Neuhh gewoon doordragen. Heb ik ook gedaan toen ik viezigheid op mn ES kreeg.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:53 schreef kickboxboi het volgende:
nou eerst meurde hij wel naar ongewassen hond, maar ik had m een nacht buiten gehangen en hij is nu wel grauw maar stinkt nie meer. weet nie goed offie nu in de was moet

dat ben ik niet zelf op die foto's hoor.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:06 schreef don-diablo het volgende:
Dry's lopen idd veel uit, maar zodra je ze een keer gewassen hebt, zitten ze weer wat strakker. Maar de AJ staat je goedMij staat ie gek genoeg voor geen meter jammergenoeg, want zitten leuke wassingen tussen.

dat heb ik nu dus ook met mijn 2 AJ's, echt een wereld van verschil, je zou haast denken dat het 2 verschillende modellen zijn, de één wat baggy en de ander meer slim, ik had het ook al bij mijn Regular Ralfs, allemaal in dezelfde maat en allemaal zitten ze anders.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:09 schreef bear87 het volgende:
Heb hier ook veel verschil tussen Nudies in zelfde model met dezelfde maat hoor.
Mijn AJ dry black selvage zit veel lekkerder dan mijn AJ dry heavy, die zit een stuk meer skinny enzo. Terwijl ze beiden dezelfde maat hebben..

Damnquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:21 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik heb mijn black dry nudie in de was gedaan na +- 8 maanden. Hij is gekrompen, hij staat me niet meer zo sexy als eerst, is lelijker geworden en stinkt nog steeds. Jammer.

Gewoon aan m'n moeder gegevenquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Damndat is jammer ja. Hoe heb je'm gewassen?
Ik heb mijn dry japan SJ (heerlijke broek overigens) ook twee keer gewassen, 1 keer na een maand of 2 en 2/3 maanden daarna weer eens. Telkens op 40 graden wolprogramma. Hij is bij mij iets gekrompen en iets valer geworden en het contrast is wat hoger geworden, hij is nog wel mooi

Imageshack doet het niet op fok..quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:25 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
Mijn RRDG met Nudie wallet
[ afbeelding ]
Ouwe foto

xs.to of tinypicquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:45 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
Owkee waar me moet ik dan me pics uploaden ??
Grrtz

Hier nog iemandquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:28 schreef don-diablo het volgende:
Valt op dat er veel mensen zijn die last krijgen van crotch rips bij hun SJ.. Die van mij staat ook op het punt om te scheuren..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |