Game on!quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Van een insider dus, maar das nog on the down low.Nee de filliaalmanager zei het en hij wist nog niet welke broeken allemaal in de sale kwamen. Is inmiddels al meer als een week trug dat ie dat zei tegen me. Dus ik ben ook heel benieuwd of er nog wat leuks bij zit.
Je ziet zo vaak dat die broeken indien niet in de opruiming verkocht, gewoon de volgende opruiming weer opduiken. Ik hoop dat ze nog een 34/36 of 34/34 hebben liggen in donker blauw.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:07 schreef sarlo het volgende:
loose frank? die broek wordt al 2 jaar niet meer gemaakt dus weinig kans dat je hem tegen gaat komen. Je wordt nu wel doorgegooid met average joe dry selvedge en black coateds
Die van de afbeelding is tof (de dry black)quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef kortsluiting87 het volgende:
Eergisteren een Slim Jim Straight Tube gehaald en bevalt me prima.
[ afbeelding ]
Dat zie je zeker vaak. Gewoon oude voorraad of actie (happy blue days bij MAW) voorraad gaat de winkel in tijdens de uitverkoop of tijdens de actie. Verkopen zo veel mogelijk. Wat overblijft gaat weer naar een magazijn en dan komt er weer nieuwe collectie in de winkels en dan bij een actie of uitverkoop komt die oude voorraad weer terug de winkels in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je ziet zo vaak dat die broeken indien niet in de opruiming verkocht, gewoon de volgende opruiming weer opduiken. Ik hoop dat ze nog een 34/36 of 34/34 hebben liggen in donker blauw.
Maar misschien ga ik ook eens informeren of de mijne nog te herstellen valt.
Das wel tof gezegdquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:15 schreef sarlo het volgende:
waar vuile jeans de overhand hebben op de massa productie van de hedendaagse g-star jeans!
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Ik heb al best lang twee slim jims.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:21 schreef Stansfield het volgende:
Tvp Nudie![]()
Alleen moeten ze nog wat doen aan de scheuren/gaten die je altijd bij je kruis krijgt.
Die heb ik ook, gekocht bij de rode winkel in Utrecht, Erg mooi broekje.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit last van gehad. Ik heb al best lang twee slim jims.
Net even bij de MAW gaan kijken weer, een hele vette SJ light rich blue gezienmaar ze hadden 'm niet in mijn maat.
Wel een irritante winkel wat betreft de verkopers
Zeggen ze ook over gezegdesquote:
Wat voor Masa's hebben ze liggen dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:31 schreef Brownietje het volgende:
tvp. mijn ajdh van augustus begint al z'n plekken te vertonen. Dat ding is idd erg heavy.
Trouwens, iemand die weet waar de Even Steven Dry Blue Black te kopen is?
Bendorffen & Mode d'Emploi (Den Haag) hebben hem niet meer, al heeft de Md'E heel wat Masa's liggen.
Op de chemische manier heeft het geen invloed.. bij stoom=water welquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:13 schreef crossover het volgende:
Kan ik m'n dry trouwens laten stomen? (ja natuurlijk kan dat, maar heeft het effect op de kleur?)
De limited edition masa is dry blue met normale selvedge.. de andere modelen zijn gewoon de even stevensquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:35 schreef Brownietje het volgende:
Wat voor verschillende Masa's zijn er?
op de kontzakken was het nudie logo (wat je tegenwoordig veel te vaak ziet) in het wit, zag er wel apart uit.
Bij de rode winkel in Utrecht hebben ze hem zeker. Maar ik zie dat je in Tilburg woont daar zit ook een vestiging van De Rode Winkel dus misschien kan je hem daar bestellen. Dan laten ze je maat zo overkomen uit Utrecht.quote:Op zondag 13 april 2008 17:10 schreef crossover het volgende:
Ik ga morgen op zoek naar een light rich blue slim jim, waar in Nederland hebben ze de meeste keuze?
Waar zit de Nudie Jeans Walhalla?
Er zijn genoeg manieren om zo'n broek schoon en fris te houden. Bovendien zijn er genoeg Nudies die je wel kan wassen.quote:Op maandag 14 april 2008 09:11 schreef honda1990 het volgende:
Je gaat ook echt een halfjaar met zo'n broek aanlopen zonder dat hij gewassen is
Wat mensen doen om er "hip" bij te lopen
Kan je een paar manieren noemen?quote:Op maandag 14 april 2008 09:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Er zijn genoeg manieren om zo'n broek schoon en fris te houden. Bovendien zijn er genoeg Nudies die je wel kan wassen.
Veel plezier met je Levi's die gedragen wordt door 90% van de wereldbevolking![]()
Nog een maandje en je kan je portemonnee door je broek zak zienquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:54 schreef sarlo het volgende:
[..]
Zeggen ze ook over gezegdesdie blijven bestaan omdat ze op de waarheid bestaan
Dit ook![]()
hail to the goddamned queen baby!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle vieze denim haters in yo face!
Hey! Levi's zijn ook cool, vooral de 511 slim...quote:Op maandag 14 april 2008 09:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Er zijn genoeg manieren om zo'n broek schoon en fris te houden. Bovendien zijn er genoeg Nudies die je wel kan wassen.
Veel plezier met je Levi's die gedragen wordt door 90% van de wereldbevolking![]()
Inderdaad.. Daar kan ik met m'n hoofd ook niet bij.. Nudie's zijn best fijne jeans en ik pas nog een zwarte in de uitverkoop gekocht bij MAW, en daar zit dan ook zo'n gebruiksaanwijzing bij van een half jaar niet wassen en 't wordt nog ff verteld bij de kassa.. Echt niet... Na een paar dagen dragen mieter ik 'm zonder medelijden de wasmachine in en mooi dat ie nou isquote:Op maandag 14 april 2008 09:11 schreef honda1990 het volgende:
Je gaat ook echt een halfjaar met zo'n broek aanlopen zonder dat hij gewassen is
Wat mensen doen om er "hip" bij te lopen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:54 schreef sarlo het volgende:
[..]
Zeggen ze ook over gezegdesdie blijven bestaan omdat ze op de waarheid bestaan
Dit ook![]()
hail to the goddamned queen baby!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle vieze denim haters in yo face!
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:39 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst(Slim Jim, Light Rich Blue)
Werd die van mij ook. Maar zodra je em de eerste keer wast zit die prima. Dus gewoon door blijven dragen, heb ik ook gedaanquote:
Pas volgende week of die week daarna. Helaas ben ik volgende week op vakantiequote:Op woensdag 16 april 2008 11:40 schreef don-diablo het volgende:
Geen Nudies in de uitverkoop hier in de m@w
Waarom is de ES er alweer zo snel uit? Ik vind het model juist wel wat hebben en ik vind de AJ eig helemaal nix.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:10 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren was de vertegenwoordiger van Nudie bij ons. Zag wel wat leuke broeken liggen toen ik langsliep. Maar ja niet alles goed kunnen zien natuurlijk. Net ff met de inkoper gesproken en er zijn weer wat mooie AJ's besteld. Dus ik vroeg ook even naar de even steven. Maar dat model is er helemaal uit. Balen.
bij mijn sj dry jap heb ik ook bijna crotch rip x(quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:39 schreef Xaverius1337 het volgende:
me slim jim dry japan vallen allemaal gaten inbij de portomenee zit een gat.. boven achterzak zit een gat en de hoek waar die vast zit zit ook al ene gat.. en bij het kruis begint nu een gat te komen?
Gewoon blijven dragen?
Een kind die op oproep nudies komt reparerenquote:Nudie repair kid is onderweg.
Buiten hangen en/of in de vriezer gooien.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:36 schreef Brembo het volgende:
Ik heb een nudie AJ en deze broek zit echt een geur, het zit tussen de orginele geur en rookgeur in. Ik vind dat een beetje jammer, omdat ik het liefst reukloze broeken heb. Iemand enig idee hoe dit kan of op kan oplossen?
je moest hem na de eerste was gelijk uitrekken, weet niet wat je er nu nog aan kan doen...quote:Op zondag 20 april 2008 14:49 schreef sten het volgende:
Mijn 32/32 slim jim na een half jaar gewassen op 30 graden. Volgende keer heter want zit nog te weinig contrastverschil in.
probleem is dat'ie na de eerste wasbeurt in de lengte erg gekrompen is. Ziet er niet meer uithoe komt dit en kan ik hier nog iets aan doen?
Die heb ik nog nergens te koop gezien. Zijn ze duur?quote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb een hippe nudie-jeansonderbroek
Lijkt me niet. He er ook maar 1 {:quote:
Bij de rich blue vallen die stiksels erg mee vind ik. Verder vind ik da took een erg minpunt.quote:Op maandag 21 april 2008 23:22 schreef wesley_k het volgende:
Ik vind de Slim Jim echt een mooie fit hebben, enkel irriteer ik me aan de dubbele stiksels aan de buitenzijde van de broekspijp. Vind het de broek echt verpesten. Is er iemand hier die een Jim heeft en mij kan vertellen of ik rustig 1 stiksel kan verwijderen zonder dat het invloed heeft op de broek? Mocht dat kunnen vind ik de broek vele malen mooier en overweeg ik om er 1 aan te schaffen..
Idem hier, bij de rich blue past het gewoon.quote:Op maandag 21 april 2008 23:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bij de ritch blue vallen die stiksels erg mee vind ik. Verder vind ik da took een erg minpunt.
Je went er wel aan. Ik vond die stiksels in het begin ook nix, maar na verloop van tijd wen je dr aan.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:22 schreef wesley_k het volgende:
Idd, ik heb de Rich blue gezien en daar zijn de stiksels niet zo aanwezig. Heb bij de M@W ook de witte versie van de Jim gezien en dan zie je de stiksels helemaal niet. Dan is de broek erg tof vind ik! Maar ik zou het liefst een dry versie willen, vandaar mijn vraag. Bij de dry's vind ik de stiksels te opvallend.
Sommigen mensen houden van een product waaraan te zien is dat het kwalitatief goed is. Jij niet, ik wel. Met de redenering is in mijn ogen niets mis.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:10 schreef Nozuka het volgende:
Omdat de broek minder snel uit elkaar valt, vind jij hem mooier? Beetje rare redenering, maargoed. Ik vind die stiksels aan de buitenzijde ook erg lelijk. Dry Black Coateds zijn echt vette broeken. Ik draag mijn TFDBC niet zovaak en ben dan ook niet van plan om die ooit te wassen. Schijnt dat de glans na een wasbeurt weggaat.
Laten we het hopen, want ik ben er gister geweest en zag nog geen Nudies liggen, dus ben benieuwd of er nog een paar komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef bear87 het volgende:
In Amsterdam bij de M@W begon de sale al lichtjes. Tafel vol met Levi's 506, en Diesels Levan en Larkee afgeprijsd. Zal niet lang duren dan voordat Nudie er ook bij zit.
Iemand trouwens de Light Used deluxe wassing al ergens tegengekomen?
Die ben ik nog niet tegengekomen om eerlijk te zijn. Ik kan het wel evt navragen of ze er iets van afweten.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:15 schreef bear87 het volgende:
Don, weet je dan toevallig ook of de M@W de new used deluxe wassing verkoopt en in welke modellen?
Graagquote:Op woensdag 23 april 2008 17:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen om eerlijk te zijn. Ik kan het wel evt navragen of ze er iets van afweten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |