Die knul komt z'n makker vanzelf tegen buiten DGK....zou het niet vreemd vinden..quote:Op woensdag 9 april 2008 00:01 schreef Leandra het volgende:
Damn, wat een mazzel voor Huub dat hij verplicht aan de alcoholvrije champagne zat vanmiddag... anders zou het nu met Brian alsnog uit de klauw lopen...
Zelfs je avatar is stuitendquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoor weer eens de fraaie bewoordingen van Huub....te triest voor woorden...familie erbij halen, doodverwensingen, etc.....
Ik had jou slimmer ingeschatquote:Op woensdag 9 april 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh...een ander z'n familie doodwensen vind jij terecht en je valt over Adolf?
Ben je gek. Het is wel duidelijk dat Claire een kalmerende invloed op hem heeft.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:01 schreef akveor het volgende:
Huub is't kwijt hoor... ben benieuwd of ie hier overheen komt. 2 dagen erbij en hij zit thuis lijkt me zo.
en dat kom je hier effe melden? je kan ook weer gewoon voor de tv gaan zitten hoorquote:Op woensdag 9 april 2008 00:04 schreef tequi3 het volgende:
Hahahahahahhaah! Kijk ik nooit meer naar de kooi, zie ik net Boulevard. Gaan die 2 lutsers trouwen! Ze zagen er btw beide slecht uit, grauwe huid.
Weinig zonlicht?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:04 schreef tequi3 het volgende:
Hahahahahahhaah! Kijk ik nooit meer naar de kooi, zie ik net Boulevard. Gaan die 2 lutsers trouwen! Ze zagen er btw beide slecht uit, grauwe huid.
Dat krijg je hè... opgesloten (in luxe)quote:Op woensdag 9 april 2008 00:04 schreef tequi3 het volgende:
nah, daar doet alleen brian aan,die slappe labiele lafzak.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:01 schreef coldstar het volgende:
Misschien kunnen ze Huub even wat pammetjes geven. die gozer is overspannen.
Het is ook niet normaal wat Huub steeds te verduren krijgt.Doe dit een dag bij Brian en weg is hij.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:01 schreef akveor het volgende:
Huub is't kwijt hoor... ben benieuwd of ie hier overheen komt. 2 dagen erbij en hij zit thuis lijkt me zo.
brian zijn familie wel ja das uitschotquote:Op woensdag 9 april 2008 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh...een ander z'n familie doodwensen vind jij terecht en je valt over Adolf?
Toch jammer dat er weer veel agressie bijkomt kijken... het moet allemaal weer zo plat.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Ben je gek. Het is wel duidelijk dat Claire een kalmerende invloed op hem heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |