Maar het is en blijft Brian, dus uiteindelijk kan ie er toch niets concreets mee.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:49 schreef mazaru het volgende:
Na anderhalf jaar zo'n sneakrat om je heen gehad te hebben, die constant op zijn buik rond kruipt om af te luisteren. Heeft Huub nog steeds niet door dat die weer bezig is met zijn aantekenbriefje?
Jawel, het adres van Cora over de streams geschreeuwd.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:46 schreef Kinga het volgende:
Heeft die rat óóit iets met die aantekeningen gedaan? Nóóit!!!
Oh is dat die lichtflits, een fototoestel?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
wie maakt toch in vredesnaam die foto ?
Zijn de kaarsen volgens mijquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Goed opgemerkt er stond al iemand klaar, allemaal gescript dus.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Racist dat ie is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
Huub noemt Brian een laf naar eilandbewonertje en een laffe hond. Ik hoop dat Brian het goed hoort.
En het eiland was Flevoland zei Huub, want daar komt hij vandaan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:51 schreef Disana het volgende:
Huub noemt Brian een laf, naar eilandbewonertje en een laffe hond. Ik hoop dat Brian het goed hoort.
Dat is juist goed, Bwian wordt door al die info helemaal gek. Uhhh nog gekker.quote:
beetje dubbel jatten dus ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel inconsequent, een animatie jatten van iemand die niet zo'n Huub-haat heeft als jij.
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar het is en blijft Brian, dus uiteindelijk kan ie er toch niets concreets mee.
Ik ga morgenochtend expres alle verkeersregels aan mijn laars lappen, om haar theorie te jinxen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En morgen om 8 uur opstaan voor haar examen
ik dacht in eerste instantie ook een fototoestel. Maar ik ben er 99% van overtuigd dat het een gewone gloeilamp was die brak, waardoor er dus zuurstof bij de gloeidraad kwam, die daardoor heel snel opbrandde... En dat was de flits.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Oh is dat die lichtflits, een fototoestel?
Welnee is die te dom voorquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:50 schreef Yasminn het volgende:
[..]
Nu komt Brian erachter.
Dat Huubje en Jaap een spel spelen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend expres alle verkeersregels aan mijn laars lappen, om haar theorie te jinxen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:52 schreef Dementor het volgende:
Die foto zou heel goed voor DGK in Amerika kunnen zijn...
Inderdaad, animaties jatten van een andere posterquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel inconsequent, een animatie jatten van iemand die niet zo'n Huub-haat heeft als jij.
Ik denk niet dat ze een foto hoeven te maken van zo'n actie als er zo veel camera;s hangen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:52 schreef Dementor het volgende:
Die foto zou heel goed voor DGK in Amerika kunnen zijn...
Wordt ze wel terug gefloten want niemand mag dat weten dat Del een pruik draagtquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:54 schreef avonne het volgende:
Volgens mij is Claire ontzettend pissig, en gaan we nu regelmatig "pruik" horen![]()
Welke crap bedoel je, even voor degenen die geen streams hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:55 schreef Yasminn het volgende:
HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA.
Huub, cut the crap.
Ik ben gewoon lekker para verhalen aan het op halenquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een foto hoeven te maken van zo'n actie als er zo veel camera;s hangen.
Daar is met alle gemak 1 frame uit te halen waardoor ze ook een stilstaand beeld hebben.
Heel wat meer kans dat je dan een mooie heb, dan met een foto.
Daarom is er ook tig keer geroepen dat dat ding zo hemeltergend duur wasquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:55 schreef Inca het volgende:
[..]
Wordt ze wel terug gefloten want niemand mag dat weten dat Del een pruik draagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |