En iedereen maar roepen dat Brian nix doet.. hij luistert af, maakt aantekeningenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aantekeningen worden ook nog gemaakt
Wat doet ie?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:46 schreef Yasminn het volgende:
Goedzo, Brian!
wie maakt toch in vredesnaam die foto ?quote:
Irritant is dat ja.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:46 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ze leren ook nooit te checken of er iemand af staat te luisteren.
Dat is idd een beetje dom..... ze weten dat Brian dat doet... en toch voorkomen ze nooit dat hij kan afluisteren.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:46 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ze leren ook nooit te checken of er iemand af staat te luisteren.
De huissecretaresse uithangen. Hij notuleert als een waanzinnige, ben benieuwd of hij ook steno kan.quote:
Misschien een stekker die er uitgetrokken werd door de val van de tafel en daardoor een lichtflits?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
wie maakt toch in vredesnaam die foto ?
Ik zie ook een flits inderdaad. Is volgens mij die kandelaar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Good for him. Ligt er wellicht toch nog een carrière voor hem in het verschiet, na de kooi. Volgens mij staat zo'n kokerrokje haske leuk bij die spillebeentjes.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
De huissecretaresse uithangen. Hij notuleert als een waanzinnige, ben benieuwd of hij ook steno kan.
Heel inconsequent, een animatie jatten van iemand die niet zo'n Huub-haat heeft als jij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub: "Als ik iemand echt had geslagen, dan ben ik exit...."
[ afbeelding ]
Ik dacht precies hetzelfde... Brian is gewoon al 19 maanden de secretaresse die overal de notulen van maaktquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
De huissecretaresse uithangen. Hij notuleert als een waanzinnige, ben benieuwd of hij ook steno kan.
Haal het framepje er eens uit waar die klap valt dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub: "Als ik iemand echt had geslagen, dan ben ik exit...."
[ afbeelding ]
Maar het is en blijft Brian, dus uiteindelijk kan ie er toch niets concreets mee.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:49 schreef mazaru het volgende:
Na anderhalf jaar zo'n sneakrat om je heen gehad te hebben, die constant op zijn buik rond kruipt om af te luisteren. Heeft Huub nog steeds niet door dat die weer bezig is met zijn aantekenbriefje?
Jawel, het adres van Cora over de streams geschreeuwd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:46 schreef Kinga het volgende:
Heeft die rat óóit iets met die aantekeningen gedaan? Nóóit!!!
Oh is dat die lichtflits, een fototoestel?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zijn de kaarsen volgens mijquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Goed opgemerkt er stond al iemand klaar, allemaal gescript dus.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Racist dat ie is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
Huub noemt Brian een laf naar eilandbewonertje en een laffe hond. Ik hoop dat Brian het goed hoort.
En het eiland was Flevoland zei Huub, want daar komt hij vandaan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
Huub noemt Brian een laf, naar eilandbewonertje en een laffe hond. Ik hoop dat Brian het goed hoort.
Dat is juist goed, Bwian wordt door al die info helemaal gek. Uhhh nog gekker.quote:
beetje dubbel jatten dus ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel inconsequent, een animatie jatten van iemand die niet zo'n Huub-haat heeft als jij.
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het is en blijft Brian, dus uiteindelijk kan ie er toch niets concreets mee.
Ik ga morgenochtend expres alle verkeersregels aan mijn laars lappen, om haar theorie te jinxen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En morgen om 8 uur opstaan voor haar examen
ik dacht in eerste instantie ook een fototoestel. Maar ik ben er 99% van overtuigd dat het een gewone gloeilamp was die brak, waardoor er dus zuurstof bij de gloeidraad kwam, die daardoor heel snel opbrandde... En dat was de flits.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Oh is dat die lichtflits, een fototoestel?
Welnee is die te dom voorquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:50 schreef Yasminn het volgende:
[..]
Nu komt Brian erachter.
Dat Huubje en Jaap een spel spelen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend expres alle verkeersregels aan mijn laars lappen, om haar theorie te jinxen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:52 schreef Dementor het volgende:
Die foto zou heel goed voor DGK in Amerika kunnen zijn...
Inderdaad, animaties jatten van een andere posterquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel inconsequent, een animatie jatten van iemand die niet zo'n Huub-haat heeft als jij.
Ik denk niet dat ze een foto hoeven te maken van zo'n actie als er zo veel camera;s hangen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:52 schreef Dementor het volgende:
Die foto zou heel goed voor DGK in Amerika kunnen zijn...
Wordt ze wel terug gefloten want niemand mag dat weten dat Del een pruik draagtquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:54 schreef avonne het volgende:
Volgens mij is Claire ontzettend pissig, en gaan we nu regelmatig "pruik" horen![]()
Welke crap bedoel je, even voor degenen die geen streams hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:55 schreef Yasminn het volgende:
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA.
Huub, cut the crap.
Ik ben gewoon lekker para verhalen aan het op halenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een foto hoeven te maken van zo'n actie als er zo veel camera;s hangen.
Daar is met alle gemak 1 frame uit te halen waardoor ze ook een stilstaand beeld hebben.
Heel wat meer kans dat je dan een mooie heb, dan met een foto.
Daarom is er ook tig keer geroepen dat dat ding zo hemeltergend duur wasquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:55 schreef Inca het volgende:
[..]
Wordt ze wel terug gefloten want niemand mag dat weten dat Del een pruik draagt
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lekker para verhalen aan het op halen
Ach, ramptoeristen zijn er weer op afgekomen, als vliegen op de stroopquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welke crap bedoel je, even voor degenen die geen streams hebben
op tv ? want daar word het niet uitgezonden dus dat maakt niet uit iedere streamer weet het maar tv kijkers nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom is er ook tig keer geroepen dat dat ding zo hemeltergend duur was
Garistus, en zij is twintig?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En morgen om 8 uur opstaan voor haar examen
Aiaiaiaiai, daar gaat ie een sublieme actie mee uitvoeren. Honderd keer roepen 'Voel je je in de fokking hoek genomen?'quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:58 schreef Prospera het volgende:
Brian noteert dat Huub zich in zo'n situatie in de hoek voelt gezet.
Als claire er niet had gestaan was er nu een dikke SL!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:59 schreef rooie3 het volgende:
Goed zo Claire hou hem tegen.
Zet je oren eens open. Was toch echt iemand anders die met kanker begon...quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor weer eens de fraaie bewoordingen van Huub....te triest voor woorden...familie erbij halen, doodverwensingen, etc.....
ach de vorige keer heeft ze er ook 5 x over gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:59 schreef kissa het volgende:
[..]
Garistus, en zij is twintig?
Ik hoop dat ze zakt
en volkomen terecht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor weer eens de fraaie bewoordingen van Huub....te triest voor woorden...familie erbij halen, doodverwensingen, etc.....
Die knul komt z'n makker vanzelf tegen buiten DGK....zou het niet vreemd vinden..quote:Op woensdag 9 april 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
Damn, wat een mazzel voor Huub dat hij verplicht aan de alcoholvrije champagne zat vanmiddag... anders zou het nu met Brian alsnog uit de klauw lopen...
Zelfs je avatar is stuitendquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had jou slimmer ingeschatquote:Op woensdag 9 april 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh...een ander z'n familie doodwensen vind jij terecht en je valt over Adolf?
Ben je gek. Het is wel duidelijk dat Claire een kalmerende invloed op hem heeft.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:01 schreef akveor het volgende:
Huub is't kwijt hoor... ben benieuwd of ie hier overheen komt. 2 dagen erbij en hij zit thuis lijkt me zo.
en dat kom je hier effe melden? je kan ook weer gewoon voor de tv gaan zitten hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 00:04 schreef tequi3 het volgende:
Hahahahahahhaah! Kijk ik nooit meer naar de kooi, zie ik net Boulevard. Gaan die 2 lutsers trouwen! Ze zagen er btw beide slecht uit, grauwe huid.
Weinig zonlicht?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:04 schreef tequi3 het volgende:
Hahahahahahhaah! Kijk ik nooit meer naar de kooi, zie ik net Boulevard. Gaan die 2 lutsers trouwen! Ze zagen er btw beide slecht uit, grauwe huid.
Dat krijg je hè... opgesloten (in luxe)quote:Op woensdag 9 april 2008 00:04 schreef tequi3 het volgende:
nah, daar doet alleen brian aan,die slappe labiele lafzak.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
Misschien kunnen ze Huub even wat pammetjes geven. die gozer is overspannen.
Het is ook niet normaal wat Huub steeds te verduren krijgt.Doe dit een dag bij Brian en weg is hij.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:01 schreef akveor het volgende:
Huub is't kwijt hoor... ben benieuwd of ie hier overheen komt. 2 dagen erbij en hij zit thuis lijkt me zo.
brian zijn familie wel ja das uitschotquote:Op woensdag 9 april 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh...een ander z'n familie doodwensen vind jij terecht en je valt over Adolf?
Toch jammer dat er weer veel agressie bijkomt kijken... het moet allemaal weer zo plat.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Ben je gek. Het is wel duidelijk dat Claire een kalmerende invloed op hem heeft.
Huub is een goedzak, Jaap heeft gewoon echt een darkside waarbij hebzucht de kop op steekt en hij alles en iedereen los laat en alleen nog aan zichzelf denkt.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:07 schreef avonne het volgende:
Ik ben weer helemaal voor Huub, denk ik.
Vervelend dat ie opvliegend is, maar, verdomd, het is ook allemaal niet eerlijk.
ze deed dat idd super...... ook de eerste keer dat ik hem naar een vrouw zie luisterenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:04 schreef Kinga het volgende:
Deed Claire wel mooi, hij moest weer ff afkoelen...
Een dag? maak daar maar een minuut of 3 van!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal wat Huub steeds te verduren krijgt.Doe dit een dag bij Brian en weg is hij.
Huub heeft altijd show moeten maken,Brian moet niks.
precies Huub vecht al maanden tegen alles en iedereen en die rat is zo maloot als een deur de rand debielquote:Op woensdag 9 april 2008 00:07 schreef avonne het volgende:
Vervelend dat ie opvliegend is, maar, verdomd, het is ook allemaal niet eerlijk.
Dat is natuurlijk wel een side-effect van dit soort acties... en dan roept het gros nog dat de Febo alleen tegen Huub speelt... Huub is nou eenmaal het best in een underdog positiequote:Op woensdag 9 april 2008 00:07 schreef avonne het volgende:
Zou je niet? Ik word al agressief van die gozer van alleen streams kijken...quote:Op woensdag 9 april 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch jammer dat er weer veel agressie bijkomt kijken... het moet allemaal weer zo plat.
Jaap heeft geen flauw benul van zaken als vriendschap, loyaliteit, of vertrouwen.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Huub is een goedzak, Jaap heeft gewoon echt een darkside waarbij hebzucht de kop op steekt en hij alles en iedereen los laat en alleen nog aan zichzelf denkt.
Tsja, niveau heeft het al heel lang niet meer. Bovendien na zo'n lange tijd is je lontje mss wel wat korter.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch jammer dat er weer veel agressie bijkomt kijken... het moet allemaal weer zo plat.
naar hedda luistert hij ookquote:Op woensdag 9 april 2008 00:09 schreef Desii het volgende:
[..]
ze deed dat idd super...... ook de eerste keer dat ik hem naar een vrouw zie luisteren
Tja dat heeft te maken met zijn verleden als je al die verhalen zo hoort.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap heeft geen flauw benul van zaken als vriendschap, loyaliteit, of vertrouwen.
Ik blijf er bij dat Held Huub en Jaap een afspraak hebben. Held Huub is nu wel boos op Jaap maar dat gaat niet lang duren, denk ik. En hoop ik.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap heeft geen flauw benul van zaken als vriendschap, loyaliteit, of vertrouwen.
nou ik denk eerder 1quote:Op woensdag 9 april 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een dag? maak daar maar een minuut of 3 van!
Ach gaf hem een dag,maar denk dat jij gelijk heb.Het is echt zo krom als ik weet niet wat, als Brian zou winnen.Wat Huub ook heeft gedaan,hij heeft het meest te verduren gehad en hij stond er altijd voor de show.Hij is voor mij de enige echte winnaar.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Een dag? maak daar maar een minuut of 3 van!
waar hij ook duidelijk onder lijdt.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een side-effect van dit soort acties... en dan roept het gros nog dat de Febo alleen tegen Huub speelt... Huub is nou eenmaal het best in een underdog positie
Het kan wel kloppen hoor. Maar ja, zo heeft iedereen wel wat. Voor een buitenstaander zijn Jaaps plotselinge ommekeren domweg niet te volgen, zeker niet voor een direkt iemand als Huub.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja dat heeft te maken met zijn verleden als je al die verhalen zo hoort.
Vaak geen cent te makken en soms opeens weer een hoop geld..
Vroeger als wonderkind geprezen waardoor er zoveel druk op hem werd gelegd waardoor hij knetter werd.
Maar goed dit is dan ook mijn beeld van Jaap...
Maar niet van dat butlertje aub.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:12 schreef Prospera het volgende:
Verzoekje: kan er wat vaker gecapt worden?
Daarom heb ik een hekel aan Jaap... nooit heeft ie het Brian moeilijk gemaakt. Maar Jaap zit nu in een modus en heeft daarmee nu zijn postuur mee en is daarmee erg dreigend. Tja, het was Huub's eigen idee om alles in de strijd te gooien. Maar of dit nu zo het einde van DGK zou moeten zijn?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal wat Huub steeds te verduren krijgt.Doe dit een dag bij Brian en weg is hij.
Huub heeft altijd show moeten maken,Brian moet niks.
tja wat kan je verwachten van iemand die zn eigen vrouwtje in elkaar beukt "moet ze maar niet zo zuipen"quote:Op woensdag 9 april 2008 00:14 schreef avonne het volgende:
oooo............. Het was Brian die Huub uitdaagde om te gaan sparren.
Jaap "zou je je daar echt goed bij voelen? Als je hem in elkaar beukt?"
Brian "dan moet ie de uitdaging maar niet aan gaan"
Dat zit die nu ook tegen Claire te vertellen.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat Held Huub en Jaap een afspraak hebben. Held Huub is nu wel boos op Jaap maar dat gaat niet lang duren, denk ik. En hoop ik.
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:08 schreef coldstar het volgende:
Huub blijft over Brain in zitten. Hij heeft zo'n hekel aan hem dat hij alles uit de kast haalt om hem zwart te maken. Huub is helmaal de weg kwijt. En maar groots doen dat hij niet bang is en voor niemand weg loopt.
Ik denk als Huub buiten DGK , Brain zo uiit maakt....Brain vouwt hem dubbel .
Zo'n ondertrouw vergeet je ook nooit meer.....
Aan de ene kant niet, maar hij is wel in z'n element als hij eea heeft om tegenaan te schoppen, zeker in DGK waar het allemaal draait om TV maken... Huub is ook populair geworden toen hij in de underdog-positie zat, en ook toen had hij een saaie maar wel rustige en verstandige Sylvia naast zich... Het werkt voor hem wel.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:12 schreef miesy het volgende:
[..]
waar hij ook duidelijk onder lijdt.
niet erg gezond als je het mij vraagt.
Eventjes een terugblik voor een goed gevoelquote:Op woensdag 9 april 2008 00:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja wat kan je verwachten van iemand die zn eigen vrouwtje in elkaar beukt "moet ze maar niet zo zuipen"
Die ruzie is afgesprokenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:19 schreef coldstar het volgende:
Ik vind het erg onredelijk dat er nu op Jaap afgegeven wordt. Huub is de persoon die zich niet aan de afspraken houdt. Huub is altijd de enige geweest die een grote bek gehad heeft, dat hij het kut vond dat er geen mensen uit gestemt worden. Huub is nu zelf de persoon die er iemand in houdt enkel en alleen in zijn voordeel.
Wel Brain en Amanda zwart maken dat ze altijd meer spelers moeten hebben en niemand los laten, terwijl hij zelf niet anders doet. Jaap is het gewoon zat om als een hondje achte Huub aan te lopen.
nou echt niet hoor. niks fake.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:15 schreef neehe het volgende:
Dus het was toch allemaal besproken met Jaap, die ruzie was fake.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:18 schreef HoneyBunny het volgende:
Plannetje van Jaap en Huub werkt kennelijk wel, want Brian rent met zijn verhaal naar Jaap i.p.v. naar Amanda. Normaal was hij naar Amanda gegaan, maar dit keer niet. Je hebt best kans dattie Amanda wipt tijdens de ontslagronde. Zou voor hem het beste zijn, want hij wordt helemaal gestoord van dr, en hij heeft dan geen dekking meer nodig.
En de ruzie tussen Jaap en Huub is gewoon afgesproken. Dat is plan Olifant, Bever en Giraf. Ze eindigen met giraf en dat zou dan zijn dat ze weer samen gingen werken.
Goeiesavonds trouwens
hier word ik altijd zo vrolijk van!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eventjes een terugblik voor een goed gevoel
[ afbeelding ]
Dat was hem jaquote:Op woensdag 9 april 2008 00:19 schreef akveor het volgende:
Oww als Jaap geen olifant terug zegt dan weet Huub genoeg.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:19 schreef akveor het volgende:
Oww als Jaap geen olifant terug zegt dan weet Huub genoeg.
[ afbeelding ]
Sssssssssssttttt... voor je het weet leest Coño Bo Kennie mee, en heeft hij het ook doorquote:Op woensdag 9 april 2008 00:21 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Jawel dat was plan Olifant, luister nou naar wat tie zit te vertellen tegen Claire.
Dat is hetzelfde als toen met die 10.000 euries. Jankende Jaap, Fokkers in de stress, Cora in paniek, en wat was het.... Afgesproken plannetje van Huub en Jaap.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:22 schreef Leandra het volgende:
Het mooie van het hele verhaal is: De fans zijn de weg kwijt, twijfelen over wat echt is en wat niet echt is, en dus kan er niets meer doorgeluld worden
Deze mate van verwarring zaaien is wel wat ze nodig hebben voor de eindstrijd.
Ik bied je op mijn kosten een cursus Nederlands aanquote:Op woensdag 9 april 2008 00:12 schreef coldstar het volgende:
Nou ja, Huub verteld even een verhaaltje. hij heeft waarschijnlijk naar RTL boulevard gekeken. Hij zegt gewoon dat zowel Daphne en Bridget heel leuk reageerde. Nou ik weet niet naar welke aflevering Huub gekeken heeft? De aflevering waar ik naar gekeken heb, was knap lachwekkend. Zelfs de ouders van Claire werden in het belachelijke getrokken.....
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:21 schreef Prospera het volgende:
Hans Nijman komt morgen en Brian wil sparren met Huub: hij heeft een grote bek en laat hem het maar zien.
al met al denk ik niet dat huub deze positie prettig vind.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de ene kant niet, maar hij is wel in z'n element als hij eea heeft om tegenaan te schoppen, zeker in DGK waar het allemaal draait om TV maken... Huub is ook populair geworden toen hij in de underdog-positie zat, en ook toen had hij een saaie maar wel rustige en verstandige Sylvia naast zich... Het werkt voor hem wel.
Alleen de uitvoering is deze keer wat overtuigenderquote:Op woensdag 9 april 2008 00:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als toen met die 10.000 euries. Jankende Jaap, Fokkers in de stress, Cora in paniek, en wat was het.... Afgesproken plannetje van Huub en Jaap.
En dat is waarom zij beter zijn dan Wezel en Ezel (weet niet meer wie die gister verzon, maar vind m top!!)
Zonde van je geld.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:24 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik bied je op mijn kosten een cursus Nederlands aan
Ik denk dat hij veel meer in z'n element is als hij kan schoppen en zuigen... en als het niet tegen Brian kan, dan maar gespeeld tegen Jaap... hij heeft weerstand nodig.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:25 schreef miesy het volgende:
[..]
al met al denk ik niet dat huub deze positie prettig vind.
en zo dicht bij de fnale, hoeveel heb je dan nog aan populairiteitspunten?
en mooie tv maken kan hij vast ook heel goed als hi niet steeds in een zwakke positie staat.
Goed ideequote:Op woensdag 9 april 2008 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonde van je geld.
Kun je net zo goed aan rat of del geven
Nog niet zo lang geleden noemde hij die del nog een kankerhoerquote:Op woensdag 9 april 2008 00:29 schreef Dementor het volgende:
De rat komt weer met culturen, eilandjes en ziektes
Wat zei hij? Voor de niet streamers?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:28 schreef HoneyBunny het volgende:
Huub vertelde net precies wat er aan de hand is. Vind t wel een stoer plan... Fijn om te weten, maar kut als Conjo Bo Familie meeluisterd
The higher they climb, the harder they fall... en die gaan heel hard vallen na 22 mei....quote:Op woensdag 9 april 2008 00:31 schreef HoneyBunny het volgende:
Man is verslag aan het uitbrengen bij Amanda
B: Wanneer snapt hij nou eens dat het mij niets doet (hij rent haast door de villa van spanning)
A: Wij gaan niet om ons heen slaan als we kwaad zijn
Dienenebart gaat nog zn handjes vol krijgen om die 2 terug de realiteit in te krijgen
Nou, het klopt wel. Ze slaan niet om zich heen als ze boos worden.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:31 schreef HoneyBunny het volgende:
Man is verslag aan het uitbrengen bij Amanda
B: Wanneer snapt hij nou eens dat het mij niets doet (hij rent haast door de villa van spanning)
A: Wij gaan niet om ons heen slaan als we kwaad zijn
Dienenebart gaat nog zn handjes vol krijgen om die 2 terug de realiteit in te krijgen
Zo kijkt ze ook als hij een stukje uit de krant voorleestquote:Op woensdag 9 april 2008 00:30 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt het verslag van Brian erg leuk.
[ afbeelding ]
De kans is natuurlijk aanwezigquote:Op woensdag 9 april 2008 00:31 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat iedere avond bidden dat Brian dood gaat aan een enge ziekte.
Sorry. Heel erg. Maar ik moet heel hard lachen.
Zdngmw wist gewoon zeker dat god zou straffenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:31 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat iedere avond bidden dat Brian dood gaat aan een enge ziekte.
Sorry. Heel erg. Maar ik moet heel hard lachen.
en bovenop mensen springen?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat hij veel meer in z'n element is als hij kan schoppen en zuigen... en als het niet tegen Brian kan, dan maar gespeeld tegen Jaap... hij heeft weerstand nodig.
en verlos ons van onze zondequote:Op woensdag 9 april 2008 00:35 schreef Ziet het volgende:
huub gaat elke avond bidden voor het slapen gaan
dat amanda en brian een ongeluk krijgen en dood gaan
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:35 schreef Kinga het volgende:
Ik ben ff in shock door dit gesprekje.
Door welk gesprekje?quote:
Een spel enzoquote:Op woensdag 9 april 2008 00:37 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schiet mij maar in een knoop.
Hij zei het vd week ook over honkbal: Op het veld zuigen, zuigen, zuigen, maar in de kantine ga ik voor de meter bier...quote:Op woensdag 9 april 2008 00:35 schreef miesy het volgende:
[..]
en bovenop mensen springen?
met al die streamlocks valt er zowieso niets te zien...
ik vind het raar dat er zo keihard tegen hem gespeelt magb lijven worden.
die jongen staat stijf van de stress, slaapt slecht, eet slecht en is er nog maar weinig van hem over..
maar ja, als ie maar in zijn element is...
Daar kwam Brian mee, die begon met ziektes te smijten, waardoor Huub er vol in ging.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:37 schreef noucky het volgende:
Huub is ook superslecht.
Hij wil Brian pakken door iedere avond te gaan bidden voor zijn bed dat ze iets ernstigs overkomt.
Goh Huub kun je niet meer?
Altijd maar gooien met ziektes?
Nee, niet slim.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:37 schreef akveor het volgende:
Het klopt toch niet dat Huub en Jaap nu zomaar dit on stream bespreken?
En heeft niets gedaan... beetje lopen roepen.....quote:
Is een Lobotomy een optie??quote:Op woensdag 9 april 2008 00:35 schreef Prospera het volgende:
Brian gaat maar door, Amanda is het zat.
Brian: ik moet mijn hoofd leegmaken.
Ze speelden het erg goed. Jammer dat het nu uitkomtquote:
volg jij hetzelfde progamma als ik?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:39 schreef noucky het volgende:
Huub heeft ook een gigantische plaat voor de kop he.
Huub is zo bang voor Jaap en zit nog alles te bespreken met Jaap.
Wat een looser die Huub, als kleintje staat hij tegenover Jaap.
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:41 schreef avonne het volgende:
okeeeeejjjjjjjjjj... ik snap er niet veel van.
Zit Jaap nu Huub op te jutten tegen Brian?
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:37 schreef noucky het volgende:
Ik bid dat morgen Huub over de rooie gaat >>>>>>>>> jippie
huub is niet de enige..quote:Op woensdag 9 april 2008 00:37 schreef noucky het volgende:
Huub is ook superslecht.
Hij wil Brian pakken door iedere avond te gaan bidden voor zijn bed dat ze iets ernstigs overkomt.
Goh Huub kun je niet meer?
Altijd maar gooien met ziektes?
Shotje voor Palma morgenochtend ...quote:Op woensdag 9 april 2008 00:41 schreef Kinga het volgende:
Nog ff shotjes van de chill.
Je hebt een PM-metjequote:Op woensdag 9 april 2008 00:42 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik bid niet maar ik hoop dat jouw inetverbinding het morgen niet doet
Acteerstemmetje.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:43 schreef avonne het volgende:
Jaap "die gast gaat het zo zuur krijgen.... oooh... wat gaat hij het zuur krijgen"
Over Huub?
of Bwianquote:Op woensdag 9 april 2008 00:43 schreef noucky het volgende:
Hhhaha Jaap die zegt: die gast gaat het zo zuur krijgen.
(die gast bedoelt hij Huub mee)
Hebbie de streams pas 5 minuten aan? Want volgens mij mis je wat!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:43 schreef noucky het volgende:
Jaap: huub gaat het zuur krijgen, o wat gaat hijhet zuur krijgenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:42 schreef akveor het volgende:
Ik weet niet of Huub dit nu zelf wil geloven of waar is.
kijk je wel uit dat je niet spontaan van je stoel glijd?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:43 schreef noucky het volgende:
Er zitten er hier een paar die andere streams hebbenquote:
Echt waar,ik dacht dat hij de opblaaspop bedoelde.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:43 schreef noucky het volgende:
Naar wie steekt Jaap nou z'n middelvinger op?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Echt waar,ik dacht dat hij de opblaaspop bedoelde.
dacht al dat het aan mij lag...quote:Op woensdag 9 april 2008 00:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zitten er hier een paar die andere streams hebben
Voor de tvbeelden naar Huubquote:Op woensdag 9 april 2008 00:46 schreef Marrek het volgende:
[..]
Naar wie steekt Jaap nou z'n middelvinger op?
Nee hoor, op een gegeven moment weet je precies bij wie je gewoon moet stoppen met lezen, en doorscrollenquote:
draai inmiddels al effe mee,maar maak toch nog van die stomme fouten he?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, op een gegeven moment weet je precies bij wie je gewoon moet stoppen met lezen, en doorscrollen
ben een snelle leerling....***drukt scrollen in***quote:Op woensdag 9 april 2008 00:50 schreef noucky het volgende:
Ik word zo moe van Huub zijn praatjes dat hij alles tegen Brian wil doen maar niks doet.
Niks Febo or whatever, Huub durft stomweg niks zonder alcohol.
Dit laat Huub al maanden zien, tenzij zijn positie in het gedrang komt en dan over de grens gaat met een boete als gevolg.
Een tijdje bezig? Met wat? Achter de PC hangen??? Record verbreken van aantal te schaken potjes met huiszwerver???quote:Op woensdag 9 april 2008 00:47 schreef noucky het volgende:
Jaap is al een tijdje bezig en dat was te verwachten.
Hij zei dat hij Huub nodig had totdat de villa vrij kwam en dan toe zou slaan.
Hierin is verandering gekomen door een vervroegd einde.
Dus Jaap is nu bezig met zijn "terror" en Huub gaat als kaboutertje ook af.
Ik vind de Huubfans ook zo topquote:Op woensdag 9 april 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je wat het is, al steekt Huub 55 mensen dood, dan nog is hij helemaal top.![]()
*mompelt iets over bizarre toestanden, a la G.J.B. Hilterman......en gaat maar slapen
Ik hoop het van hartequote:Op woensdag 9 april 2008 00:18 schreef HoneyBunny het volgende:
Plannetje van Jaap en Huub werkt kennelijk wel, want Brian rent met zijn verhaal naar Jaap i.p.v. naar Amanda.
Deze leer je vanzelf wel afquote:Op woensdag 9 april 2008 00:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
draai inmiddels al effe mee,maar maak toch nog van die stomme fouten he?
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ben een snelle leerling....***drukt scrollen in***
Inderdaad. Het zou me ook niets verbazen als de FEBO morgen Kenniet erin gooit...quote:Op woensdag 9 april 2008 00:53 schreef akveor het volgende:
Huub: Super hoogspel als het lukt... beste spel ooit.... kans wordt zo steeds kleiner als je het mij vraagt.
euhhhh...nou euhhhhh....quote:Op woensdag 9 april 2008 00:55 schreef Prospera het volgende:
Hoe werkt dat zo'n standje, als links het hoofd ligt![]()
[ afbeelding ]
Ach, ze zouden zich hier toch niet thuis voelenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:56 schreef Disana het volgende:
Huub over Brian en Amanda: Maar dat soort moet wel een fokverbod krijgen.
Ooowww.......U bent oud.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je wat het is, al steekt Huub 55 mensen dood, dan nog is hij helemaal top.![]()
*mompelt iets over bizarre toestanden, a la G.J.B. Hilterman......en gaat maar slapen
tja als pitbulls dat al krijgen,dan zouden zij dat zeker moeten hebben!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:56 schreef Disana het volgende:
Huub over Brian en Amanda: Maar dat soort moet wel een fokverbod krijgen.
Jezus, zo'n sterke grap op dit late tijdstip... ik moest echt even nadenkenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, ze zouden zich hier toch niet thuis voelen
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jaap hierna ALLEEN een show gaat doen op tv.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte
.... maar heb niet zó'n vertrouwen in. Zowel in de betrouwbaarheid van Jaap, als in het acteervermogen van Huub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |