Mijn topic had betrekking op wanbeleid rond pesterijen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:31 schreef StemDesVolks het volgende:
[..]
Lees nog maar eens dan:
[..]
Je topic had betrekking op racisme/extremisme en na een paar posts kwam Meki al opdagen met een overtrokken reactie. Het moet dus op slot.
[..]
Ik lees die TT: sinterklaas en Jihadquote:Waar lees je dat in de OP van pakweg dit topic: Sinterklaas Koenders spekt Jihad Nergens. Toch ging het op slot.
Dat zijn forumwijde regels. Dit is een nieuwe subforumpolicy.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Moet ik je het nog uit leggen?
O, nee ik laat het wel over een een andere user die het heel goed verwoord
[..]
Conclusie: je snapt er geen moer van.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo?
Jou overkomt daad A
Jij vindt daad A onrechtvaardig
Jij ziet dat iemand iets heeft dat jou door daad A onmogelijk is gemaakt
Dan wil jij ook dat iemand anders daad A overkomt.
Conclusie: je bent stiekem voorstander van A.
Het is negatief over autochtonen (want die discrimineren). En dus blijft het open. Hypocriet beleid.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat een onzin, die OP is helemaal niet positief over moslims.
Huh? Dat spreekt de OP juist heel erg tegen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:44 schreef StemDesVolks het volgende:
[..]
Het is negatief over autochtonen (want die discrimineren). En dus blijft het open. Hypocriet beleid.
Er is nog geen mod langsgeweest in het topic, hoor. Je had ook gewoon even een modje kunnen PM'en, maar nee, je moest gaan zeiken en mieren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Conclusie: je snapt er geen moer van.
Fietsendiefstal vergelijken met het met 2 maten modden en inconsquentie
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn topic had betrekking op wanbeleid rond pesterijen.
Met een andere TT blijft'ie wel open denk je?quote:Ik lees die TT
En hier gaat het dus wel om consequentie, dus ook over gronks beslissingen.quote:Maar verder ga ik dus niet over Gronks beslissingen.
De intentie van het topic was dan misschien wel goed, echter kwam meki na een paar post al met zijn gebash en DAT is in strijd met de nieuwe regels en DAAROM moet ie op slot volgens die nieuwe regels.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn topic had betrekking op wanbeleid rond pesterijen.
[..]
Ik lees die TT: sinterklaas en Jihad
Maar verder ga ik dus niet over Gronks beslissingen.
GewoneMan, ten eerste is Gronk er niet, ten tweede denk ik dat met een andere OP hij wel open was geweest al kan ik niet in Gronks hoofd kijken want ik ben hem niet, en ten derde heb je ongetwijfeld iets beters te doen dan je eigen ban te verlengen met zeikerij.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:46 schreef StemDesVolks het volgende:
[..]
En dat topic had betrekking op wanbeleid rond ontwikkelingshulp.
[..]
Met een andere TT blijft'ie wel open denk je?
[..]
En hier gaat het dus wel om consequentie, dus ook over gronks beslissingen.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
GewoneMan, ten eerste is Gronk er niet, ten tweede denk ik dat met een andere OP hij wel open was geweest al kan ik niet in Gronks hoofd kijken want ik ben hem niet, en ten derde heb je ongetwijfeld iets beters te doen dan je eigen ban te verlengen met zeikerij.
Vermoedens, maar niet te bewijzen dus.quote:
Het bericht past in gronks straatje. Dus blijft het topic open. Simple as that.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Huh? Dat spreekt de OP juist heel erg tegen.
Omzin. In dat topic wordt vrij weinig geageerd tegen discriminatie, hoor. Heb je 't gelezen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:52 schreef StemDesVolks het volgende:
[..]
Het bericht past in gronks straatje. Dus blijft het topic open. Simple as that.
Ik zeik en mier niet; ik (en anderen met mij) wijzen alleen maar op het inconsequente wanbeleid hier.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er is nog geen mod langsgeweest in het topic, hoor. Je had ook gewoon even een modje kunnen PM'en, maar nee, je moest gaan zeiken en mieren.
I know that! Maar waarom zou jij (als gastmod) bijvoorbeeld wel een tubgirl of goatse topic op slot gooien en dat bewuste topic niet?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:58 schreef Floripas het volgende:
Voor de laatste maal: ik mod niet in NWS.
Omdat het topic m.i. niet tegen de regels ingaat, dus dat laat ik over aan een mod van dit forum.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
I know that! Maar waarom zou jij (als gastmod) bijvoorbeeld wel een tubgirl of goatse topic op slot gooien en dat bewuste topic niet?
Beiden zijn immers tegen de regels. En of dat nou forumwijde regels zijn of subforumspecifieke regels maakt in deze niks uit.
Oke dan ben je een gewone user maar dan hoor je aan de geldende regels de houden en had je zo'n topic nooit geopendquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:58 schreef Floripas het volgende:
Voor de laatste maal: ik mod niet in NWS.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat het topic m.i. niet tegen de regels ingaat, dus dat laat ik over aan een mod van dit forum.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De intentie van het topic was dan misschien wel goed, echter kwam meki na een paar post al met zijn gebash en DAT is in strijd met de nieuwe regels en DAAROM moet ie op slot volgens die nieuwe regels.
Indien reactie meki<======>reactie (bijv.) GewoneMan dan was dat topic allang op slot geweest...
Hoezo heb jij niets te maken met de regels die je collega's verzinnen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:07 schreef Floripas het volgende:
Bijvoorbeeld iemand die er daadwerkelijk iets mee te maken heeft en wil hebben?
Haha, het hele bericht gaat over discriminatie van allochtonen. Je geloofwaardigheid is echt nul nu. En triest trouwens om mij te laten bannen, kon je het niet meer aan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omzin. In dat topic wordt vrij weinig geageerd tegen discriminatie, hoor. Heb je 't gelezen?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:12 schreef dlevae het volgende:
[..]
Haha, het hele bericht gaat over discriminatie van allochtonen. Je geloofwaardigheid is echt nul nu. En triest trouwens om mij te laten bannen, kon je het niet meer aan?
Gronk, waarom doe je je onder dit account voor als een simpel vrouwtje? Beetje freaky hoor. En het topic was ook niet open gebleven met een andere OP of TT. Dat was nl. niet de reden van het slotje. Het topic ging op slot omdat het niet in gronks straatje past. Kijk maar naar de slotjeslijst onderaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
GewoneMan, ten eerste is Gronk er niet, ten tweede denk ik dat met een andere OP hij wel open was geweest al kan ik niet in Gronks hoofd kijken want ik ben hem niet, en ten derde heb je ongetwijfeld iets beters te doen dan je eigen ban te verlengen met zeikerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |