ja, de AJ heeft smal aflopende pijpen, de SS niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:41 schreef Seam het volgende:
Is een AJ eigenlijk smaller dan een SS ? Lijkt namelijk wel zo op sommige plaatjes..

Even een vraagje mbt de foto.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Eirick het volgende:
Heb naast m'n dry's maar eens een 'gewone' Nudie gehaald
AJ Clean Steel
[ afbeelding ]

Maar die geeft weer zoveel af.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:54 schreef Seam het volgende:
Voor een Dry hoef je juist niks te doen, je hoeft hem niet eens te wassen
Maar je kan je broek laten inkorten, of je kan hem ook omslaan. Doe ik meestal namelijk met mijn SS.

nieuw model?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:54 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
Iemand hier al de Bootcut Barry aangehad??
( had net in me hand maar geen tijd om aan te passen )

van mynudies, nieuw model dusquote:Flare Glenn and Bootcut Barry
--------------------------------------------------------------------------------
FW08: The coming of Bootcut Barry and the return of Flare Glenn
This is really good news. Flare Glenn was my first pair of Nudie Jeans and dearly missed by many of us here on MyNudies. Nudie Jeans are bringing Glenn back as part of their 70s "revival theme" and will start selling again for the FW08 season.
Bootcut Barry will be a brand new cut from Nudie Jeans. The leg will be bootcut, similar to Bootcut Ola. The difference will be that the waist will be higher cut and similar to the waist of Grim Tim. It sounds like Barry will be something of a cut between Ola and Glenn.

Mooie broek!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:22 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
dit is em
[ afbeelding ]
probeer van de week anders nog goeie te maken als iemand dat wil

Oke thnx!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:40 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
broekje was 130 euries en ik denk niet dat ik gaat afgeven !! Heb hem net half uurtje aan dus weet niet zeker :p

wat is de naam van de wash van die broek?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:22 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
dit is em
[ afbeelding ]

vette shit!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:22 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
dit is em
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |