tja wat kan je verwachten van iemand die zn eigen vrouwtje in elkaar beukt "moet ze maar niet zo zuipen"quote:Op woensdag 9 april 2008 00:14 schreef avonne het volgende:
oooo............. Het was Brian die Huub uitdaagde om te gaan sparren.
Jaap "zou je je daar echt goed bij voelen? Als je hem in elkaar beukt?"
Brian "dan moet ie de uitdaging maar niet aan gaan"
Dat zit die nu ook tegen Claire te vertellen.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat Held Huub en Jaap een afspraak hebben. Held Huub is nu wel boos op Jaap maar dat gaat niet lang duren, denk ik. En hoop ik.
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:08 schreef coldstar het volgende:
Huub blijft over Brain in zitten. Hij heeft zo'n hekel aan hem dat hij alles uit de kast haalt om hem zwart te maken. Huub is helmaal de weg kwijt. En maar groots doen dat hij niet bang is en voor niemand weg loopt.
Ik denk als Huub buiten DGK , Brain zo uiit maakt....Brain vouwt hem dubbel .
Zo'n ondertrouw vergeet je ook nooit meer.....
Aan de ene kant niet, maar hij is wel in z'n element als hij eea heeft om tegenaan te schoppen, zeker in DGK waar het allemaal draait om TV maken... Huub is ook populair geworden toen hij in de underdog-positie zat, en ook toen had hij een saaie maar wel rustige en verstandige Sylvia naast zich... Het werkt voor hem wel.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:12 schreef miesy het volgende:
[..]
waar hij ook duidelijk onder lijdt.
niet erg gezond als je het mij vraagt.
Eventjes een terugblik voor een goed gevoelquote:Op woensdag 9 april 2008 00:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja wat kan je verwachten van iemand die zn eigen vrouwtje in elkaar beukt "moet ze maar niet zo zuipen"
Die ruzie is afgesprokenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:19 schreef coldstar het volgende:
Ik vind het erg onredelijk dat er nu op Jaap afgegeven wordt. Huub is de persoon die zich niet aan de afspraken houdt. Huub is altijd de enige geweest die een grote bek gehad heeft, dat hij het kut vond dat er geen mensen uit gestemt worden. Huub is nu zelf de persoon die er iemand in houdt enkel en alleen in zijn voordeel.
Wel Brain en Amanda zwart maken dat ze altijd meer spelers moeten hebben en niemand los laten, terwijl hij zelf niet anders doet. Jaap is het gewoon zat om als een hondje achte Huub aan te lopen.
nou echt niet hoor. niks fake.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:15 schreef neehe het volgende:
Dus het was toch allemaal besproken met Jaap, die ruzie was fake.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:18 schreef HoneyBunny het volgende:
Plannetje van Jaap en Huub werkt kennelijk wel, want Brian rent met zijn verhaal naar Jaap i.p.v. naar Amanda. Normaal was hij naar Amanda gegaan, maar dit keer niet. Je hebt best kans dattie Amanda wipt tijdens de ontslagronde. Zou voor hem het beste zijn, want hij wordt helemaal gestoord van dr, en hij heeft dan geen dekking meer nodig.
En de ruzie tussen Jaap en Huub is gewoon afgesproken. Dat is plan Olifant, Bever en Giraf. Ze eindigen met giraf en dat zou dan zijn dat ze weer samen gingen werken.
Goeiesavonds trouwens
hier word ik altijd zo vrolijk van!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eventjes een terugblik voor een goed gevoel
[ afbeelding ]
Dat was hem jaquote:Op woensdag 9 april 2008 00:19 schreef akveor het volgende:
Oww als Jaap geen olifant terug zegt dan weet Huub genoeg.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:19 schreef akveor het volgende:
Oww als Jaap geen olifant terug zegt dan weet Huub genoeg.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |