abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 april 2008 @ 13:33:10 #51
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_58277414
'Verbied jongeren 's nachts te rijden'

ok, het SWOV en niet de politiek... maar toch!
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_58279329
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:28 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ongewenst en kan zelfs levensgevaarlijk zijn.
Ik ben wel voor dat notoire hardrijders gewoon hun rijbewijs definitief, of voor 10 jaar ofzo, kwijt zijn.

Alleen moet de 50 kilometer wel wat aangepast worden (bijv. bij meer dan 100% te hard tm de 50, en meer dan 75% te hard boven de 50... zodat je niet 80 door een woonwijk "mag" rijden, maar wel 175 op de snelweg zonder rijbewijs kwijt te zijn).

En dan de eerste keer 3 maanden je rijbewijs kwijt.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_58314533
Wanneer wordt er een grote protestmars georganiseerd? Ik doe mee, ik begin echt een ongelooflijke hekel te krijgen aan de Kabinet. Ik denk er zelfs over na om op Rita Verdonk te stemmen, die zeurt tenminste niet.

Wat heb ik een schijthekel aan deze overheid.
  zaterdag 26 april 2008 @ 01:51:46 #54
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_58314979
Kabinet verbiedt ook verse paddo's
gewoon de onderzoeken aan de kant zetten omdat ze niet de uitkomst geven die je graag zou willen hebben..
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_58315172
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:51 schreef DionysuZ het volgende:
gewoon de onderzoeken aan de kant zetten omdat ze niet de uitkomst geven die je graag zou willen hebben..
Dat is toch juist gebruik bij politici. Een onderzoek dient niet als middel voor waarheidsvinding maar als wapen om je politieke tegenstanders er mee uit het veld te ruimen. Als het wapen zich dan opeens tegen je keert dan negeer je het gewoon.
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:58:49 #56
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_58317358
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:51 schreef DionysuZ het volgende:
Idd, ons almachtige kabinet is de enige die weet wat goed is voor ons
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 26 april 2008 @ 11:20:46 #57
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58317626
En de ellende is dat dit verbod nooit meer zal worden teruggedraaid door andere kabinetten.

Jaarlijks duizenden doden door alcohol, maar nee, we verbieden een paddestoel die in het wild groeit. Weeral een geweldig staaltje werk geleverd door de politiek.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_58321058
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 11:20 schreef ethiraseth het volgende:
En de ellende is dat dit verbod nooit meer zal worden teruggedraaid door andere kabinetten.

Jaarlijks duizenden doden door alcohol, maar nee, we verbieden een paddestoel die in het wild groeit. Weeral een geweldig staaltje werk geleverd door de politiek.
Met dank aan (Franse) toeristen.

De reden waarom het verboden wordt is wel zo enorm zwak. Zuivere symboliek politiek .
pi_58321161
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
De reden waarom het verboden wordt is wel zo enorm zwak. Zuivere symboliek politiek .
Omdat sommige mensen het product onverantwoord gebruiken

Misschien moeten ze de auto ook maar verbieden omdat Sjonnies met petjes en een Golf de auto zo onveranwoord gebruiken dat ze zichzelf doodrijden.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_58321247
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:16 schreef FJD het volgende:
Omdat sommige mensen het product onverantwoord gebruiken

Misschien moeten ze de auto ook maar verbieden omdat Sjonnies met petjes en een Golf de auto zo onveranwoord gebruiken dat ze zichzelf doodrijden.
Goed onderbouwde reden ja. Wanneer zou alcohol in de ban gedaan worden?
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 16:05:36 #61
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58321952
quote:
De reden is niet eens zwak, maar simpelweg volledig onjuist en zal incidenten waarin de oorzaak wel paddo's zijn alleen maar in de hand werken door ongecontroleerde eigen teelt.
Carpe Libertatem
pi_58323994
Ik heb zelden zo'n populisme meegemaakt dan het verbod op verse paddo's. Vooral de incidenten met toeristen was een reden om het te verbieden. Grappig. Verplicht dan smartshops om te controleren of iemand wel een Nederlandse identiteit heeft bijvoorbeeld, en verkoop het alleen aan Nederlanders.

Maar dan nog, de incidenten waren helemaal niet door het gebruik van paddo's gekomen:
http://www.nu.nl/news/115(...)j_slachten_hond.html

Terwijl dit een reden was om het te verbieden. Het moet niet veel gekker worden.

Valt me ook enorm tegen van de "LIBERALE" VVD om het te verbieden. Ik hoop dat Verdonk de VVD helemaal kapot maakt.
pi_58324053
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 16:05 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

De reden is niet eens zwak, maar simpelweg volledig onjuist en zal incidenten waarin de oorzaak wel paddo's zijn alleen maar in de hand werken door ongecontroleerde eigen teelt.
Als je een reden aanvoert die meer geldt voor bijv. alcohol dan voor paddo's vind ik het eigenlijk nogal zwak. Het is wel duidelijk dat men een aanleiding zocht om paddo's te verbieden. De incidenten met toeristen was die aanleiding.
pi_58324127
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als je een reden aanvoert die meer geldt voor bijv. alcohol dan voor paddo's vind ik het eigenlijk nogal zwak. Het is wel duidelijk dat men een aanleiding zocht om paddo's te verbieden. De incidenten met toeristen was die aanleiding.
Het lijkt Amerika onderhand wel. Het enige verschil is nog dat dat soort incidenten in Amerika gewoon in scene worden gezet. Het is om misselijk van te worden .
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 18:30:04 #65
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58324161
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:19 schreef pberends het volgende:
Valt me ook enorm tegen van de "LIBERALE" VVD om het te verbieden.
Voor zover ik weet vielen paddo's onder 'softdrugs' en dan gaat het rechtstreeks in tegen hun eigen programma en beginselen.
Carpe Libertatem
pi_58324252
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:30 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Voor zover ik weet vielen paddo's onder 'softdrugs' en dan gaat het rechtstreeks in tegen hun eigen programma en beginselen.
Zelfs Fortuyn wilde softdrugs legaliseren...
pi_58324463
Hoe kunnen ze uberhaupt PLANTEN verbieden? Als een plantje in de natuur groeit, moet je dan maar tegen het plantje zeggen dat het illegaal is ofzo? wtf is dat?
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 18:51:36 #68
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58324534
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:48 schreef pberends het volgende:
Hoe kunnen ze uberhaupt PLANTEN verbieden? Als een plantje in de natuur groeit, moet je dan maar tegen het plantje zeggen dat het illegaal is ofzo? wtf is dat?
Alle paddo's met een dubbele nationaliteit de grens over!
Carpe Libertatem
pi_58324593
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:51 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Alle paddo's met een dubbele nationaliteit de grens over!
.

Ik bedoel, als die paddestoelen spontaan in je tuin groeien kan je er toch geen flikker aan doen..
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:29:08 #70
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58325180
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:54 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Ik bedoel, als die paddestoelen spontaan in je tuin groeien kan je er toch geen flikker aan doen..
Razzia's! Met biologen!
Indien sporen van verboden paddo's gevonden worden (al dan niet in de volkstuin), minimale straffen! 25 jaar! Dat werkt! Dan weten de criminelen waar ze aan toe zijn!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 26 april 2008 @ 19:38:46 #71
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_58325383
quote:

[..]

Met dank aan (Franse) toeristen.

Die Franse touriste die zichzelf van de brug afwierp had geen drugs gebruikt.
Vanwege het 'obscure' van het incident, niet iedereen werpt zich iedere ochtend van de brug zeg maar, associeerde men het direct met drugs. En om dan maar wat te verzinnen, werden het paddo's.
quote:
AMSTERDAM - Er is geen verband aangetoond tussen de dood van het zeventienjarige Franse meisje dat in maart van het dak van het Nemo in Amsterdam sprong, en het gebruik van paddo's.

Dat zegt Wim Best van de inspectie van opiumzaken van het ministerie van Volksgezondheid. ''Men zegt dat ze paddo's heeft gebruikt, maar er is geen sectie of toxicologisch onderzoek verricht. Het meisje zou psychisch in de war zijn geweest,'' aldus Best.
http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUN/30/p1.html
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_58325636
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:38 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Die Franse touriste die zichzelf van de brug afwierp had geen drugs gebruikt.
Vanwege het 'obscure' van het incident, niet iedereen werpt zich iedere ochtend van de brug zeg maar, associeerde men het direct met drugs. En om dan maar wat te verzinnen, werden het paddo's.
[..]
Als politicus moet je soms je eigen waarheid creëren om een verbod te kunnen verkopen.
  † In Memoriam † zaterdag 26 april 2008 @ 19:58:29 #73
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58325807
Om iedereen wat moeite te bespraren.
Carpe Libertatem
pi_58326013
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Om iedereen wat moeite te bespraren.
Bereik ik bij gmail toch mijn opslaglimiet.
pi_58326993
Functionele tvp.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')