ja, de AJ heeft smal aflopende pijpen, de SS niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:41 schreef Seam het volgende:
Is een AJ eigenlijk smaller dan een SS ? Lijkt namelijk wel zo op sommige plaatjes..
Even een vraagje mbt de foto.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Eirick het volgende:
Heb naast m'n dry's maar eens een 'gewone' Nudie gehaald
AJ Clean Steel
[ afbeelding ]
Maar die geeft weer zoveel af.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:54 schreef Seam het volgende:
Voor een Dry hoef je juist niks te doen, je hoeft hem niet eens te wassen
Maar je kan je broek laten inkorten, of je kan hem ook omslaan. Doe ik meestal namelijk met mijn SS.
nieuw model?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:54 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
Iemand hier al de Bootcut Barry aangehad??
( had net in me hand maar geen tijd om aan te passen )
van mynudies, nieuw model dusquote:Flare Glenn and Bootcut Barry
--------------------------------------------------------------------------------
FW08: The coming of Bootcut Barry and the return of Flare Glenn
This is really good news. Flare Glenn was my first pair of Nudie Jeans and dearly missed by many of us here on MyNudies. Nudie Jeans are bringing Glenn back as part of their 70s "revival theme" and will start selling again for the FW08 season.
Bootcut Barry will be a brand new cut from Nudie Jeans. The leg will be bootcut, similar to Bootcut Ola. The difference will be that the waist will be higher cut and similar to the waist of Grim Tim. It sounds like Barry will be something of a cut between Ola and Glenn.
Mooie broek!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:22 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
dit is em
[ afbeelding ]
probeer van de week anders nog goeie te maken als iemand dat wil
Oke thnx!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:40 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
broekje was 130 euries en ik denk niet dat ik gaat afgeven !! Heb hem net half uurtje aan dus weet niet zeker :p
wat is de naam van de wash van die broek?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:22 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
dit is em
[ afbeelding ]
vette shit!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:22 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
dit is em
[ afbeelding ]
Euh geen idee of ie gewoon bij M@W en Rode winkel enz ligt!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:14 schreef seto het volgende:
[..]
vette shit!
ligt deze nu gewoon in de winkels?
Die ziet er echt strak uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef JAY-T het volgende:
Het werd wel weer een keer tijd voor foto's van m'n RRDS
Na ongeveer 7,5 maand gedragen te hebben, en twee hot-soaks, is dit het reslutaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb m'n best gedaan om ze zo kleur getrouw mogelijk op de foto te krijgen, maar dat is vrij lastig.. Dit komt het best in de buurt
Ja, of gewoon de Regular.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:01 schreef Maxxieh het volgende:
Wil ook nog steeds een nudie, alleen die dingen zitten bij mij voor geen meter.. :S Ze zitten dan echt retestrak om m'n benen en dan bij mijn taille zeeën van ruimte over. Weet helaas niet meer welk model dat was, alweer 1.5 jaar geleden. Misschien maar eens een ander modelletje proberen, die average joe lijkt me wel wat eigenlijk.
bronquote:De Regular (R)Alf is de basis jeans van Nudie. Deze 5-pocket jeans heeft een regular fit met een rechte pijp en een lichte 'bootcut', zodat de jeans mooi over de schoenen valt. Het is eigenlijk een broek die vrijwel iedereen goed staat. De Regular Alf wordt door de echte 'fashion victims' overigens heel 'irregular' gedragen, door de jeans 2 maten te groot te kopen en vervolgens als lage, baggy jeans te dragen. Deze 'Cold Wash' wassing zorgt voor een mooie 'gedragen' uitstraling.
Die ziet er echt heel mooi uit zegquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef JAY-T het volgende:
Het werd wel weer een keer tijd voor foto's van m'n RRDS
Na ongeveer 7,5 maand gedragen te hebben, en twee hot-soaks, is dit het reslutaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb m'n best gedaan om ze zo kleur getrouw mogelijk op de foto te krijgen, maar dat is vrij lastig.. Dit komt het best in de buurt
wat bedoelen jullie met een hot-soak? een warm bad? of?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef JAY-T het volgende:
Geef hem binnenkort wel weer ff een hot-soak, dan is ie iig weer schoon
Als je hem laat stomen, behoud je dan de donkere kleur of worden daardoor juist de fadings heel duidelijk zichtbaar? ik heb namelijk nog een RRDG die nu 8 maanden onderweg is, hij is niet heel vies maar ruikt wat minder fris, als stomen helpt om de kleur goed te houden en niet zo erg aantast als de wasmachine dan ga ik dat binnenkort denk ik eens doen, of een hot-soak.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
Je moet hem eigenlijk pas wassen ( na 6 maanden) als ie echt vies is anders doe hot soak idd!!
Je kan hem ook laten stomen!! Heb het niet zelf gedaan maar schijnt wel goed te werken!!
Gewoon zo lang mogelijk wachten
Toevallig zag ik het net ook, maar toen ik vervolgens las dat het alleen voor die Amnesty shirts was viel het wel tegen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:58 schreef bear87 het volgende:
Nudie heeft nu een online shop![]()
Helaas duurde de pret niet lang, ik hoopte natuurlijk op de jeans daar maar ze verkopen er alleen de amnesty internationa lt shirts..Jammer, had me mooie plek geleken om alle wassingen en alle modellen te kunnen kopen want een hoop zie je toch nog niet in de winkels liggen.
Ik zag wel een average joe greentone bij best of brands in de sale liggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar de SJ Greentone in Nederland is te krijgen?
Mooi, dan zal ie ook wel bij andere vestigingen van de Garage liggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:39 schreef Mr_DG het volgende:
Volgens mij heb ik die weleens bij de Garage in Barneveld gezien.
Join the club... Volgens mij heeft iedereen wel een crotch rip gehad bij z'n SJ, Ik ook iig en D.Zire ook geloof ik.. Bij mij betreft het een Dry Japan. Dus nu draag ik eig alleen maar mn SS en ES..quote:Op maandag 16 juni 2008 19:31 schreef Xaverius1337 het volgende:
me slim jim is na de tyfus![]()
facking groot gat bij de kruis![]()
koop geen nudie weer
Dat zou een goede oorzaak kunnen zijn. Bij mijn ES is het wel dunner geworden maar niet zo snel en geen gat zoals ik bij mijn SJ wel heb.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:21 schreef don-diablo het volgende:
Tja.. Met z'n allen geen SJ dry's meer kopen dus. Of met z'n allen over gaan klagen zodat ze er wat aan gaan doen.Maar zou het kunnen komen omdat de stiksels aan de butenkant zitten bj de SJ en niet aan de binnenkant zoals bij andere modellen en de combinatie dat het een dry is?
ik heb een RRDS... en dat gat bij mn kruis zit er al na 5 maanden aan te komenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik denk dat dat alleen bij SJ dry;s gebeurt eigenlijk. Ik heb 2 dry's een ES en een SJ. En alleen bij die SJ is dat ook gebeurt.
Wat dacht je van de fit en kwalitet?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:54 schreef bear87 het volgende:
Maar in principe is elke dry jeans toch uniek? Als het goed is zijn ze allemaal geheel ongewassen en donkerblauw;) Of ie nou van Levi's Nudie of Blue blood is. Dry jeans is zo eenvoudig en simpel dat je naar mijn idee over het algemeen niet of nauwelijks kunt spreken van een uniek dry jeans merk.
Uniek wordt ie nadat je hem lang gedragen hebt zonder te wassen
De kwaliteit was nou juist het puntquote:Op maandag 23 juni 2008 17:36 schreef ThomazZ87 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de fit en kwalitet?
quote:drytillyoudie.nl daar verkopen ze ook de Masa nog.
ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is er zo raar aan 33/32??
Ik heb 32/32 en ben heel normaal! :p
quote:
Same Here, ik heb vooral dikke bovenbenen door Voetbal/Fietsen dus die Thin Finn achtige gevallen kan ik nooit aan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:38 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
kheb 34/34 en heb bijna geen vet, alleen spier.
Is die nieuwe SJ een dry? Waar liggen ze zo goedkoop in de sale?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:27 schreef Koentj het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Nudies, ik heb vandaag een SJ black en een SJ gekocht. Samen voor 110,-
Ff op de volgorde van links naar rechts
Low Slim Jim, Thin Finn, Slim Jim(zwart), Slim Jim dry
Ik ook niet, een ES of een oversized SJ gaat nog wel, maar ik koop iig geen SJ meer.. Wil niet weer zo snel een crotch ripquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:25 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Same Here, ik heb vooral dikke bovenbenen door Voetbal/Fietsen dus die Thin Finn achtige gevallen kan ik nooit aan.
Ik heb ook de AJDH, en liep ie maar veel uit, want de mijne zit knetter strak nog na 8 maanden bijnaquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:23 schreef Seam het volgende:
Ik heb mijn eerste dry jeans binnen![]()
Toch maar de AJDH gedaan. Ben benieuwd of hij veel uitloopt, want hij zit nu al een klein beetje los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |