ik had de OP nog ff snel doorgekeken, normaal staat ie of helemaal boven aan, of zoals altijd helemaal onderaan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:45 schreef RacerDKB het volgende:
Poepsebasser, k heb de OP al lang in de wiki gezet
Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Dat heb ik echt al 2 weken geleden gedaan.
Waar slaat de TT eigenlijk op?
Toch wel een groene laser he? rooie zijn zo 1891.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:52 schreef 8D het volgende:
Ik zit alweer te wachten op mijn bestelling van afgelopen zondag, met o.a. een 30 mW laser ;p. (tevens een verkapte TVP)
Tuurlijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toch wel een groene laser he? rooie zijn zo 1891.
Ik ga mn konijn blind maken om te kijken of hij ook kan overlevenquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:27 schreef Landgeld het volgende:
hoe gebruiken jullie die 30 Mw laser? Gewoon voor de 'fun' paar keer schijnen met je vrienden? IN de kamer is het nogal link toch ? (ivm weerkaatsing van pakket/spiegels/ramen etc.?)
Ik ging er bijna op in ook nog..quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef Rev- het volgende:
[..]
Ik ga mn konijn blind maken om te kijken of hij ook kan overleven
14500 accu's neem ik aan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:12 schreef Byte_Me het volgende:
mn crey zaklampje is binnen. cool ding, superklein, ongelofelijk fel. zit zo'n rare 3,7V AA batterij in, met een gewone AA is ie een stuk minder fel.
Ik heb iets in de bestelling van 8 maart nog staan. ETA verschuift steeds.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:04 schreef Beelzebufo het volgende:
Grrrrrrrr!!![]()
![]()
![]()
ETA is vijf dagen opgeschoven naar de 16e...
die heb ik meteen erbij gekocht ja, trustfire of zoiets. nu maar hopen dat ik ze nooit per ongeluk in mn digicam steek of zo, 7,2 volt lijkt me iets teveel voor dat ding.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
14500 accu's neem ik aan.
Kan je beter meteen een setje (2) "protected"oplaadbare erbij kopen en een lader hiervoor.
Kost samen iets van $17 (¤11).Dingen zijn echt veel beter als normale AA batterijtjes.
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..bla..bla..bla..]
ik heb trouwens met mn 5mW laser een kakkerlak vermoord
was een weekje in cancun, en 's nachts in bed viel er tot 3 keer toe een megakakkerlak op mn kop. laser gepakt en toen ie weer op de muur zat aan minuutje op zn kop geschenen. volgende dag lag ie dood op de grond. zal hem leren met mij te fucken
WTFquote:Op woensdag 9 april 2008 04:15 schreef kaakaa het volgende:
[..]
![]()
Heb overigens weer 50 dollar aan troep besteld..
Zit onderhand al op 75 punten..
Nicequote:Order: ************* placed on 4/8/2008 9:07:17 AM
Status:
(of current
shipment) On 4/8/2008:
Packaging
see all processing steps
Latest Shipment:
by Air Mail
1 dag.quote:Op woensdag 9 april 2008 07:29 schreef supersayan het volgende:
[..]
NiceWeet iemand hoelang ik nu moet wachten?
Niet iedereen heeft zoveel tijd als jij om dit topic zo noulettend in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:45 schreef RacerDKB het volgende:
Poepsebasser, k heb de OP al lang in de wiki gezet
Dat heb ik echt al 2 weken geleden gedaan.
Als het dus goed is vanaf 1 december voor 150 euro gratis naar binnen halenquote:A new EU law will become effective on december 1, 2008. Basically the cap for goods you can import free of vat has been raised to ¤150.
Aamending Regulation (EEC) No 918/83 setting up a Community system of relief from customs duty.pdf
Da's goed nieuws!quote:Op woensdag 9 april 2008 12:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als het dus goed is vanaf 1 december voor 150 euro gratis naar binnen halen
Ach, voor ¤37 kan je zoiets in NL niet kopen toch?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:46 schreef ZigoSOS het volgende:
En wat moet je met zo'n hele gare camera van 53 dollar?
Heyquote:Op woensdag 9 april 2008 18:14 schreef mberg86 het volgende:
Weet je zeker dat je een account hebt?Ik had pas ook problemen met m'n wachtwoord en kreeg 'm ook maar niet toegestuurd. Toen heb ik mezelf 'opnieuw' aangemeld met hetzelfde adres, hij gaf geen melding dat dat adres al in gebruik was of iets. Nu werkt't weer perfect
Hoeveel dollar heb je daar nou wel al niet besteed?quote:Op woensdag 9 april 2008 19:02 schreef Wessiej het volgende:
Vandaag weer 3 bestellingen binnen, was bij de buren afgeleverd, hij moest nog de groetjes doen van de postbode
Die beste man komt hier bijna elke dag
''Hey Wes hoe gaat het vandaag''
25 orders in (morgen) precies 4 maanden, hoeveel dollar staat er niet altijd duidelijk hé.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoeveel dollar heb je daar nou wel al niet besteed?
Of ben jij zo iemand die elk dingetje van 3 dollar in een losse order koopt?
geef beter iets meer geld uit voor iets goed... dat is gewoon speelgoed.. is het alsnog 37 euro weggegooid geld...quote:Op woensdag 9 april 2008 18:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ach, voor ¤37 kan je zoiets in NL niet kopen toch?
Áls je al een mp3/mp4 player met camera kan vinden hier.
Das niet mis!quote:Op woensdag 9 april 2008 19:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
25 orders in (morgen) precies 4 maanden, hoeveel dollar staat er niet altijd duidelijk hé.
hehe die van mij ookquote:Op donderdag 10 april 2008 13:12 schreef Sebasser het volgende:
Eindelijk, na 2 maand ofzo.. is mijn 01254 9 LED Flashlight 20000mcd verzonden.
Ik verwacht hem over een half uurtje weer, geef hem wel een centquote:Op donderdag 10 april 2008 14:08 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Voortaan moet je de postbode denk ik maar een fooi geven. lol.
Wel een Dollarcent neem ik aan? Kan die mooi z'n pakjes laten versturen zonder logoquote:Op donderdag 10 april 2008 15:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik verwacht hem over een half uurtje weer, geef hem wel een cent
1 tot 2 maandenquote:Op donderdag 10 april 2008 15:53 schreef rene90 het volgende:
4-4 besteld om 14.29, 9-4 kreeg ik het mailtje dat het "shipped" was, hoelang duurt het nu ongeveer nog tot ik het hier heb?
Hangt er even vanaf hoe snel de bananenboot vaart hoe vlot Hong Kong Post de boel in het vliegtuig heeft.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:53 schreef rene90 het volgende:
4-4 besteld om 14.29, 9-4 kreeg ik het mailtje dat het "shipped" was, hoelang duurt het nu ongeveer nog tot ik het hier heb?
Ja hoor hij was er weer netquote:Op donderdag 10 april 2008 15:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik verwacht hem over een half uurtje weer, geef hem wel een cent
Het is ook de bedoeling dat het speelgoed is.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:05 schreef Landgeld het volgende:
[..]
geef beter iets meer geld uit voor iets goed... dat is gewoon speelgoed.. is het alsnog 37 euro weggegooid geld...
Ja hoorquote:Op donderdag 10 april 2008 16:58 schreef NiekR het volgende:
Is het ook gratis als je onder de $1,- komt? Ik wil 2 screen protectors bestellen, en deze komen niet boven de $1,-
Als het goed is welquote:Op donderdag 10 april 2008 17:16 schreef NiekR het volgende:
Wordt hij thuis door de TNT bezorgt?
Op naar bestelling 30 dus voor jouquote:Op donderdag 10 april 2008 17:27 schreef Wessiej het volgende:
Ja, waar zie jij trouwens 2 screenprotectors voor 1 dollar?
Doen ze sowieso toch al...quote:Op donderdag 10 april 2008 19:38 schreef supersayan het volgende:
Ik ga voortaan elk product in een pakketje doen. Ik heb het gevoel dat het dan sneller gaat, omdat ze dan alles verzenden wat ze al op voorraad hebben.
Serieus? Dus als ik 10 producten bestel, en 1 is er niet voorradig, dan sturen ze de rest? Ik vraag het maar even aan de master want ik heb maar één keer meerdere dingen besteldquote:
Jaquote:Op donderdag 10 april 2008 19:58 schreef supersayan het volgende:
[..]
Serieus? Dus als ik 10 producten bestel, en 1 is er niet voorradig, dan sturen ze de rest? Ik vraag het maar even aan de master want ik heb maar één keer meerdere dingen besteld
Als je postcode niet klopt dan krijg je het niet nee.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
K*t zie ik nu pas dat er een extra cijfer voor mijn postcode staat bij mijn laatste 2 bestellingen. Adres klopt wel, maar mijn postcode bestaat nu uit 5 cijfers i.p.v. 4 (er is één cijfer voor gezet, dezelfde als de 2e). Lijkt mij dat het pakketje wel aankomt toch?
quote:
Eén is al verzonden en de andere packigingquote:Op donderdag 10 april 2008 21:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je postcode niet klopt dan krijg je het niet nee.
Is het al verzonden? Anders kan je gewoon inloggen en dan op de order klikken en Change Address doen. Mits het niet verzonden is dus.
TNT en nadenken. Grapjas.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Eén is al verzonden en de andere packigingdie kan ik ook niet meer veranderen. Dan hoop ik maar op TNT dat ze een beetje nadenken.
Geen ervaring maar deze is beter.quote:Op donderdag 10 april 2008 20:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een GPS ontvanger voor mijn Nokia N73.
Nu kom ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Details
Is deze te gebruiken?
Iemand anders ervaring met dit soort dingen?
ok thnx man. zal er naar kijkenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:46 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Geen ervaring maar deze is beter.
Sirf lll
Edit: Is prima te gebruiken voor je telefoon.
Werkt niet super, die kleinere zijn beter.quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:41 schreef jeroendh het volgende:
iemand ervaringen met deze afstandsbediening? :
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2684
NL 1 2 en 3 zitten niet meer in de lucht hæ... Alleen op de kabel en digitale TV.. Uitzenden over radiogolven zijn ze een jaar geleden al mee gestopt..quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat zou je hiermee kunnen ontvangen?
Alleen NL 1, 2 en 3 of ook meer?
Heb al wel eerder zo'n vraag hier gezien maar dat was volgens mij niet met (europe) erachter
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8468
Ik heb zelf deze:quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:41 schreef jeroendh het volgende:
iemand ervaringen met deze afstandsbediening? :
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2684
Kan je dus wel Ned 1,2 en 3 mee ontvangen. Het is DVB-T en dat is dus wat Digitenne ook gebruikt. De 3 Ned's kunnen vrij worden ontvangen. Hoe de kwaliteit is weet ik niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:03 schreef kaakaa het volgende:
[..]
NL 1 2 en 3 zitten niet meer in de lucht hæ... Alleen op de kabel en digitale TV.. Uitzenden over radiogolven zijn ze een jaar geleden al mee gestopt..
Wat zijn nou de beste oordopjes op die site?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:42 schreef xminator het volgende:
Had 31 maart 2 paar van : http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4319 besteld.
Keek ik net in de brievenbus zijn ze aangekomen. Ze zien er goed uit, hij zit lekker, kwaliteit van geluid valt ietsje tegen maar bass is wel perfect... Al met al goede oordopjes voor weinig
.
Maar niet bij DealExtreme... en het is een neppequote:Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef mvc het volgende:
Ze verkopen tegenwoordig ook al de Ipod shuffle voor maar 16 dollar![]()
Ik heb alleen deze gekocht.... maar velen zeggen dat die een van de beste is. En ik ben er wel blij meequote:Op zaterdag 12 april 2008 01:35 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Wat zijn nou de beste oordopjes op die site?
In dit topic gaat het ook over Kaidomain.quote:Op zaterdag 12 april 2008 03:17 schreef supersayan het volgende:
[..]
Maar niet bij DealExtreme... en het is een neppen00b
O jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In dit topic gaat het ook over Kaidomain.
Je weet dat je voor FOK! buiten PUB ouder dan 16 moet zijn he?quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:53 schreef supersayan het volgende:
[..]
O jaDaarom heet het ook DealExtreme ervaringentopic en niet DealExtream en Kaidomain ervaringentopic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gister 44 gewordenquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet dat je voor FOK! buiten PUB ouder dan 16 moet zijn he?
Een 4 pins SVHS kabel werkt prima in een 7 pins gat hoor. Probeer het maar gewoon.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:23 schreef seetjai het volgende:
Ik heb een PC to TV Cable besteld, maar het heeft maar 4 pinnen, terwijl m'n laptop 7 pinnen heeft.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4723
Zijn er nog meer alternatieven
Eik ben ik 18, maar tochquote:
Leeftijdquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:29 schreef Fosfolipide het volgende:
Ha! Grappig
Even wat beter formuleren volgende keer. Wat is 44 geworden? Heb je 44 orders gedaan? Etc etc
Ja ik krijg em toch d'r in.. ik zag het verschil met die pinnen al, dus had het niet geprobeerdquote:Op zaterdag 12 april 2008 14:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een 4 pins SVHS kabel werkt prima in een 7 pins gat hoor. Probeer het maar gewoon.
Mooi, die ga ik dan ook halen. Plus nog wat andere.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze gekocht.... maar velen zeggen dat die een van de beste is. En ik ben er wel blij mee.
Kaidomain is wel goed, maar de website is kut, de service is kut, en het is gewoon slechter dan DX dus.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:31 schreef Downstar het volgende:
Ik ben van plan om de true 20 mw green laser aan te schaffen ..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1257 .. $22.10
Maar bij kaidomain zie ik ( waarschijnlijk ) dezelfde :
http://www.kaidomain.com/WEBUI/ProductDetail.aspx?TranID=1302 voor $15.75 ..
Is Kaidomain net zo goed als DX ? en hebben mensen uit dit topic ook wel eens iets besteld bij Kaidomain .. zo jaa wat waren jullie ervaringen ?
bij Kaidomain zie ik trouwens niet iets zoals bij DX met drop shipping .. is dit ook mogelijk bij Kai ?
niet dat er op mijn pakje straks zoiets als green laser 20 mw staat .. want dan is de kans groot dat de douane hem achter houd ..
Als op Kaidomain staat dat hij TRUE 20mW is dan is hij niet modded denk ik, maar het kan wel altijd. DealExtreme garandeerd tenminste wel dat ze niet modded zijn, wat een langere levensduur, betere straal en minder gevaar betekend.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:33 schreef Downstar het volgende:
Okeee .. maar op de kai site staat wel dat hij * True advertised output mW rating * dus dat is gemodded ?
zou iemand mij ook kunnen zeggen hoever ik met een 20 mw schijn ( 1tje van dx ) ..
& 1 van 10 en 1 van 5![]()
Link? Kun je die ook op de PC aansluiten?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef Wooldoor het volgende:
Vandaag een xbox360 microfoon en headset besteld![]()
Kan ik eindelijk mijn maten terug uitschelden in Pes
jaa dr staat bij kai dat van true advertisment blabla ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als op Kaidomain staat dat hij TRUE 20mW is dan is hij niet modded denk ik, maar het kan wel altijd. DealExtreme garandeerd tenminste wel dat ze niet modded zijn, wat een langere levensduur, betere straal en minder gevaar betekend.
Hoe ver je schijnt is moeilijk te zeggen, ik heb hier een 3mW dingetje en daar schijn ik 's avonds al 500 meter mee ver ofzo, en met mijn 50mW ding schijn je ongeveer even ver, maar de straal is veel beter enzo.
Ga er maar van uit, je schijnt er ver mee
Geen idee, maar ik heb vandaag 774 ontvangen, en dat is echt prima kwaliteit, voelt erg degelijk, helemaal van metaal en een goede duidelijk punt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:46 schreef xminator het volgende:
Wat is nou het verschil tussen SKU 774 en 9768, behalve het paar cent verschil ?
Oke nicequote:Op zaterdag 12 april 2008 21:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb vandaag 774 ontvangen, en dat is echt prima kwaliteit, voelt erg degelijk, helemaal van metaal en een goede duidelijk punt.
Heb er gelijk nog 5 besteld voor doorverkoop/weggeven.
Moet je erop klikken en dan Invoice, dan kan je zien hoe lang het nog duurt voordat het komt. Behalve als het echt uitverkocht is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:28 schreef Trusten het volgende:
Mijn bestelling staat helaas al sinds 27 maart op 'waiting for supplier'
Er zit toch standaard al een headset bij een 360?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef Wooldoor het volgende:
Vandaag een xbox360 microfoon en headset besteld![]()
Kan ik eindelijk mijn maten terug uitschelden in Pes
Tja, ze verkopen er ook zo'n elektronische vliegenmepper voor iets van $9,-quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:03 schreef Rev- het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9045
deze hebben ze bij de action voor 2 euro, maar dan helemaal wit
dus lekker bij de action halen
Bedankt voor de tip...15/4 komt mijn laatste artikel als het goed is....maar het heeft geen haastquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:15 schreef RacerDKB het volgende:
Moet je erop klikken en dan Invoice, dan kan je zien hoe lang het nog duurt voordat het komt. Behalve als het echt uitverkocht is.
Als er staat ETA 15/4 dan betekend het dat ze het de 15e pas verzenden hè, niet dat je hem dan al krijgtquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:22 schreef Trusten het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip...15/4 komt mijn laatste artikel als het goed is....maar het heeft geen haast
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:24 schreef RacerDKB het volgende:
Als er staat ETA 15/4 dan betekend het dat ze het de 15e pas verzenden hè, niet dat je hem dan al krijgt
Nog geen nieuwe batterijen erin gedaan, had de verkeerde meebesteldquote:Op zaterdag 12 april 200 21:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke nice, Hoever schijnt ie ongeveer en heb je er al nieuwe batterijen ingedaan?
Dat was ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:21 schreef RacerDKB het volgende:
Iemand vroeg op het DealExtreme forum waarom de 50 mW versie 2 keer zo goedkoop was op Kai, toen heeft Kyle@DX research gedaan, en ze kwamen er achter dat zij inderdaad gepotmodde hadden. Dus nu verkoopt DX ook een gepotmodde 50mW voor echt 20 cent minder!
quote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef jeroendh het volgende:
Wie heeft er hier een bestelling gedaan van $13.80 en van $11.69?
quote:Op maandag 14 april 2008 08:22 schreef jeroendh het volgende:
Wie heeft er hier een bestelling gedaan van $13.80 en van $11.69?
Ik zou voor oplaadbare CR2's en een oplader gaan..quote:Op zondag 13 april 2008 16:26 schreef Keuvie het volgende:
Ik heb de true 30mW laser gekocht, maar welke batterijen kan je het beste erbij doen? die Truefire dingen of gewoon batterijen hier in de winkel kopen?
Er komt nog shipped te staan.quote:Op maandag 14 april 2008 13:12 schreef Keuvie het volgende:
Thnx opa...
maar bij http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469 moeten er AAA batterijen is. zijn daar ook goede voor?
Mijn bestelling staat nu op processing,,, houdt dat in dat hij verzonden is.. of komt er dan gewoon shipped te staan?
Hoelanmg duurt dat processing meestal? want packiging enzo heb ik al gehad en ik zie het ook niet staan bij de help paginaquote:Op maandag 14 april 2008 14:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Er komt nog shipped te staan.
5 tot 14 dagen hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 16:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
The item left Hong Kong for its destination on 10-Apr-2008
Hier moet ik toch ongeveer 5 dagen bij op tellen voor ontvangst?
1000 dobbelstenen?quote:Op maandag 14 april 2008 18:50 schreef Janteh het volgende:
Geniale site, ik ga denk 10 keer http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8667 kopen en 1 keer http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7428
Douane.quote:Op maandag 14 april 2008 18:58 schreef Volvoman het volgende:
Vandaag weer een pakketje binnen. De 2e helft van mijn bestelling moet nog komen. Terwijl alles gewoon op voorraad is.
Toevallig pakketje net binnen.quote:Op maandag 14 april 2008 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
5 tot 14 dagen hoor.
Vandaag iets ontvangen dat 3 dagen uit hong kong was, gisteren iets ontvangen dat al 13 dagen uit hong kong was.
Nee geen douane. Want het is nog niet verstuurd.quote:
Hmmmquote:Op maandag 14 april 2008 18:50 schreef Janteh het volgende:
Geniale site, ik ga denk 10 keer http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8667 kopen en 1 keer http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7428
nee, dan betaal je 50 centquote:Op maandag 14 april 2008 21:04 schreef jakkop het volgende:
Als ik iets van zeg, 50 cent bestel, betaal ik dan ook 50 cent? Of komen er nog dingen (weet ik veel administratiegefuck) bij?
Nee ik zit niet meer op school maar ik vind ze gewoon stoer, en voor die prijs kan ik het niet laten liggen natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2008 20:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmmm, het zelfde als ons van plan ?
Heeel de school vol gooien met dobbelstenen als examenstunthahah
Vraag internetbankieren aan?quote:Op maandag 14 april 2008 21:23 schreef Downstar het volgende:
binnekort maar eens een true 20 mw laser bestellen; alleen moet nog even een kameraad vinden die even geld van zijn paypal account naar de mijne stuurt ; want ik heb zelf namelijk geen online rekening
! lastig !!
Toen had ik volgens mij al een jaar internetbankierenquote:Op maandag 14 april 2008 21:37 schreef Downstar het volgende:
Ik ben nog maar 16; hoe leg ik mn ouders uit waarvoor ik internet bankieren nodig zal hebben ;
'' Dan koop je nog meer van die 'onzin' '' hahaha
daar moet ik je ouders gelijk in geven, je raakt verslaafd aan zulk onzin:Pquote:Op maandag 14 april 2008 21:37 schreef Downstar het volgende:
Ik ben nog maar 16; hoe leg ik mn ouders uit waarvoor ik internet bankieren nodig zal hebben ;
hahah idd ; maar eerst maar een eens laserquote:Op maandag 14 april 2008 21:49 schreef Keuvie het volgende:
[..]
daar moet ik je ouders gelijk in geven, je raakt verslaafd aan zulk onzin:P
Bij mij was dat ook het geval en heb 't pakketje vandaag binnengekregen!quote:Op maandag 14 april 2008 16:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
The item left Hong Kong for its destination on 10-Apr-2008
Hier moet ik toch ongeveer 5 dagen bij op tellen voor ontvangst?
Die een is ook voor de iPhone.quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef ZigoSOS het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6929 2-in-1 Car Charger FM Transmitter for iPod with LCD Display (Black)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11215 Full Range Car FM Transmitter with LCD for iPhone & iPod
Wat is het verschil op de paar cent na? (Bij beide zit een autolader)
Wil er eentje kopen, maar nu weet ik niet welke
ik heb de bovenste en die doet het goedquote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef ZigoSOS het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6929 2-in-1 Car Charger FM Transmitter for iPod with LCD Display (Black)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11215 Full Range Car FM Transmitter with LCD for iPhone & iPod
Wat is het verschil op de paar cent na? (Bij beide zit een autolader)
Wil er eentje kopen, maar nu weet ik niet welke
Waarom moet je dat uitleggen dan? Kan je prima zelf uitzoeken en aanvragen hoorquote:Op maandag 14 april 2008 21:37 schreef Downstar het volgende:
wat bedoel je precies met ; kan je prima zelf uit zoeken en aanvragen ?quote:Op maandag 14 april 2008 22:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom moet je dat uitleggen dan? Kan je prima zelf uitzoeken en aanvragen hoor
ik heb het al sinds me 13e, en sinds dit jaar ook mijn eigen PayPal.
En ik ben nog jonger dan dat jij bent
DealExtreme werkt wel verslavend inderdaadTis dat ik toch genoeg geld heb
Hee Opa, dat bulkrate was niet verkeerd bij die pokerchipaansteker, zie mijn uitlegpost op je topic op DealExtremequote:Op zondag 13 april 2008 04:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Dylan en Kyle kwamen wel snel in actie, valt wat voor te zeggen.
Dat je geen toestemming van je ouders hoeft ofzo of dat zij het aan moeten vragenquote:Op maandag 14 april 2008 22:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
wat bedoel je precies met ; kan je prima zelf uit zoeken en aanvragen ?
Hmm, ik dacht dat je een andere laserpointer bedoelde..quote:Op maandag 14 april 2008 13:12 schreef Keuvie het volgende:
Thnx opa...
maar bij http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469 moeten er AAA batterijen is. zijn daar ook goede voor?
Mijn bestelling staat nu op processing,,, houdt dat in dat hij verzonden is.. of komt er dan gewoon shipped te staan?
Had er helemaal niet aan gedacht dat ze nog verzendkosten hadden daaroquote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hee Opa, dat bulkrate was niet verkeerd bij die pokerchipaansteker, zie mijn uitlegpost op je topic op DealExtreme(nee ik stalk je niet, ik zag het per toeval en wist dat jij JazzNL was)
en waar zou ik dit dan kunnen doen ?quote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hee Opa, dat bulkrate was niet verkeerd bij die pokerchipaansteker, zie mijn uitlegpost op je topic op DealExtreme(nee ik stalk je niet, ik zag het per toeval en wist dat jij JazzNL was)
[..]
Dat je geen toestemming van je ouders hoeft ofzo of dat zij het aan moeten vragen
En dus ook dat (als ze het niet goed vinden) je het gewoon kan aanvragen. Rebels!
Bij de bankquote:Op maandag 14 april 2008 23:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
en waar zou ik dit dan kunnen doen ?
dus ik kan gwn als 16 jarige naar de bank en zeggen ; ik wil internet bankieren ?quote:
Gewoon via de interwebs doen, www.postbank.nl of wat je dan ook hebt, zoek eens wat uit, kom op 16 jaar dan moet je toch wel wat weten.quote:Op maandag 14 april 2008 23:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
dus ik kan gwn als 16 jarige naar de bank en zeggen ; ik wil internet bankieren ?
zonder toestemming van ouders of wat?
Jaa dat wis ik ook welquote:Op maandag 14 april 2008 23:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon via de interwebs doen, www.postbank.nl of wat je dan ook hebt, zoek eens wat uit, kom op 16 jaar dan moet je toch wel wat weten.
Aanvragen....quote:Op maandag 14 april 2008 23:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Jaa dat wis ik ook weldat had ik inmiddels wel gevonden ; maar ik bedoel je hebt ook een Digipas nodig hoe wil je die krijgen dan
... Je doet je onderschrift eer aan..quote:Op dinsdag 15 april 2008 07:25 schreef Downstar het volgende:
en dan word hij aan huis geleverd of wat?
Oh guttegut, het gaat even niet direct over DX hoor..quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
kunnen deze hulplijnen deze jongen niet in PUB of via PM helpen?
Daar gaat het niet om, maar om nou twee pagina's te vullen met vragen/antwoorden voor iemand die te lui is om contact te zoeken met de postbank of even op de website te kijken is een beetje onzinnig vindt je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Oh guttegut, het gaat even niet direct over DX hoor..
Moet je niet snel op [ afbeelding ] klikken?
Haha jaa , ik zet het er niet voor niks neerquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
... Je doet je onderschrift eer aan..
Heb ook al naar die dingen zitten kijken, maar de meeste lijkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:39 schreef HeatWave het volgende:
TVP, heb er gisteren een MP4 watch besteld (had toch nog paypal tegoed over).
Die Cool 1.8-inch LED MP3+MP4 Watch with FM Tuner (1GB).quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Heb ook al naar die dingen zitten kijken, maar de meeste lijken
me best wel groot/lomp. Welke heb je in bestelling staan?
Lol dat is dat ding waar die kankerverwekkende stof in verwerkt zit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die Cool 1.8-inch LED MP3+MP4 Watch with FM Tuner (1GB).
Het zal ook ongetwijfeld een flut ding zijn, al zijn de reviews wel ok. Het ging me gewoon om het idee.
Ik kijk wel of het verder wat is. Ik had dat paypal tegoed echt al maanden staan, betaal alles met CC.
edit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8337 deze dus.
Who the fuck cares? Ga ik hem opeten ofzo?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lol dat is dat ding waar die kankerverwekkende stof in verwerkt zit.
Meen je niet..quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lol dat is dat ding waar die kankerverwekkende stof in verwerkt zit.
Volgens mij klopt daar geen hol van. Waarom zou er kankerverwekkende stof in een horloge zitten?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Meen je niet..Heb je daar een bron van?
Verbaast me trouwens dat ze dat dan nog verkopen.
p0wned bei einen n00b!!! einz einz einz!!111quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Meen je niet..Heb je daar een bron van?
Verbaast me trouwens dat ze dat dan nog verkopen.
Ok, goeie. Ik hapte!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
p0wned bei einen n00b!!! einz einz einz!!111
Als ik bij DealExtreme een laser bestel dan staat er ''LED toy'' op hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:08 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik heb vandaag mijn vlindermes van Kaidomain binnegekregen.
Tipje, bestel je een groene laser of andere dingen die in NL niet mogen? doe het dan via Kaidomain, die zet op je pakje dat er 2 zaklampen inzitten, en DX zet er precies op wat er in zit, dus je hebt dan een grote kans dat je gepakt wordt door de douane.
vooral die referral link is mooiquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:46 schreef galbrecht het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4217~r.63081432
Dit is ook wel een geinig ding, nooit meer je aansteker vergeten (tenzij je ook je sigaretten vergeet dan)..
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
vooral die referral link is mooi
LOLquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:32 schreef rene90 het volgende:
alleen ik was niet thuis dus lag zo een briefje in de bus "afzender: Hong Kong" haha,
35 dollar is de grens, daarboven is het invoeren betaald, dus DX is lief en wilt niet dat jij belasting betaaldquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:41 schreef yosander het volgende:
[..]
LOL, dat stond er bij mij ook op.
Wat ook wel grappig is, is dat op het pakketje staat: Value: $35, terwijl ik voor ruim $55 heb besteld.
Weet ik, $55 = ¤22,30 dus dat klop ook wel met de grens van ¤22,-quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
35 dollar is de grens, daarboven is het invoeren betaald, dus DX is lief en wilt niet dat jij belasting betaald
Laten we het zo zeggen, als DealExtreme in Nederland zat hadden ze al tientallen boetes voor het verzenden gekregen.
Bij mij ook gewoon 45HKD, zelfs bij orders van +$200quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef Beelzebufo het volgende:
Even over die aangegeven prijs: bij mij is het tot nu toe stééds 45 HKD waard. Dat komt neer op 3,36 EUR.
Niet dat ik van die gigantische bestellingen doe (rond de 10 euro), maar toch...
Je hoeft niet perse iets uit de rewards te kiezen,quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:12 schreef ZigoSOS het volgende:
Verder zie ik geen USB hub bij de DX points rewards staan
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:05 schreef galbrecht het volgende:
Ik moet nog 3 punten en dan kan ik weer een usb hubje bestellen!!kopenkopenkopen!!
1 2 3 4 | 04217 Automatic Ejection Butane Lighter Cigarette Case x 3 Pending $6.18 - 08566 Shock-You-Friend Electric Shock Ball Pen (Practical Joke) x 3 Pending $1.51 - 10130 Car MP3 Player FM Transmitter with SD Slot and IR Remote (SD/MMC/USB Port/MP3) x 3 Pending $10.67 - |
7544 is uitverkocht. Maar ik zou (voor maar een paar dollar meer) echt voor deze 50mw gaan:quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:25 schreef Downstar het volgende:
nog meer mensen die deze laser met ir - filter hebben ; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7544 ?
zit zelf te twijfelen tussen die namelijk en de True 20 mw .. wat zouden jullie hebben gekozen ;
1 waarvan je niet zeker bent dat het een 20 mw ifs , maar die wel een ir filter heeft..
of 1 die geen ir filter bevat maar wel 20 mw is ? ..
Die IR-filters moet je je niet op blindstaren.. "Performance unverified" IR filter"quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:35 schreef Downstar het volgende:
Jaa voor de prijs hoef k het zeker niet te laten opa,
maar 50 mw is me toch echt te veel..
Mijn keuze stond eerst op de true versie ( 20 mw ) maar naar mijn verbazig zag ik ook een 20 mw versie met een IR -filter op DX ..
true 20 mw - 22.10
20 mw - 19.38 .. de prijs doet er niet toe ..
Ik hoef er ook niet echt kilometers ver te schijnen , maar weetje ongveer hoe ver je met een 20 mw kan ? wat zeg maar dat een true 20 mw bijv 4km kan schijnen .. en een 'normale' 20 mw dat die bijvoorbeeld 15 mw is en 3 km schijnt is mij ook goed ; en is veiliger omdat er een ir filter in zit .. hmm moeilijk
Wat is dan de waarde van 1 point in $?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse iets uit de rewards te kiezen,
je kunt ook gewoon met je punten dingen kopen.
(moet je wel eerst even met een ticket aangeven)
nouu er zit er teminste 1 in ; en dat zit niet in de true 20 mw ; maar hij is idd out of stock ;quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Die IR-filters moet je je niet op blindstaren.. "Performance unverified" IR filter"
(werkt dus volgens mij voor geen meter, maar dat weet ik natuurlijk niet 100% zeker)
Het IR-filter dat je uit een webcam oid sloopt zal beter werken.
10 points ~$1quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:43 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Wat is dan de waarde van 1 point in $?
Ja? Kan je gewoon een ticket maken met ik wil dit artikel voor $4,60 en daarvoor geef ik 46 punten? Onder welke categorie moet dat dan bij Customer Express?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:20 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse iets uit de rewards te kiezen,
je kunt ook gewoon met je punten dingen kopen.
(moet je wel eerst even met een ticket aangeven)
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:
@8d heb je in de laser gekeken?
Je bent ook niet echt slim he...quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:58 schreef 8D het volgende:
Had helaas scheef gekeken, mijn true 30 mW geen laser heeft 'n ETA van 18 april, anders had ik'm nu al gehad... Maarrr, een vriendin van me heeft vandaag de 200 mW green laser binnen gekregen, uiteraart zelf ook mee gespeelt. overdag niet echt 'n 'zichtbare beam' buiten. maar wel heel fel het puntje, ook op grote afstand (500 meter ong). 's nachts is dat ding nog 100 keer zo goed, met wel een zichtbare beam, en op 5 km afstand nog zichtbaar minimaal. (Getest vanaf bovenop een hoge flat)
.
Heb er alleen zelf nogal vaak recht naar de punt enzo gekeken, ook van dichtbij... Heb een heel klein beetje nu pijn aan me ogen, dus das niet echt een aanrader om te doen xD.
Dat kan inderdaad, ik weet echter niet onder welke categorie.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja? Kan je gewoon een ticket maken met ik wil dit artikel voor $4,60 en daarvoor geef ik 46 punten? Onder welke categorie moet dat dan bij Customer Express?
Potmodded loopt op een (te) hoge stroom, daarom heter en minder levensduurverwachting. (Pot = potmeter = regelbare weerstand waarmee de laser wordt 'ingesteld').quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Denk dat de potmodded niet veel slechter is.
ETA = Estimated Time of Arrival. Niet in voorraad dus, DX wacht op levering van hún leverancier. Daarna gaat het (meestal) snel op de post.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:31 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje vreemd, eerst stond alles op shipped, dat was 2/3 dagen geleden. Vanochtend weer even gekeken, blijkt de helft maar te zijn verzonden de andere helft wordt morgen verzonden.
Wat gebeurt er dan met die 3 producten die onder ETA staan!?
Maak je toetsenbord is schoon, dat ding is helemaal verkleurt!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:59 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een bestellinkje binnen
[ afbeelding ]
Klein statiefje, ¤ 9,15
[ afbeelding ]
Paar kompasje (als pakketvulling en voor DX-punten net op $ 60 te krijgen ipv $59) ¤ 1,90
[ afbeelding ]
Imitatie batterij voor Samsung videocamera, ¤ 9,80
[ afbeelding ]
20 keer 12x1mm en 10 keer 20x2mm magneten, erg sterk!, ¤ 3,20
Komt nog een laptopcooler binnen als het goed is.
Op foto ziet het er wat erger uit dan dat het isquote:Op woensdag 16 april 2008 16:30 schreef First het volgende:
[..]
Maak je toetsenbord is schoon, dat ding is helemaal verkleurt!
Kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 16:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Impry, lijkt het nou zo of wijzen die mini-kompasjes allemaal een andere kant op?
Gewoon wachten, dan wachten ze totdat het bij hun binnen is. meestal is't maar 1,2,3 dagen ofzo. ;pquote:Op woensdag 16 april 2008 17:21 schreef NiekR het volgende:
1 bestelling blijft op "Waiting for Supplier" staan. Wat betekend dit, en wat moet ik ermee?
Je kan op die order klikken, en dan Invoice. Dan kan je zien wat al verzonden is en wat er eventueel niet op voorraad is.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:21 schreef NiekR het volgende:
1 bestelling blijft op "Waiting for Supplier" staan. Wat betekend dit, en wat moet ik ermee?
Alles staat al zo'n week op "Waiting for Supplier".quote:Op woensdag 16 april 2008 17:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan op die order klikken, en dan Invoice. Dan kan je zien wat al verzonden is en wat er eventueel niet op voorraad is.
bij mij staat een product al op ready voor een paar dagen, fucking irritant.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:31 schreef NiekR het volgende:
[..]
Alles staat al zo'n week op "Waiting for Supplier".
Link?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:35 schreef Wessiej het volgende:
Mijn manneke pis aansteker binnen, geniaal ding
Afwachten dus?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
bij mij staat een product al op ready voor een paar dagen, fucking irritant.
Had ik hier ook hoor. Maar voor die prijs ga ik echt niet klagen.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:27 schreef Keuvie het volgende:
ik word er een beetje gek van dat er nog steeds processing staat, 10 april gekocht en staat al minstens 4 dagen op processing, dus maar ff contact opgenomen, ff afw88 dus
Je telefoontje naar hong kong zal denk ik duurder zijn dan je bestelling zelfquote:Op woensdag 16 april 2008 18:27 schreef Keuvie het volgende:
ik word er een beetje gek van dat er nog steeds processing staat, 10 april gekocht en staat al minstens 4 dagen op processing, dus maar ff contact opgenomen, ff afw88 dus
Je had toch niet het idee dat DE een gigántisch magazijn had staan in Hong Kong hoop ik? 99% kans dat de hele zut just-in-tme besteld wordt bij hún leveranciers, en als het dan een beetje tegenzit kan je wchten zonder dat dat 100% de schulde van DE is.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vind de snelheid/ compleetheid van bestellingen de laaste week wel zwaar achteruit gegaan. Merendeel van me bestellingen zijn incompleet en komen weken later. En het mag dan wel goedkooop zijn, een beetje service hoort er volgens mij wel bij.
Nee dat idee heb ik niet. Maar maanden geleden ging het een stuk sneller en beter dan het op dit moment gaat, daar gaat het mij om.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Je had toch niet het idee dat DE een gigántisch magazijn had staan in Hong Kong hoop ik? 99% kans dat de hele zut just-in-tme besteld wordt bij hún leveranciers, en als het dan een beetje tegenzit kan je wchten zonder dat dat 100% de schulde van DE is.
Voorraden = verliesgevend = hogere prijzen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:44 schreef Beelzebufo het volgende:Shipped
EindelijkBlueTooth dongle liet nogal op zich wachten.
sssssh snel sluiten na dit deel en geen nieuwe openenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef Impry het volgende:
Misschien dat het komt door de populariteit van de laatste tijd?
Nee, wat je ook koopt is gratis shipping. Lees de OP eens.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef Quyxz_ het volgende:
moest je nou minimaal voor 20 dollar ofzo kopen zodat er gratis geshipped werd?
Alle artikelen zijn vrij van verzendkosten. Er zijn alleen een paar duurere artiekeln waar $0,01 in rekening wordt gebracht voor EMS verzendingquote:Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef Quyxz_ het volgende:
moest je nou minimaal voor 20 dollar ofzo kopen zodat er gratis geshipped werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |