heb hem voor 200 verkocht.. had gewoon gezegd bieden vanaf 75 euro en kwam op 200 uitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:21 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
Wat had je gevangen voor je wallet dan??
Ja ben met je eens dat hij niet altijd even praktisch is :p vooral niet met korte broek ofzo
Wel zonde .....
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
Net deze gekocht:
Average Joe Old Scraped Indigo
afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op 30 graden wassen met een kort programma is prima.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:41 schreef ZariuM het volgende:
wat als ik me nudie na 6 maanden wil wassen,
ik wil graag dat de donkere kleur er nog wel een beetje in blijft, maar de effecten wel naar boven komen
hoe?:P
Bedankt, zal ik dan maar eens gaan doen. Als het zover is, komen hier natuurlijk voor en na foto'squote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:02 schreef don-diablo het volgende:
60 graden wasprogramma van een uurtje ongeveer
Toen ik em kocht is ie uiteindelijk 2 maten uitgelopen en toen ik em voor het eerst waste is dat teruggelopen naar 1 maat. Voor het wassen zat ie echt baggy en zakte van mn reet af etc. Maar nu zit ie hoe ik em hebben wilquote:Op maandag 2 juni 2008 14:03 schreef Seam het volgende:
Ik draag ze het liefst inderdaad straight, baggy staat mij niet en slim vind ik niet echt fijn. Maar worden ze een maat groter in de tijd dat je ze niet wast en worden ze na het wassen weer de normale maat? OF blijven ze ook na het wassen een maatje groter? Mijn SS zit eigenlijk precies goed met maatje 30.
Zijn de zakken op een SJ nou trouwens groter dan op de andere modellen of lijkt dat maar zo ?
Die ga ik vandaag weer ff passen. Ik vind de wassing erg tof en ik wil weer een baggy broek erbij, alleen de AJ staat me steeds niet. (maar miss komt dat door het feit dat mn RR al eeen tijd stuk is en ik geen baggy broek meer heb)quote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Eirick het volgende:
Heb naast m'n dry's maar eens een 'gewone' Nudie gehaald
AJ Clean Steel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |