Euh geen idee of ie gewoon bij M@W en Rode winkel enz ligt!!quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:14 schreef seto het volgende:
[..]
vette shit!
ligt deze nu gewoon in de winkels?
Die ziet er echt strak uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef JAY-T het volgende:
Het werd wel weer een keer tijd voor foto's van m'n RRDS
Na ongeveer 7,5 maand gedragen te hebben, en twee hot-soaks, is dit het reslutaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb m'n best gedaan om ze zo kleur getrouw mogelijk op de foto te krijgen, maar dat is vrij lastig.. Dit komt het best in de buurt
Ja, of gewoon de Regular.quote:Op woensdag 11 juni 2008 13:01 schreef Maxxieh het volgende:
Wil ook nog steeds een nudie, alleen die dingen zitten bij mij voor geen meter.. :S Ze zitten dan echt retestrak om m'n benen en dan bij mijn taille zeeën van ruimte over. Weet helaas niet meer welk model dat was, alweer 1.5 jaar geleden. Misschien maar eens een ander modelletje proberen, die average joe lijkt me wel wat eigenlijk.
bronquote:De Regular (R)Alf is de basis jeans van Nudie. Deze 5-pocket jeans heeft een regular fit met een rechte pijp en een lichte 'bootcut', zodat de jeans mooi over de schoenen valt. Het is eigenlijk een broek die vrijwel iedereen goed staat. De Regular Alf wordt door de echte 'fashion victims' overigens heel 'irregular' gedragen, door de jeans 2 maten te groot te kopen en vervolgens als lage, baggy jeans te dragen. Deze 'Cold Wash' wassing zorgt voor een mooie 'gedragen' uitstraling.
Die ziet er echt heel mooi uit zegquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef JAY-T het volgende:
Het werd wel weer een keer tijd voor foto's van m'n RRDS
Na ongeveer 7,5 maand gedragen te hebben, en twee hot-soaks, is dit het reslutaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb m'n best gedaan om ze zo kleur getrouw mogelijk op de foto te krijgen, maar dat is vrij lastig.. Dit komt het best in de buurt
wat bedoelen jullie met een hot-soak? een warm bad? of?quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:26 schreef JAY-T het volgende:
Geef hem binnenkort wel weer ff een hot-soak, dan is ie iig weer schoon
Als je hem laat stomen, behoud je dan de donkere kleur of worden daardoor juist de fadings heel duidelijk zichtbaar? ik heb namelijk nog een RRDG die nu 8 maanden onderweg is, hij is niet heel vies maar ruikt wat minder fris, als stomen helpt om de kleur goed te houden en niet zo erg aantast als de wasmachine dan ga ik dat binnenkort denk ik eens doen, of een hot-soak.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:13 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
Je moet hem eigenlijk pas wassen ( na 6 maanden) als ie echt vies is anders doe hot soak idd!!
Je kan hem ook laten stomen!! Heb het niet zelf gedaan maar schijnt wel goed te werken!!
Gewoon zo lang mogelijk wachten
Toevallig zag ik het net ook, maar toen ik vervolgens las dat het alleen voor die Amnesty shirts was viel het wel tegen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:58 schreef bear87 het volgende:
Nudie heeft nu een online shop![]()
Helaas duurde de pret niet lang, ik hoopte natuurlijk op de jeans daar maar ze verkopen er alleen de amnesty internationa lt shirts..Jammer, had me mooie plek geleken om alle wassingen en alle modellen te kunnen kopen want een hoop zie je toch nog niet in de winkels liggen.
Ik zag wel een average joe greentone bij best of brands in de sale liggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar de SJ Greentone in Nederland is te krijgen?
Mooi, dan zal ie ook wel bij andere vestigingen van de Garage liggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:39 schreef Mr_DG het volgende:
Volgens mij heb ik die weleens bij de Garage in Barneveld gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |