Bij de rich blue vallen die stiksels erg mee vind ik. Verder vind ik da took een erg minpunt.quote:Op maandag 21 april 2008 23:22 schreef wesley_k het volgende:
Ik vind de Slim Jim echt een mooie fit hebben, enkel irriteer ik me aan de dubbele stiksels aan de buitenzijde van de broekspijp. Vind het de broek echt verpesten. Is er iemand hier die een Jim heeft en mij kan vertellen of ik rustig 1 stiksel kan verwijderen zonder dat het invloed heeft op de broek? Mocht dat kunnen vind ik de broek vele malen mooier en overweeg ik om er 1 aan te schaffen..
Idem hier, bij de rich blue past het gewoon.quote:Op maandag 21 april 2008 23:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij de ritch blue vallen die stiksels erg mee vind ik. Verder vind ik da took een erg minpunt.
Je went er wel aan. Ik vond die stiksels in het begin ook nix, maar na verloop van tijd wen je dr aan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:22 schreef wesley_k het volgende:
Idd, ik heb de Rich blue gezien en daar zijn de stiksels niet zo aanwezig. Heb bij de M@W ook de witte versie van de Jim gezien en dan zie je de stiksels helemaal niet. Dan is de broek erg tof vind ik! Maar ik zou het liefst een dry versie willen, vandaar mijn vraag. Bij de dry's vind ik de stiksels te opvallend.
Sommigen mensen houden van een product waaraan te zien is dat het kwalitatief goed is. Jij niet, ik wel. Met de redenering is in mijn ogen niets mis.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:10 schreef Nozuka het volgende:
Omdat de broek minder snel uit elkaar valt, vind jij hem mooier? Beetje rare redenering, maargoed. Ik vind die stiksels aan de buitenzijde ook erg lelijk. Dry Black Coateds zijn echt vette broeken. Ik draag mijn TFDBC niet zovaak en ben dan ook niet van plan om die ooit te wassen. Schijnt dat de glans na een wasbeurt weggaat.
Laten we het hopen, want ik ben er gister geweest en zag nog geen Nudies liggen, dus ben benieuwd of er nog een paar komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef bear87 het volgende:
In Amsterdam bij de M@W begon de sale al lichtjes. Tafel vol met Levi's 506, en Diesels Levan en Larkee afgeprijsd. Zal niet lang duren dan voordat Nudie er ook bij zit.
Iemand trouwens de Light Used deluxe wassing al ergens tegengekomen?
Die ben ik nog niet tegengekomen om eerlijk te zijn. Ik kan het wel evt navragen of ze er iets van afweten.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:15 schreef bear87 het volgende:
Don, weet je dan toevallig ook of de M@W de new used deluxe wassing verkoopt en in welke modellen?
Graagquote:Op woensdag 23 april 2008 17:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen om eerlijk te zijn. Ik kan het wel evt navragen of ze er iets van afweten.
Oeh dan ga ik zo even kijkenquote:Op donderdag 24 april 2008 11:10 schreef Gerard-Joling het volgende:
Vanaf vandaag weer blue denim days bij M@W. Jeans voor 45 55 65 75 85 euro, ook vaak Nudies.
Mensen al gezien welke Nudies er dit keer bij liggen??
Als je 2 minuten had gegoogled had je het ook geweten maargoedquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:26 schreef cappp het volgende:
Een Nudie leek hier. Ik heb van de week mijn eerste Nudie broek gekocht. Dit is een Average Joe Clean Steel. Is dit zo'n broek met die 6 maanden truc of niet? Even ter informatie
Hehe, je hebt gelijk, maar bedankt voor je antwoordquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:58 schreef bear87 het volgende:
[..]
Als je 2 minuten had gegoogled had je het ook geweten maargoed![]()
Alleen een dry heeft het "6 maanden niet wassen truucje" De Clean steel die jij hebt gekocht is al helemaal voorbewerkt toch, daar gebeurd niks mee als je hem wast of niet wast. Gewoon lekker wassen dus!![]()
Ps.
Ik heb een AJ dry heavy en een Dry black selvage, maar de selvage zit bij mij een stuk mooier. Lijkt alsof ie net wat ruimer zit bij de pijpen, hebben meer van jullie dit?
En wij in het noorden slaan wederom de plank misquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:57 schreef JAY-T het volgende:
Nee..
Bij de MAW in Groningen ligt btw ook niks bijzonders..
Hier niet iig, maar ik ben morgen in Zwolle en zal daar sowieso ff checken. Je hoort et sowieso nog welquote:Op maandag 28 april 2008 15:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand al Loose Frank zien liggen bij M@W?
'Liggenblijvertjes' idd. De Loose Frank is uit produktie en dus veel velen niet cool meer. Ik heb bij de M@W in Utrecht diverse keren dezelfde broeken voorbij zien komen, vorig jaar nog heb ik een prfecte Loose Frank in donkerblauw gezien, alleen toen zag het er nog niet naar uit dat de gaten op korte termijn in de mijne zouden vallen. Ik heb hem dus toen laten liggen, omdat ik precies dezelfde al had.quote:Op maandag 28 april 2008 15:19 schreef RSie het volgende:
Men at Work koopt hun broeken centraal in.
Als het goed is liggen er dus door het hele land dezelfde broeken in de BlueDenimDays uitverkoop.
en in tegenstelling wat je zou verwachtten betreft het geen oude voorraadverkoop van MAW maar gewoon een flinke collectie broeken die ze goedkoper konden inkopen bij leveranciers. dit zijn dus zowel nieuwe collectie als hele oude collecties. maar vrijwel nooit de populaire modellen, altijd de liggenblijvertjes
Aardig van je. 14.gif!quote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hier niet iig, maar ik ben morgen in Zwolle en zal daar sowieso ff checken. Je hoort et sowieso nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |