of Bwianquote:Op woensdag 9 april 2008 00:43 schreef noucky het volgende:
Hhhaha Jaap die zegt: die gast gaat het zo zuur krijgen.
(die gast bedoelt hij Huub mee)
Hebbie de streams pas 5 minuten aan? Want volgens mij mis je wat!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:43 schreef noucky het volgende:
Jaap: huub gaat het zuur krijgen, o wat gaat hijhet zuur krijgenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:42 schreef akveor het volgende:
Ik weet niet of Huub dit nu zelf wil geloven of waar is.
kijk je wel uit dat je niet spontaan van je stoel glijd?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:43 schreef noucky het volgende:
Er zitten er hier een paar die andere streams hebbenquote:
Echt waar,ik dacht dat hij de opblaaspop bedoelde.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:43 schreef noucky het volgende:
Naar wie steekt Jaap nou z'n middelvinger op?quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Echt waar,ik dacht dat hij de opblaaspop bedoelde.
dacht al dat het aan mij lag...quote:Op woensdag 9 april 2008 00:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zitten er hier een paar die andere streams hebben
Voor de tvbeelden naar Huubquote:Op woensdag 9 april 2008 00:46 schreef Marrek het volgende:
[..]
Naar wie steekt Jaap nou z'n middelvinger op?
Nee hoor, op een gegeven moment weet je precies bij wie je gewoon moet stoppen met lezen, en doorscrollenquote:
draai inmiddels al effe mee,maar maak toch nog van die stomme fouten he?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, op een gegeven moment weet je precies bij wie je gewoon moet stoppen met lezen, en doorscrollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |