineerd worden, moskeevoorzittes die ongelovigen honden noemen, een rechterlijke uitspraak in het voordeel van Wilders, etc., mag geen woord gerept worden. Verandder NWS dan in KIZ, Kop In Zand; alleen voor positief nieuws over allochtonen en negatief nieuws over autochtonen.
Kon je geen krommere vergelijking bedenken?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus als jouw fiets wordt gestolen, hetgeen jij onrechtbvaardig vindt, ga jij ervoor zorgen dat de fiets van je buurman ook wordt gejat, want gelijke monniken, gelijke kappen?
Lees nog maar eens dan:quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat lees ik anders niet in de MED. Ik lees daar dat topics die bedoeld zijn om extremisten te bashen op slot gaan.
Je topic had betrekking op racisme/extremisme en na een paar posts kwam Meki al opdagen met een overtrokken reactie. Het moet dus op slot.quote:Op donderdag 10 april 2008 21:43 schreef gronk het volgende:
We willen het graag een beetje leuk houden in NWS, dus het zoveelste topic over wat er nu weer mis is met moslims, islamisten, allochtone danwel autochtone reljeugd, religie en nog zo wat dingen, waarvan je na twee posts al kunt zien dat 't het zoveelste bashtopic wordt, dat soort topics gaan vanaf nu direct op slot.![]()
Typische overtrokken reacties die d'r voor zorgen dat een normaal topic verandert in een bashtopic: zelfde verhaal, weg d'rmee.![]()
Waar lees je dat in de OP van pakweg dit topic: Sinterklaas Koenders spekt Jihad Nergens. Toch ging het op slot.quote:Waar lees jij in mijn OP dat dat mijn intentie is?
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kon je geen krommere vergelijking bedenken?
Moet ik je het nog uit leggen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:29 schreef Floripas het volgende:
Wat weet jij nu van de huidige policy wat betreft gastmodden?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
Goatse e.d. zijn in strijd met de regels. Dat topic ook.
Simpel...
Consequentie...
Dus...
Mijn topic had betrekking op wanbeleid rond pesterijen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:31 schreef StemDesVolks het volgende:
[..]
Lees nog maar eens dan:
[..]
Je topic had betrekking op racisme/extremisme en na een paar posts kwam Meki al opdagen met een overtrokken reactie. Het moet dus op slot.
[..]
Ik lees die TT: sinterklaas en Jihadquote:Waar lees je dat in de OP van pakweg dit topic: Sinterklaas Koenders spekt Jihad Nergens. Toch ging het op slot.
Dat zijn forumwijde regels. Dit is een nieuwe subforumpolicy.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Moet ik je het nog uit leggen?
O, nee ik laat het wel over een een andere user die het heel goed verwoord
[..]
Conclusie: je snapt er geen moer van.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo?
Jou overkomt daad A
Jij vindt daad A onrechtvaardig
Jij ziet dat iemand iets heeft dat jou door daad A onmogelijk is gemaakt
Dan wil jij ook dat iemand anders daad A overkomt.
Conclusie: je bent stiekem voorstander van A.
Het is negatief over autochtonen (want die discrimineren). En dus blijft het open. Hypocriet beleid.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat een onzin, die OP is helemaal niet positief over moslims.
Huh? Dat spreekt de OP juist heel erg tegen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:44 schreef StemDesVolks het volgende:
[..]
Het is negatief over autochtonen (want die discrimineren). En dus blijft het open. Hypocriet beleid.
Er is nog geen mod langsgeweest in het topic, hoor. Je had ook gewoon even een modje kunnen PM'en, maar nee, je moest gaan zeiken en mieren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Conclusie: je snapt er geen moer van.
Fietsendiefstal vergelijken met het met 2 maten modden en inconsquentie
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn topic had betrekking op wanbeleid rond pesterijen.
Met een andere TT blijft'ie wel open denk je?quote:Ik lees die TT
En hier gaat het dus wel om consequentie, dus ook over gronks beslissingen.quote:Maar verder ga ik dus niet over Gronks beslissingen.
De intentie van het topic was dan misschien wel goed, echter kwam meki na een paar post al met zijn gebash en DAT is in strijd met de nieuwe regels en DAAROM moet ie op slot volgens die nieuwe regels.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn topic had betrekking op wanbeleid rond pesterijen.
[..]
Ik lees die TT: sinterklaas en Jihad
Maar verder ga ik dus niet over Gronks beslissingen.
GewoneMan, ten eerste is Gronk er niet, ten tweede denk ik dat met een andere OP hij wel open was geweest al kan ik niet in Gronks hoofd kijken want ik ben hem niet, en ten derde heb je ongetwijfeld iets beters te doen dan je eigen ban te verlengen met zeikerij.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:46 schreef StemDesVolks het volgende:
[..]
En dat topic had betrekking op wanbeleid rond ontwikkelingshulp.
[..]
Met een andere TT blijft'ie wel open denk je?
[..]
En hier gaat het dus wel om consequentie, dus ook over gronks beslissingen.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
GewoneMan, ten eerste is Gronk er niet, ten tweede denk ik dat met een andere OP hij wel open was geweest al kan ik niet in Gronks hoofd kijken want ik ben hem niet, en ten derde heb je ongetwijfeld iets beters te doen dan je eigen ban te verlengen met zeikerij.
Vermoedens, maar niet te bewijzen dus.quote:
Het bericht past in gronks straatje. Dus blijft het topic open. Simple as that.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Huh? Dat spreekt de OP juist heel erg tegen.
Omzin. In dat topic wordt vrij weinig geageerd tegen discriminatie, hoor. Heb je 't gelezen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:52 schreef StemDesVolks het volgende:
[..]
Het bericht past in gronks straatje. Dus blijft het topic open. Simple as that.
Ik zeik en mier niet; ik (en anderen met mij) wijzen alleen maar op het inconsequente wanbeleid hier.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er is nog geen mod langsgeweest in het topic, hoor. Je had ook gewoon even een modje kunnen PM'en, maar nee, je moest gaan zeiken en mieren.
I know that! Maar waarom zou jij (als gastmod) bijvoorbeeld wel een tubgirl of goatse topic op slot gooien en dat bewuste topic niet?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:58 schreef Floripas het volgende:
Voor de laatste maal: ik mod niet in NWS.
Omdat het topic m.i. niet tegen de regels ingaat, dus dat laat ik over aan een mod van dit forum.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
I know that! Maar waarom zou jij (als gastmod) bijvoorbeeld wel een tubgirl of goatse topic op slot gooien en dat bewuste topic niet?
Beiden zijn immers tegen de regels. En of dat nou forumwijde regels zijn of subforumspecifieke regels maakt in deze niks uit.
Oke dan ben je een gewone user maar dan hoor je aan de geldende regels de houden en had je zo'n topic nooit geopendquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:58 schreef Floripas het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat het topic m.i. niet tegen de regels ingaat, dus dat laat ik over aan een mod van dit forum.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De intentie van het topic was dan misschien wel goed, echter kwam meki na een paar post al met zijn gebash en DAT is in strijd met de nieuwe regels en DAAROM moet ie op slot volgens die nieuwe regels.
Indien reactie meki<======>reactie (bijv.) GewoneMan dan was dat topic allang op slot geweest...
Hoezo heb jij niets te maken met de regels die je collega's verzinnen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:07 schreef Floripas het volgende:
Bijvoorbeeld iemand die er daadwerkelijk iets mee te maken heeft en wil hebben?
Haha, het hele bericht gaat over discriminatie van allochtonen. Je geloofwaardigheid is echt nul nu. En triest trouwens om mij te laten bannen, kon je het niet meer aan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omzin. In dat topic wordt vrij weinig geageerd tegen discriminatie, hoor. Heb je 't gelezen?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:12 schreef dlevae het volgende:
[..]
Haha, het hele bericht gaat over discriminatie van allochtonen. Je geloofwaardigheid is echt nul nu. En triest trouwens om mij te laten bannen, kon je het niet meer aan?
Gronk, waarom doe je je onder dit account voor als een simpel vrouwtje? Beetje freaky hoor. En het topic was ook niet open gebleven met een andere OP of TT. Dat was nl. niet de reden van het slotje. Het topic ging op slot omdat het niet in gronks straatje past. Kijk maar naar de slotjeslijst onderaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
GewoneMan, ten eerste is Gronk er niet, ten tweede denk ik dat met een andere OP hij wel open was geweest al kan ik niet in Gronks hoofd kijken want ik ben hem niet, en ten derde heb je ongetwijfeld iets beters te doen dan je eigen ban te verlengen met zeikerij.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:13 schreef dlevae het volgende:
[..]
Gronk, waarom doe je je onder dit account voor als een simpel vrouwtje?
Omdat dat afspraken zijn binnen de crew misschien? Ja, zou kunnen hoor. Het zou bijvoorbeeld zomaar kunnen dat als Floripas in NWS topics inhoudelijk gaat modden op andere dingen dan spam en goatse/tubgirlshit ik haar persoonlijk een schop verkoop omdat dat gewoon níet de bedoeling is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
I know that! Maar waarom zou jij (als gastmod) bijvoorbeeld wel een tubgirl of goatse topic op slot gooien en dat bewuste topic niet?
En dat doet het dus wél.quote:Beiden zijn immers tegen de regels. En of dat nou forumwijde regels zijn of subforumspecifieke regels maakt in deze niks uit.
Oh, je had het al heropend. Maar goed, het is dan ook een POL topic.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
Typisch dat deze post in NWS gesloten werd, maar in POL gewoon blijft staan...
quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit potentiele goede topic over een zeer trieste kwestie wordt door Meki gegijzeld om zijn anti wilders ideeen weer te uit te dragen
Waspiks racisme was structureel en werd onderschat
quote:Op zondag 13 april 2008 11:11 schreef gronk het volgende:
[..]
Twee voorspelbare reacties van meki, dat heet tegenwoordig al een 'gijzeling'? Ik vind wat er verderop in 't topic gebeurde veel triester.
Overigens vind ik dit wel een heel aardig topic, want er zit heel veel in:
-reljeugd.
-instanties die niet in durven grijpen maar vooral elkaar bezighouden (wat papierversnipperaar ook al opmerkte).
-politie die nauwelijks op durft te treden tegen pubers die ongewenst gedrag vertonen.
-goedpraten.
met als punchline dat 't allemaal niet zo gek veel te maken heeft met het gedrag van allochtonen, moslims, extremisten en andere zaken waar d'r hier al veel topics over geopend zijn. Je kunt minstens drie topics vullen met de problematiek van hierboven, zonder dat je hoeft te vervallen in
kreten als 'maar die moslims dit' of 'allochtonen zus', 'oprotten naar hun eigen land', etc.
Iedereen die dat niet ziet en perse wil blijven tamboereren dat het allemaal aan de moslims, terrorismeliefhebbers of allochtonen ligt mag wat mij betreft ophoeren uit NWS.
Klopt.quote:Op zondag 13 april 2008 11:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat in dat topic toch over kutnederlanders?
dan volg ik jouw commentaar even niet.quote:
Sorry hoor, maar ik heb effe niet de puf om het uit te gaan leggen. OK?quote:Op zondag 13 april 2008 11:27 schreef zoalshetis het volgende:
dan volg ik jouw commentaar even niet.
ja hoor, relaxed, het is zondag. gister goede meet gehad?quote:Op zondag 13 april 2008 11:33 schreef gronk het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb effe niet de puf om het uit te gaan leggen. OK?
Ja, was best te doen. Nog wel een beetje brak ende gammel. En bierscheten.quote:Op zondag 13 april 2008 11:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja hoor, relaxed, het is zondag. gister goede meet gehad?
Ik wel zeker als je kijkt naar deze opmerkingquote:Op zondag 13 april 2008 11:27 schreef zoalshetis het volgende:
dan volg ik jouw commentaar even niet.
Kort gezegd als het gaat over Nederlanders mag het wel anders nietquote:Op zondag 13 april 2008 11:11 schreef gronk het volgende:
Iedereen die dat niet ziet en perse wil blijven tamboereren dat het allemaal aan de moslims, terrorismeliefhebbers of allochtonen ligt mag wat mij betreft ophoeren uit NWS.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Kort gezegd als het gaat over Nederlanders kutpubers mag het wel anders niet
Dus als het gaat over kut pubbers op kanalen eiland bijvoorbeeld dan mag het ook?quote:Op zondag 13 april 2008 12:20 schreef gronk het volgende:
[..]
Dat dus. Niet dat eeuwige dingen er met de haren bijtrekken die er zijdelings iets mee te maken hebben.
quote:Op zondag 13 april 2008 13:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus als het gaat over kut pubbers op kanalen eiland bijvoorbeeld dan mag het ook?
Maar het heeft geen enkele zin om het tiende topic te openen over reljeugd op kanaleneiland of slotervaart of wat dan ook. Net zoals ik ook moe wordt van een meki met z'n schreeuwtopics die altijd over hetzelfde gaan (al heb ik die al een tijd niet meer gezien.) Je bent zelf ook mod geweest; je weet dat 'n forum d'r kapot aan kan gaan als 't gedomineerd wordt door een stroom berichten die allemaal over hetzelfde gaan.quote:Topics waar mensen op een normale manier kunnen discussieren over moslims, integratie, extremisme, terrorisme en all that: prima.
ik ook niet, en zo te lezen ben ik verre van de enige die dat vindquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meen je dat!?
ik snap nu echt helemaal niks meer van nws...
8 jarig ettertjequote:Topics waar mensen op een normale manier kunnen discussieren over moslims, integratie, extremisme, terrorisme en all that: prima.
waarom ging deze niet op slot dit topic werd WEL verpest met meki zijn wilders propaganda, en waarom kreeg hij geen ban? zelfde geld voor s7s jullie roepen wel bezig te zijn achter de schermen maar ik zie niks veranderen :Squote:Op zaterdag 12 april 2008 15:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit potentiele goede topic over een zeer trieste kwestie wordt door Meki gegijzeld om zijn anti wilders ideeen weer te uit te dragen
Waspiks racisme was structureel en werd onderschat
nee ik wist dat er een onterechte ban aan zat te komen. dat en niets anders, maar ik laat me niet monddood maken, toen niet nu niet en ook in de toekomst niet. wen er maar aan zeker gezien het feit dat ik niet de enige ben understatement!quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:22 schreef gronk het volgende:
Vanuit het niets
Man, 't ontbrak er nog maar aan dat Gewoneman zelf een banverzoek indiende, zo vaak heeft-ie lopen zuigen met de afsluiter 'en nu ban je me zeker'.
Ik had op een gegeven moment het idee dat-ie harder gestraft zou zijn als-ie niet geband werd
ik was het niet... weet ook niet wie het wel is... en met een andere OP wel open? dan moet je misschien eens je ogen openen zodra er woorden als islam of moslim worden genoemd is het gewoon automatisch een slotquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
dus dan ben ik het?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:54 schreef Floripas het volgende:
Omdat ik het onder Elfletterigs niveau acht.
maar dat weerhield je er niet van om mij valselijk te beschuldigen op vermoedensquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:58 schreef Floripas het volgende:
een paar users? totaal niks mee te maken hebben??? elke user die hier post gaat het aan dat het beleid totaal kut is en ook nogeens oneerlijk dat er zoals hierboven duidelijk is aangegeven situaties zijn waarin de MODs niet alleen hun eigen regels maken maar ook hun eigen regels overtreden :S hoe moeten wij nu weten wat wel en niet mag?quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:47 schreef Dagonet het volgende:
Verder vind ik het een hoop kinderachtig gezeik waarbij de onmin tussen een paar users en de NWS mods wordt gebotvierd op topics en users die er totáál niets mee te maken hebben, stel kleuters.
oh weer een mooi voorbeeld... ik vind dat en als jij dat niet vind mag je wat mij betreft ophoeren uit NWS. dus je wilt alleen maar topics waarin iedereen het met jouw eens is en zo niet dan slot je hem gewoonquote:Op zondag 13 april 2008 11:11 schreef gronk het volgende:
dat is wat het sticky zegt ja echter is ELK topic dat over de islam danwel moslims ging direct klakkeloos op slot geflikkert. zijn andere topics die vergalt werden door meki gewoon opgeruimt en open gebleven.quote:Op zondag 13 april 2008 13:30 schreef gronk het volgende:, want voor de zoveelste keer: ja, dat mag ook. Je hoort mij niet zeggen dat dat soort topics 'verboden' zijn. Sterker nog: in de sticky staat:
gezien het nieuwe beleid moet die dicht! niks open slot erop en klaar doen ze ook bij alle islam gerelateerde postings geheel in strijd met hun eigen regels maar goed...quote:Op zondag 13 april 2008 17:02 schreef StateOfMind het volgende:
Als uit dat Waspik topic toch alle "bagger" verwijderd is, haal dan ook die posts van meki weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |