Meen je niet..quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Lol dat is dat ding waar die kankerverwekkende stof in verwerkt zit.
Volgens mij klopt daar geen hol van. Waarom zou er kankerverwekkende stof in een horloge zitten?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Meen je niet..Heb je daar een bron van?
Verbaast me trouwens dat ze dat dan nog verkopen.
p0wned bei einen n00b!!! einz einz einz!!111quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:22 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Meen je niet..Heb je daar een bron van?
Verbaast me trouwens dat ze dat dan nog verkopen.
Ok, goeie. Ik hapte!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
p0wned bei einen n00b!!! einz einz einz!!111
Als ik bij DealExtreme een laser bestel dan staat er ''LED toy'' op hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:08 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik heb vandaag mijn vlindermes van Kaidomain binnegekregen.
Tipje, bestel je een groene laser of andere dingen die in NL niet mogen? doe het dan via Kaidomain, die zet op je pakje dat er 2 zaklampen inzitten, en DX zet er precies op wat er in zit, dus je hebt dan een grote kans dat je gepakt wordt door de douane.
vooral die referral link is mooiquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:46 schreef galbrecht het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4217~r.63081432
Dit is ook wel een geinig ding, nooit meer je aansteker vergeten (tenzij je ook je sigaretten vergeet dan)..
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
vooral die referral link is mooi
LOLquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:32 schreef rene90 het volgende:
alleen ik was niet thuis dus lag zo een briefje in de bus "afzender: Hong Kong" haha,
35 dollar is de grens, daarboven is het invoeren betaald, dus DX is lief en wilt niet dat jij belasting betaaldquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:41 schreef yosander het volgende:
[..]
LOL, dat stond er bij mij ook op.
Wat ook wel grappig is, is dat op het pakketje staat: Value: $35, terwijl ik voor ruim $55 heb besteld.
Weet ik, $55 = ¤22,30 dus dat klop ook wel met de grens van ¤22,-quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
35 dollar is de grens, daarboven is het invoeren betaald, dus DX is lief en wilt niet dat jij belasting betaald
Laten we het zo zeggen, als DealExtreme in Nederland zat hadden ze al tientallen boetes voor het verzenden gekregen.
Bij mij ook gewoon 45HKD, zelfs bij orders van +$200quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:56 schreef Beelzebufo het volgende:
Even over die aangegeven prijs: bij mij is het tot nu toe stééds 45 HKD waard. Dat komt neer op 3,36 EUR.
Niet dat ik van die gigantische bestellingen doe (rond de 10 euro), maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |