ben een snelle leerling....***drukt scrollen in***quote:Op woensdag 9 april 2008 00:50 schreef noucky het volgende:
Ik word zo moe van Huub zijn praatjes dat hij alles tegen Brian wil doen maar niks doet.
Niks Febo or whatever, Huub durft stomweg niks zonder alcohol.
Dit laat Huub al maanden zien, tenzij zijn positie in het gedrang komt en dan over de grens gaat met een boete als gevolg.
Een tijdje bezig? Met wat? Achter de PC hangen??? Record verbreken van aantal te schaken potjes met huiszwerver???quote:Op woensdag 9 april 2008 00:47 schreef noucky het volgende:
Jaap is al een tijdje bezig en dat was te verwachten.
Hij zei dat hij Huub nodig had totdat de villa vrij kwam en dan toe zou slaan.
Hierin is verandering gekomen door een vervroegd einde.
Dus Jaap is nu bezig met zijn "terror" en Huub gaat als kaboutertje ook af.
Ik vind de Huubfans ook zo topquote:Op woensdag 9 april 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je wat het is, al steekt Huub 55 mensen dood, dan nog is hij helemaal top.![]()
*mompelt iets over bizarre toestanden, a la G.J.B. Hilterman......en gaat maar slapen
Ik hoop het van hartequote:Op woensdag 9 april 2008 00:18 schreef HoneyBunny het volgende:
Plannetje van Jaap en Huub werkt kennelijk wel, want Brian rent met zijn verhaal naar Jaap i.p.v. naar Amanda.
Deze leer je vanzelf wel afquote:Op woensdag 9 april 2008 00:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
draai inmiddels al effe mee,maar maak toch nog van die stomme fouten he?
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ben een snelle leerling....***drukt scrollen in***
Inderdaad. Het zou me ook niets verbazen als de FEBO morgen Kenniet erin gooit...quote:Op woensdag 9 april 2008 00:53 schreef akveor het volgende:
Huub: Super hoogspel als het lukt... beste spel ooit.... kans wordt zo steeds kleiner als je het mij vraagt.
euhhhh...nou euhhhhh....quote:Op woensdag 9 april 2008 00:55 schreef Prospera het volgende:
Hoe werkt dat zo'n standje, als links het hoofd ligt![]()
[ afbeelding ]
Ach, ze zouden zich hier toch niet thuis voelenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:56 schreef Disana het volgende:
Huub over Brian en Amanda: Maar dat soort moet wel een fokverbod krijgen.
Ooowww.......U bent oud.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je wat het is, al steekt Huub 55 mensen dood, dan nog is hij helemaal top.![]()
*mompelt iets over bizarre toestanden, a la G.J.B. Hilterman......en gaat maar slapen
tja als pitbulls dat al krijgen,dan zouden zij dat zeker moeten hebben!quote:Op woensdag 9 april 2008 00:56 schreef Disana het volgende:
Huub over Brian en Amanda: Maar dat soort moet wel een fokverbod krijgen.
Jezus, zo'n sterke grap op dit late tijdstip... ik moest echt even nadenkenquote:Op woensdag 9 april 2008 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, ze zouden zich hier toch niet thuis voelen
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |