Good for him. Ligt er wellicht toch nog een carrière voor hem in het verschiet, na de kooi. Volgens mij staat zo'n kokerrokje haske leuk bij die spillebeentjes.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
De huissecretaresse uithangen. Hij notuleert als een waanzinnige, ben benieuwd of hij ook steno kan.
Heel inconsequent, een animatie jatten van iemand die niet zo'n Huub-haat heeft als jij.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub: "Als ik iemand echt had geslagen, dan ben ik exit...."
[ afbeelding ]
Ik dacht precies hetzelfde... Brian is gewoon al 19 maanden de secretaresse die overal de notulen van maaktquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
[..]
De huissecretaresse uithangen. Hij notuleert als een waanzinnige, ben benieuwd of hij ook steno kan.
Haal het framepje er eens uit waar die klap valt dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub: "Als ik iemand echt had geslagen, dan ben ik exit...."
[ afbeelding ]
Maar het is en blijft Brian, dus uiteindelijk kan ie er toch niets concreets mee.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:49 schreef mazaru het volgende:
Na anderhalf jaar zo'n sneakrat om je heen gehad te hebben, die constant op zijn buik rond kruipt om af te luisteren. Heeft Huub nog steeds niet door dat die weer bezig is met zijn aantekenbriefje?
Jawel, het adres van Cora over de streams geschreeuwd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:46 schreef Kinga het volgende:
Heeft die rat óóit iets met die aantekeningen gedaan? Nóóit!!!
Oh is dat die lichtflits, een fototoestel?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
wie maakt toch in vredesnaam die foto ?
Zijn de kaarsen volgens mijquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Goed opgemerkt er stond al iemand klaar, allemaal gescript dus.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Racist dat ie is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
Huub noemt Brian een laf naar eilandbewonertje en een laffe hond. Ik hoop dat Brian het goed hoort.
En het eiland was Flevoland zei Huub, want daar komt hij vandaan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
Huub noemt Brian een laf, naar eilandbewonertje en een laffe hond. Ik hoop dat Brian het goed hoort.
Dat is juist goed, Bwian wordt door al die info helemaal gek. Uhhh nog gekker.quote:
beetje dubbel jatten dus ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel inconsequent, een animatie jatten van iemand die niet zo'n Huub-haat heeft als jij.
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het is en blijft Brian, dus uiteindelijk kan ie er toch niets concreets mee.
Ik ga morgenochtend expres alle verkeersregels aan mijn laars lappen, om haar theorie te jinxen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En morgen om 8 uur opstaan voor haar examen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |