Join the club... Volgens mij heeft iedereen wel een crotch rip gehad bij z'n SJ, Ik ook iig en D.Zire ook geloof ik.. Bij mij betreft het een Dry Japan. Dus nu draag ik eig alleen maar mn SS en ES..quote:Op maandag 16 juni 2008 19:31 schreef Xaverius1337 het volgende:
me slim jim is na de tyfus![]()
facking groot gat bij de kruis![]()
koop geen nudie weer
Dat zou een goede oorzaak kunnen zijn. Bij mijn ES is het wel dunner geworden maar niet zo snel en geen gat zoals ik bij mijn SJ wel heb.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:21 schreef don-diablo het volgende:
Tja.. Met z'n allen geen SJ dry's meer kopen dus. Of met z'n allen over gaan klagen zodat ze er wat aan gaan doen.Maar zou het kunnen komen omdat de stiksels aan de butenkant zitten bj de SJ en niet aan de binnenkant zoals bij andere modellen en de combinatie dat het een dry is?
ik heb een RRDS... en dat gat bij mn kruis zit er al na 5 maanden aan te komenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik denk dat dat alleen bij SJ dry;s gebeurt eigenlijk. Ik heb 2 dry's een ES en een SJ. En alleen bij die SJ is dat ook gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |