zo ik ben er weer. 48 uur een ban gehad. nieuwe policy ??? als iemand een kritische vraag stelt in het daarvoor bestemde FB topic dan krijg je tegenwoordig een ban
quote:
ik ook niet, en zo te lezen ben ik verre van de enige die dat vind
waabij ik iedereen even wil bedanken die aangaf dat mijn ban onterecht was.
uit zijn eigen sticky post
quote:
Topics waar mensen op een normale manier kunnen discussieren over moslims, integratie, extremisme, terrorisme en all that: prima.
8 jarig ettertjemoest op slot want?
zoals je hierboven kan lezen is het in strijd met je eigen regels hoe triest is dat? de post ging overduidelijk over extremisme en terrorisme. er waren nog maar 3 reacties en die waren vrij normaal. toch ging hij dicht.
ook haal je steeds weer opnieuw aan dat je met google overal wel wat over kan vinden maar ik heb nog NOOIT een post gemaakt met een artikel die ik met google heb gevonden, ik haalde ze altijd uit de lokale media (telegraaf, AD of whatever) zo ook deze post stond notebene op de frontpage
8-jarige haatprediker superster in Iranhttp://www.telegraaf.nl/b(...)ertje__.html?cid=rsshet zou fijn zijn als we wisten waar we aan toe zijn, want als MODs hun eigen regels niet hanteren, hoe moeten wij dan weten wat kan en wat niet

quote:
waarom ging deze niet op slot dit topic werd WEL verpest met meki zijn wilders propaganda, en waarom kreeg hij geen ban? zelfde geld voor s7s jullie roepen wel bezig te zijn achter de schermen maar ik zie niks veranderen :S
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:22 schreef gronk het volgende:Vanuit het niets

Man, 't ontbrak er nog maar aan dat Gewoneman zelf een banverzoek indiende, zo vaak heeft-ie lopen zuigen met de afsluiter 'en nu ban je me zeker'.
Ik had op een gegeven moment het idee dat-ie harder gestraft zou zijn als-ie niet geband werd

nee ik wist dat er een onterechte ban aan zat te komen. dat en niets anders, maar ik laat me niet monddood maken, toen niet nu niet en ook in de toekomst niet. wen er maar aan zeker gezien het feit dat ik niet de enige ben understatement!
typerend dat ik vroeger zelden tot nooit in FB poste en nu op elke pagina sta :S
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:48 schreef Floripas het volgende:GewoneMan, ten eerste is Gronk er niet, ten tweede denk ik dat met een andere OP hij wel open was geweest al kan ik niet in Gronks hoofd kijken want ik ben hem niet, en ten derde heb je ongetwijfeld iets beters te doen dan je eigen ban te verlengen met zeikerij.
ik was het niet... weet ook niet wie het wel is... en met een andere OP wel open? dan moet je misschien eens je ogen openen zodra er woorden als islam of moslim worden genoemd is het gewoon automatisch een slot
quote:
dus dan ben ik het?
quote:
maar dat weerhield je er niet van om mij valselijk te beschuldigen op vermoedens

lekker makkelijk ook he als ik niet kan reageren
dat is je enige argument :S hou het dan voor je ok? jullie kunnen zonder twijfel aan het IP adres zien dat het niet van mij afkomstig is.
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:47 schreef Dagonet het volgende:Verder vind ik het een hoop kinderachtig gezeik waarbij de onmin tussen een paar users en de NWS mods wordt gebotvierd op topics en users die er totáál niets mee te maken hebben, stel kleuters.
een paar users? totaal niks mee te maken hebben??? elke user die hier post gaat het aan dat het beleid totaal kut is en ook nogeens oneerlijk dat er zoals hierboven duidelijk is aangegeven situaties zijn waarin de MODs niet alleen hun eigen regels maken maar ook hun eigen regels overtreden :S hoe moeten wij nu weten wat wel en niet mag?
quote:
Op zondag 13 april 2008 11:11 schreef gronk het volgende:Iedereen die dat niet ziet en perse wil blijven tamboereren dat het allemaal aan de moslims, terrorismeliefhebbers of allochtonen ligt mag wat mij betreft ophoeren uit NWS.
oh weer een mooi voorbeeld... ik vind dat en als jij dat niet vind mag je wat mij betreft ophoeren uit NWS. dus je wilt alleen maar topics waarin iedereen het met jouw eens is en zo niet dan slot je hem gewoon

pas dan even je sticky aan want die klopt voor geen meter.
buiten het taal gebruik waar je als MOD het goeie voorbeeld geeft

leg je andere mensen jouw mening op WTF denk je dat je bent ? Josef Stalin

quote:
Op zondag 13 april 2008 13:30 schreef gronk het volgende:
, want voor de zoveelste keer: ja, dat mag ook. Je hoort mij niet zeggen dat dat soort topics 'verboden' zijn. Sterker nog: in de sticky staat:
dat is wat het sticky zegt ja echter is ELK topic dat over de islam danwel moslims ging direct klakkeloos op slot geflikkert. zijn andere topics die vergalt werden door meki gewoon opgeruimt en open gebleven.
je moet natuurlijk wel conserquent blijven hé... oh nee wacht jij was mod en dan hoeft dat niet :S
quote:
Op zondag 13 april 2008 17:02 schreef StateOfMind het volgende:Als uit dat Waspik topic toch alle "bagger" verwijderd is, haal dan ook die posts van meki weg.
gezien het nieuwe beleid moet die dicht! niks open slot erop en klaar doen ze ook bij alle islam gerelateerde postings geheel in strijd met hun eigen regels maar goed...
dan nog de TT fris en fruitig
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.