hij zal wel meer betaald krijgen als hij show maakt in het nadeel van huub.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die slim is doet die zijn terror tegen die twee lafbekken.
Inderdaad, heb ik altijd al gevonden!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
Jaap is echt een enge klootzak.
vind je ? vind het niveau 0quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap is toch helemaal top.....hij zorgt voor kijkcijfers.....er gebeurt weer eens wat daar.....
precies en maar roepen huub staat te lachen en doet niks lafaard van een kubatzzzquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:01 schreef Guuskeee het volgende:
en weer zitten de Tokkies op hun reet terwijl Jaap achter Huub aan gaat... Jaap leen je hier toch niet voor man!
Dit is duidelijk van begin tot einde gescript... Maar wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:01 schreef STAP01 het volgende:
Waarschijnlijk is dit het plan waar ze niet onstream over konden praten. Dat hoorde ik ze een paar dagen geleden tegen elkaar zeggen. (Huub en Jaap) Ik hoop het trouwens!
Typisch een geval van: Jammer Brian en Amanda!quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:03 schreef neehe het volgende:
Ja hoor, tijdens het hoofdgerecht gaat Jaap los.
Als hij een hoek van Huub krijgt belt hij het niet door naar de FEBO.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:02 schreef rooie3 het volgende:
Misschien flipt Claire hem vanavond wel
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:03 schreef neehe het volgende:
Ja hoor, tijdens het hoofdgerecht gaat Jaap los.
Als hij een hoek van Huub krijgt belt hij het niet door naar de FEBO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |