Op foto ziet het er wat erger uit dan dat het isquote:Op woensdag 16 april 2008 16:30 schreef First het volgende:
[..]
Maak je toetsenbord is schoon, dat ding is helemaal verkleurt!
Kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 16:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Impry, lijkt het nou zo of wijzen die mini-kompasjes allemaal een andere kant op?
Gewoon wachten, dan wachten ze totdat het bij hun binnen is. meestal is't maar 1,2,3 dagen ofzo. ;pquote:Op woensdag 16 april 2008 17:21 schreef NiekR het volgende:
1 bestelling blijft op "Waiting for Supplier" staan. Wat betekend dit, en wat moet ik ermee?
Je kan op die order klikken, en dan Invoice. Dan kan je zien wat al verzonden is en wat er eventueel niet op voorraad is.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:21 schreef NiekR het volgende:
1 bestelling blijft op "Waiting for Supplier" staan. Wat betekend dit, en wat moet ik ermee?
Alles staat al zo'n week op "Waiting for Supplier".quote:Op woensdag 16 april 2008 17:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan op die order klikken, en dan Invoice. Dan kan je zien wat al verzonden is en wat er eventueel niet op voorraad is.
bij mij staat een product al op ready voor een paar dagen, fucking irritant.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:31 schreef NiekR het volgende:
[..]
Alles staat al zo'n week op "Waiting for Supplier".
Link?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:35 schreef Wessiej het volgende:
Mijn manneke pis aansteker binnen, geniaal ding
Afwachten dus?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
bij mij staat een product al op ready voor een paar dagen, fucking irritant.
Had ik hier ook hoor. Maar voor die prijs ga ik echt niet klagen.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:27 schreef Keuvie het volgende:
ik word er een beetje gek van dat er nog steeds processing staat, 10 april gekocht en staat al minstens 4 dagen op processing, dus maar ff contact opgenomen, ff afw88 dus
Je telefoontje naar hong kong zal denk ik duurder zijn dan je bestelling zelfquote:Op woensdag 16 april 2008 18:27 schreef Keuvie het volgende:
ik word er een beetje gek van dat er nog steeds processing staat, 10 april gekocht en staat al minstens 4 dagen op processing, dus maar ff contact opgenomen, ff afw88 dus
Je had toch niet het idee dat DE een gigántisch magazijn had staan in Hong Kong hoop ik? 99% kans dat de hele zut just-in-tme besteld wordt bij hún leveranciers, en als het dan een beetje tegenzit kan je wchten zonder dat dat 100% de schulde van DE is.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vind de snelheid/ compleetheid van bestellingen de laaste week wel zwaar achteruit gegaan. Merendeel van me bestellingen zijn incompleet en komen weken later. En het mag dan wel goedkooop zijn, een beetje service hoort er volgens mij wel bij.
Nee dat idee heb ik niet. Maar maanden geleden ging het een stuk sneller en beter dan het op dit moment gaat, daar gaat het mij om.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Je had toch niet het idee dat DE een gigántisch magazijn had staan in Hong Kong hoop ik? 99% kans dat de hele zut just-in-tme besteld wordt bij hún leveranciers, en als het dan een beetje tegenzit kan je wchten zonder dat dat 100% de schulde van DE is.
Voorraden = verliesgevend = hogere prijzen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:44 schreef Beelzebufo het volgende:Shipped
EindelijkBlueTooth dongle liet nogal op zich wachten.
sssssh snel sluiten na dit deel en geen nieuwe openenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef Impry het volgende:
Misschien dat het komt door de populariteit van de laatste tijd?
Nee, wat je ook koopt is gratis shipping. Lees de OP eens.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef Quyxz_ het volgende:
moest je nou minimaal voor 20 dollar ofzo kopen zodat er gratis geshipped werd?
Alle artikelen zijn vrij van verzendkosten. Er zijn alleen een paar duurere artiekeln waar $0,01 in rekening wordt gebracht voor EMS verzendingquote:Op donderdag 17 april 2008 13:15 schreef Quyxz_ het volgende:
moest je nou minimaal voor 20 dollar ofzo kopen zodat er gratis geshipped werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |