quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:54 schreef sarlo het volgende:
[..]
Zeggen ze ook over gezegdesdie blijven bestaan omdat ze op de waarheid bestaan
Dit ook![]()
hail to the goddamned queen baby!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle vieze denim haters in yo face!
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:39 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst(Slim Jim, Light Rich Blue)
Werd die van mij ook. Maar zodra je em de eerste keer wast zit die prima. Dus gewoon door blijven dragen, heb ik ook gedaanquote:
Pas volgende week of die week daarna. Helaas ben ik volgende week op vakantiequote:Op woensdag 16 april 2008 11:40 schreef don-diablo het volgende:
Geen Nudies in de uitverkoop hier in de m@w
Waarom is de ES er alweer zo snel uit? Ik vind het model juist wel wat hebben en ik vind de AJ eig helemaal nix.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:10 schreef Stansfield het volgende:
Gisteren was de vertegenwoordiger van Nudie bij ons. Zag wel wat leuke broeken liggen toen ik langsliep. Maar ja niet alles goed kunnen zien natuurlijk. Net ff met de inkoper gesproken en er zijn weer wat mooie AJ's besteld. Dus ik vroeg ook even naar de even steven. Maar dat model is er helemaal uit. Balen.
bij mijn sj dry jap heb ik ook bijna crotch rip x(quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:39 schreef Xaverius1337 het volgende:
me slim jim dry japan vallen allemaal gaten inbij de portomenee zit een gat.. boven achterzak zit een gat en de hoek waar die vast zit zit ook al ene gat.. en bij het kruis begint nu een gat te komen?
Gewoon blijven dragen?
Een kind die op oproep nudies komt reparerenquote:Nudie repair kid is onderweg.
Buiten hangen en/of in de vriezer gooien.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:36 schreef Brembo het volgende:
Ik heb een nudie AJ en deze broek zit echt een geur, het zit tussen de orginele geur en rookgeur in. Ik vind dat een beetje jammer, omdat ik het liefst reukloze broeken heb. Iemand enig idee hoe dit kan of op kan oplossen?
je moest hem na de eerste was gelijk uitrekken, weet niet wat je er nu nog aan kan doen...quote:Op zondag 20 april 2008 14:49 schreef sten het volgende:
Mijn 32/32 slim jim na een half jaar gewassen op 30 graden. Volgende keer heter want zit nog te weinig contrastverschil in.
probleem is dat'ie na de eerste wasbeurt in de lengte erg gekrompen is. Ziet er niet meer uithoe komt dit en kan ik hier nog iets aan doen?
Die heb ik nog nergens te koop gezien. Zijn ze duur?quote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb een hippe nudie-jeansonderbroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |