Oeh dan ga ik zo even kijkenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:10 schreef Gerard-Joling het volgende:
Vanaf vandaag weer blue denim days bij M@W. Jeans voor 45 55 65 75 85 euro, ook vaak Nudies.
Mensen al gezien welke Nudies er dit keer bij liggen??
Als je 2 minuten had gegoogled had je het ook geweten maargoedquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:26 schreef cappp het volgende:
Een Nudie leek hier. Ik heb van de week mijn eerste Nudie broek gekocht. Dit is een Average Joe Clean Steel. Is dit zo'n broek met die 6 maanden truc of niet? Even ter informatie
Hehe, je hebt gelijk, maar bedankt voor je antwoordquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:58 schreef bear87 het volgende:
[..]
Als je 2 minuten had gegoogled had je het ook geweten maargoed![]()
Alleen een dry heeft het "6 maanden niet wassen truucje" De Clean steel die jij hebt gekocht is al helemaal voorbewerkt toch, daar gebeurd niks mee als je hem wast of niet wast. Gewoon lekker wassen dus!![]()
Ps.
Ik heb een AJ dry heavy en een Dry black selvage, maar de selvage zit bij mij een stuk mooier. Lijkt alsof ie net wat ruimer zit bij de pijpen, hebben meer van jullie dit?
En wij in het noorden slaan wederom de plank misquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:57 schreef JAY-T het volgende:
Nee..
Bij de MAW in Groningen ligt btw ook niks bijzonders..
Hier niet iig, maar ik ben morgen in Zwolle en zal daar sowieso ff checken. Je hoort et sowieso nog welquote:Op maandag 28 april 2008 15:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand al Loose Frank zien liggen bij M@W?
'Liggenblijvertjes' idd. De Loose Frank is uit produktie en dus veel velen niet cool meer. Ik heb bij de M@W in Utrecht diverse keren dezelfde broeken voorbij zien komen, vorig jaar nog heb ik een prfecte Loose Frank in donkerblauw gezien, alleen toen zag het er nog niet naar uit dat de gaten op korte termijn in de mijne zouden vallen. Ik heb hem dus toen laten liggen, omdat ik precies dezelfde al had.quote:Op maandag 28 april 2008 15:19 schreef RSie het volgende:
Men at Work koopt hun broeken centraal in.
Als het goed is liggen er dus door het hele land dezelfde broeken in de BlueDenimDays uitverkoop.
en in tegenstelling wat je zou verwachtten betreft het geen oude voorraadverkoop van MAW maar gewoon een flinke collectie broeken die ze goedkoper konden inkopen bij leveranciers. dit zijn dus zowel nieuwe collectie als hele oude collecties. maar vrijwel nooit de populaire modellen, altijd de liggenblijvertjes
Aardig van je. 14.gif!quote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hier niet iig, maar ik ben morgen in Zwolle en zal daar sowieso ff checken. Je hoort et sowieso nog wel
Hahah lol, maar dat zou opzich niet zoooveel moeten uitmaken.. Ben wel benieuwd of het vieze water ook effect heeft op de broek.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:36 schreef kickboxboi het volgende:
had ik nog zo me best gedaan me nudie dry ook droog te houden, ben ik met k=dag in de gracht geflikkert. maar hij is der volgens mij niet echt van verkleurt ofzo
Neuhh gewoon doordragen. Heb ik ook gedaan toen ik viezigheid op mn ES kreeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:53 schreef kickboxboi het volgende:
nou eerst meurde hij wel naar ongewassen hond, maar ik had m een nacht buiten gehangen en hij is nu wel grauw maar stinkt nie meer. weet nie goed offie nu in de was moet
dat ben ik niet zelf op die foto's hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:06 schreef don-diablo het volgende:
Dry's lopen idd veel uit, maar zodra je ze een keer gewassen hebt, zitten ze weer wat strakker. Maar de AJ staat je goedMij staat ie gek genoeg voor geen meter jammergenoeg, want zitten leuke wassingen tussen.
dat heb ik nu dus ook met mijn 2 AJ's, echt een wereld van verschil, je zou haast denken dat het 2 verschillende modellen zijn, de één wat baggy en de ander meer slim, ik had het ook al bij mijn Regular Ralfs, allemaal in dezelfde maat en allemaal zitten ze anders.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:09 schreef bear87 het volgende:
Heb hier ook veel verschil tussen Nudies in zelfde model met dezelfde maat hoor.
Mijn AJ dry black selvage zit veel lekkerder dan mijn AJ dry heavy, die zit een stuk meer skinny enzo. Terwijl ze beiden dezelfde maat hebben..
Damnquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:21 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik heb mijn black dry nudie in de was gedaan na +- 8 maanden. Hij is gekrompen, hij staat me niet meer zo sexy als eerst, is lelijker geworden en stinkt nog steeds. Jammer.
Gewoon aan m'n moeder gegevenquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Damndat is jammer ja. Hoe heb je'm gewassen?
Ik heb mijn dry japan SJ (heerlijke broek overigens) ook twee keer gewassen, 1 keer na een maand of 2 en 2/3 maanden daarna weer eens. Telkens op 40 graden wolprogramma. Hij is bij mij iets gekrompen en iets valer geworden en het contrast is wat hoger geworden, hij is nog wel mooi
Imageshack doet het niet op fok..quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:25 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
Mijn RRDG met Nudie wallet
[ afbeelding ]
Ouwe foto
xs.to of tinypicquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:45 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
Owkee waar me moet ik dan me pics uploaden ??
Grrtz
Hier nog iemandquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:28 schreef don-diablo het volgende:
Valt op dat er veel mensen zijn die last krijgen van crotch rips bij hun SJ.. Die van mij staat ook op het punt om te scheuren..
Het wordt ook weer kouderquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:49 schreef nubie het volgende:
Het wordt een beetje warm weer voor nudies.
Jammer dat ik dan weer niet in de buurt woonquote:Op woensdag 14 mei 2008 16:12 schreef crossover het volgende:ik liep net even de roode winkel binnen en zag dat er een boel in de aanbieding was, 2 nudie's voor 120 euro!!
Heb ze met moeite laten liggen..
Misschien is het wel een landelijke actie, er zijn meer van die winkels..quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan weer niet in de buurt woon
Ja maar ik woon in het hoge noorden wat volgens westerlingen niet bestaatquote:Op woensdag 14 mei 2008 17:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien is het wel een landelijke actie, er zijn meer van die winkels..
Rijden er wel al auto's?quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ja maar ik woon in het hoge noorden wat volgens westerlingen niet bestaat"Alles na Zwolle bestaat niet" zeggen ze wel eens
Ja de Golf type 2 is net uitgekomen inmiddels en Teun heeft net een cabrio versie besteld. Jannes is jaloers want die rijdt nog in een Datsun.quote:
Goede fitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:33 schreef crossover het volgende:
Hm, gister dus even gaan kijken, de nudie's waren niet in de aanbieding
Had wel een hele mooie gevonden, maar voor 130 euro heb ik het op dit moment niet hard genoeg nodig.
Daarom maar een pic van m'n SJ original blue
[ afbeelding ]
Welke had je gezien dan voor 130 euro?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:33 schreef crossover het volgende:
Hm, gister dus even gaan kijken, de nudie's waren niet in de aanbieding
Had wel een hele mooie gevonden, maar voor 130 euro heb ik het op dit moment niet hard genoeg nodig.
Daarom maar een pic van m'n SJ original blue
[ afbeelding ]
Toffe collectie, alleen wat is nou allemaal wat?quote:Op zondag 18 mei 2008 12:48 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn
Nudie "jeans"collectie zover met als grote aanwinst The Wallet
Heb die een half jaartje geleden verkocht, mijn jeanspaleis wallet dus omdat die totaal niet praktisch meer was voor mij.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Mooie collectie, al blijf ik die wallet veel te duur vinden.
heb hem voor 200 verkocht.. had gewoon gezegd bieden vanaf 75 euro en kwam op 200 uitquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:21 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
Wat had je gevangen voor je wallet dan??
Ja ben met je eens dat hij niet altijd even praktisch is :p vooral niet met korte broek ofzo
Wel zonde .....
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:58 schreef SatanicWarrior het volgende:
Net deze gekocht:
Average Joe Old Scraped Indigo
afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op 30 graden wassen met een kort programma is prima.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:41 schreef ZariuM het volgende:
wat als ik me nudie na 6 maanden wil wassen,
ik wil graag dat de donkere kleur er nog wel een beetje in blijft, maar de effecten wel naar boven komen
hoe?:P
Bedankt, zal ik dan maar eens gaan doen. Als het zover is, komen hier natuurlijk voor en na foto'squote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:02 schreef don-diablo het volgende:
60 graden wasprogramma van een uurtje ongeveer
Toen ik em kocht is ie uiteindelijk 2 maten uitgelopen en toen ik em voor het eerst waste is dat teruggelopen naar 1 maat. Voor het wassen zat ie echt baggy en zakte van mn reet af etc. Maar nu zit ie hoe ik em hebben wilquote:Op maandag 2 juni 2008 14:03 schreef Seam het volgende:
Ik draag ze het liefst inderdaad straight, baggy staat mij niet en slim vind ik niet echt fijn. Maar worden ze een maat groter in de tijd dat je ze niet wast en worden ze na het wassen weer de normale maat? OF blijven ze ook na het wassen een maatje groter? Mijn SS zit eigenlijk precies goed met maatje 30.
Zijn de zakken op een SJ nou trouwens groter dan op de andere modellen of lijkt dat maar zo ?
Die ga ik vandaag weer ff passen. Ik vind de wassing erg tof en ik wil weer een baggy broek erbij, alleen de AJ staat me steeds niet. (maar miss komt dat door het feit dat mn RR al eeen tijd stuk is en ik geen baggy broek meer heb)quote:Op maandag 2 juni 2008 22:32 schreef Eirick het volgende:
Heb naast m'n dry's maar eens een 'gewone' Nudie gehaald
AJ Clean Steel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |